به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

کمالوند: پرسپولیس مستحق کسب سه امتیاز بود

کمالوند: پرسپولیس مستحق کسب سه امتیاز بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که سرخپوشان تهرانی در دیدار مقابل این تیم مستحق کسب سه امتیاز بوده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس گفت: طبیعتاً فکر می‌کنم پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و مستحق کسب سه امتیاز بود.

وی در ادامه افزود: ما امروز مشکل داشتیم که آن هم خستگی بود، چون در 10 روز سه مسابقه داشتیم. برای ما که بازیکنان کمی داریم، در این مدت زمان برگزاری سه بازی بسیار سنگین است. ما تا دقیقه 70 هم خوب بودیم، اما در ادامه تحلیل رفتیم. به نظرم یکی از دلایل باخت‌مان هم این بود که دو سه بازیکن ما در حد خودشان نبودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه کدام بازیکنان این تیم در حد خودشان نبودند، تصریح کرد: حقیقتاً دوست ندارم راجع‌به بازیکنان صحبت کنم. اگر یک روز برد باشد، برای بازیکنان است و در روز شکست هم، باخت برای من است. فقط همین را می‌توانم بگویم که برخی بازیکنان‌مان در حد خودشان نبودند.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که دو هفته دیگر باید با استقلال بازی کند و آیا برای نیم فصل در تهران می‌مانند تا اردو بزنند، گفت: شرایط اقتصادی‌مان طوری نیست که در تهران بمانیم. باید به فرودگاه برویم و به آبادان برگردیم. از سازمان لیگ یک درخواست داریم و آن هم این است که برنامه‌ریزی را طوری انجام دهند که منافع همه تیم‌ها در نظر گرفته شود. این بازی معوقه به خاطر پرسپولیس بود و کاش منافع ما هم در نظر گرفته می‌شد که هم با این فاصله کوتاه سه بازی انجام نمی‌دادیم و هم به گونه‌ای می‌شد که می‌توانستیم با شرایط بهتری بازی کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که صنعت نفت جایگاه خوبی هم دارد و در پایان نیم‌فصل رتبه ششم جدول را در اختیار گرفته است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم در چند سال اخیر، نتایجی که ما گرفتیم و جایگاه‌مان بی‌سابقه بوده است. به نظرم اگر تیم‌مان را تقویت کنیم، جایگاه‌مان از رده ششم هم بهتر خواهد شد. اکنون تیمی که همیشه در آستانه سقوط بوده را به اینجا رسانده‌ایم و اگر تقویت شویم، جایگاه‌های بالای جدول را هم می‌توانیم به دست بیاوریم.

فراز کمالوند سپس در نشست خبری حاضر شد و درباره شکست تمش گفت: بازی، بازی خوبی بود، اما بیشتر از سمت پرسپولیس. به‌دلیل اینکه پرسپولیس امروز یکی از بهترین‌ روزهایش را پشت سرمی‌گذاشت. ما یک مشکل اساسی داشتیم و آن هم این بود که در 10 روز گذشته سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. فشار این بازی روی ما آمد. ما در این مدت با استقلال خوزستان، تراکتورسازی و پرسپولیس بازی کردیم. ما تا جایی که جان داشتیم و قوای بدنی‌مان اجازه می‌داد، بازی کردیم. ما در 20 دقیقه پایانی از لحاظ بدنی کم آوردیم، قابل پیش‌بینی هم بود. سه چهار نفر از بچه‌های‌مان هم روز خوب‌شان نبود.

وی درمورد بازی دفاعی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: یک مقدار از لحاظ بدنی مشکل داشتیم و مجبور شدیم به عقب بیاییم. انجام سه بازی در 10 روز بسیار سخت است، اما برای استقلال و پرسپولیس نه، چون آنها بازیکن دارند. برای تیمی مثل صنعت نفت که بازیکنانش محدود هستند، سه روز سه روز بازی کردن سخت است و به بازیکنانش فشار می‌آید. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند که به تیم‌هایی مثل صنعت نفت هم فشار نیاید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «یحیی گل‌محمدی شاید می‌خواهد محمد ابراهیمی را از تراکتورسازی کنار بگذارد و به همین‌خاطر می‌خواهد تقصیرها را متوجه شما کرده و او را با شیمبا معاوضه کند»، تصریح کرد: چرا بیفتد گردن ما؟!‌ مربی تراکتورسازی بودم و این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. هیچ‌موقع کاری نمی‌کنم که تراکتورسازی تضعیف شود. اگر قرار باشد محمد ابراهیمی به سپاهان با استقلال برود، چرا به صنعت نفت نیاید؟ ما قبل از اینکه تراکتورسازی او را کنار نگذارد، به احترام هواداران با این بازیکن مذاکره نمی‌کنیم. اگر قرار باشد کنار گذاشته شود، علاقه‌مندیم که او را جذب کنیم.

وی ادامه داد: موارد بعدی، بعداً به وجود می‌آید. بحث اول این است «آقای ابراهیمی در تراکتورسازی می‌ماند یا نمی‌ماند؟» اگر تراکتورسازی بخواهد، اصلاً کاری نداریم. ما به بازیکن تراکتورسازی چه‌کار داریم؟! اگر قرار باشد جدا شود، ما هم مشتری هستیم. ابراهیمی سه سال پیش هم این اتفاق برایش افتاد. او به گسترش فولاد آمد، احیا و به شرایط اولیه برگشت. در نیم‌فصل تراکتورسازی گفت به کیانی و ابراهیمی نیاز داریم، با کمال میل آنها را برگرداندیم، چون تراکتورسازی به آنها نیاز داشت. الان هم دوست ندارم زیاد در مورد تیم دیگر صحبت کنم. زمانی با بازیکن تیم دیگر وارد مذاکره می‌شویم که او را کنار بگذارند، اما اگر کنار نگذارند، ما وارد مذاکره نخواهیم شد.

کمالوند خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم مسئله‌ای که گفتم مفهموم بود. تا زمانی که ایشان بازیکن تراکتورسازی است، ما با او کاری نداریم، اما اگر خواست جدا شود به‌جای اینکه به سپاهان برود، ما به سراغش می‌رویم. من هیچ‌وقت دنبال تضعیف تراکتورسازی نیستم، چون با این تیم خاطره دارم و رابطه‌ام هم با هواداران این تیم خوب است. نمی‌خواهم این رابطه خراب شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان راجع‌به مشکلات مالی تیمش و عدم برگزاری تمرینات زردپوشان در روزهای گذشته یادآور شد: مشکلات برمی‌گردد به اینکه وقتی یک تیم به لیگ حرفه‌ای می‌آید و فوتبالش حرفه‌ای می‌شود، وزاتخانه نمی‌تواند مستقیم به آن کمک کند، این مصوبه مجلس است. این مشکل برای نفت تهران هم ایجاد شد، اما مسئولان تلاش می‌کنند از جاهای دیگر مانند اسپانسر و تبلیغات بتوانند مشکلات را حل کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
1
4
آقای کمالوند ما این شکل بازی کردن نمیپسندیم حتما مشکلی بوده لطفا مطرح کنید وگرنه از اینگونه بازیها حمایت نمیکنیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
3
کمالوند هر چقدر که بازیکن جذب کن خوبیه مربی خوبی نیست و سطحش همون وسطای جدوله
عدنان عباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
1
3
به خدا اگه یک تیم تکنیکی وسرعتی مثل الهلال مقابل پرسپولیس قرار بگیره پرسپولیس له خواهد شد.پرسپولیس مقابل تیمهای تکنیکی وسزعتی کم مییاره یادش بخیر تیم فولاد 84که تیمهای سرخابی رو رفتو برگشت له کرد.ما برای مقابله با این پرسپولیس نیاز به تیمی در حد واندازه های فولاد 84داریم
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
شکی نیست که انجام ۳ بازی سنگین در ۱۰ روز آنهم آخریش در یک هوای سرد باعث خستگی و تحلیل انرژی بازیکنان میشه ؛ باز هم خدا را شکر کشیدگی ماهیچه و پارگی رباط صلیبی نداشتیم . سازمان لیگ هم بی خیال شد و بازی با پرسپولیس را به روز دیگری واگذار نکرد . تیمی می تواند در ۱۰ روز ۳ بازی سنگین را انجام دهد که یک تیم کامل و قوی را روی نیمکت ذخیره داشته باشد و نیروهایش را جهت بازی ها تقسیم کند . تازه تیم نفت جزء تیم هایی بوده که تغییرات زیاد داشته و بازیکنان زیادی را جذب کرده ولی باز هم در عمق دفاع احتیاج به تقویت دارد . حتی اگر تیم کامل هم شود تازه باید در ظرف زمان تجربه بازی در کنار هم را نیز کسب کنند تا آنوقت تیم بتواند فصل بعد نتیجه لازم را کسب کند (مثل پرسپولیس سه سال اخیر ) مشگل اینجاست که پرسپولیس به خزانه مردم وصل است ولی صنعت نفت از نظر مالی حتی از فردای خود هم با خبر نیست . معتقدم با توجه به قدرت نفت درحمله و ضعف آن در دفاع بایستی در همه بازی ها از جمله بازی امروز ؛ هجومی بازی کنیم چون بهترین دفاع حمله است .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
تیم با توجه به حواشی که هفته گذشته داشت و پرسپولیسی که اماده ترین تیم این فصل هست نتیجه ای بهتر از این بدست نمی امد . من فقط روی تعویض درویشی از اقا فراز گله داشتم . چون خیلی سرحال بازی میکرد و با امدن زبیر یک اتوبان در تیم پیدا شد و گل هایی که دریافت کردیم در فقدان درویشی اتفاق افتاد . نیک نفس اصلا اماده این بازی نبود .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
1
آقای کمالوند امروز به تعویض خیلی بد شما باختیم درویشی عالی بود نیکنفسو چرا بازی میدی انگیزه نداره امشب پدر تیمو دراورد باور کن اگه تعویض نمیکردی پرسپولیس تا صبح نمیتونست گل بزنه تیم آنالیزت اصلا خوب نیست بابا بیشتر رو تعویض‌ها کار کن احساسی تعویض میکنی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
1
آقای کمالوند گرامی اول خسته نباشید و بعد تو کار دفاعی خیلی ضعیف هستیم خیلی راحت موقعبت رو دروازه ما میشه دفاع راست کلاسیک نداریم حالا چرا از هیلیچی هم استفاده نمیکنید نمیدونم در کل تیم باید تقویت بشه ما پشت شما هستیم امید وارم ب قولی که دادید که امسال تیم خوب و سال دیگه سهمیه اسیا هستش عمل کنید آرزوی موفقیت دارم برای شما
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
1
با تشكر از زحمات آقاي كمالوند تيممان در نيم فصل اول شخصيت داشت فوتبال خوبي به نمايش گذاشت بعد از سالها با خيال راحت بازي هاي صنعت نفت را تماشا ميكرديم ميخواستم نظر آقاي دشتي منتقد هميشگي صنعت نفت در خصوص رتبه ي كسب شده را بدانم؟ ايشان اول فصل تمام خريد هاي صنعت نفت را زير سوال بردند الان نظرشان چيه؟ براي راديو آبادان هم متاسفم... حمايت حمايت هيچ سالي صنعت نيم فصل بالاي جدول نبوده
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
اقای کمالوند چرا ترسو بازی کردین نفت اگر حمله میکرد اونا میکشیدن عقب اصلا خودشونم تعجب کرده بودن که چرا نفت این طوری بازی میکنه سزار و زبیر همش پاس اشتباه میدادن چرا تعویض نشدن اون وقت جهانی مهره سرعتی و هجومی رو گذاشتی رو نیمکت بابا از این رفیق بازی دست بردار اخه این درویشی چیه اصلا تو جریان بازی نیست
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
آقای کمالوند شما که وقتی در ابادان هستی از تریبونهای مختلف راجع به مظلومیت آبادان و مشکلات مالی تیم صحبتها کرده و میکنی چرا بعد از بازی در مصاحبه تلویزیونی و نشستت با خبرنگاران با جدیت این موضوع را مطرح نکردی چرا با صدای بلند نگفتی وقتی مصوبه مجلس تمامی وزارتخانه ها را از حمایت مستقیم از تیمها منع میکنه ولی در روز روشن وزارت ورزش مستقیما میلیاردها پول به دو تیم قرمز و ابی پرداخت میکنه . چرا نگفتی امروز اگه بدبازی کردیم و باختیم بخاطر اعتصاب مالی بچه ها بود و بدون روحیه بودن لااقل برد پرسپولیسیها کمی لوث میشد و حق و صدای بچه های تیم به مسعولین میرسید . ولی هیچی نگفتید حالا اگه سرمربی تراکتور بودی که کلی آه و ناله سر میدادی و از پرشوربودن و متعصب بودن و بزرگ بودن هواداراش کلی سخنها میگفتی ولی حالا که به ما رسیدی ملاحظه کار شدی . فریاد و ناله کردن در آبادان هیچ فایده ای نداره باید از چنین تریبونهایی صدای مظلومیت تیم و عاشق بودن هواداران را بگوش ایران برسانی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها