به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

صنعت‌نفت شیمبا را به تراکتورسازی نمی‌دهد

صنعت‌نفت شیمبا را به تراکتورسازی نمی‌دهد

خوزستان اسپورت- معاوضه مهاجم برزیلی نفت آبادان با مهاجم مازاد تراکتورسازی تبریز کاملاً منتفی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر معاوضه‌ی احتمالی محمد ابراهیمی مهاجم مازاد تراکتورسازی تبریز و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی نفت آبادان که از شب گذشته توسط ابراهیمی رسانه‌ای شد، نگرانی هواداران تیم صنعت‌نفت در خصوص جدایی مهاجم موفق تیم‌شان را به دنبال داشت.

یحیی گل‌محمدی پس از اینکه تصمیم به قرار دادن نام محمد ابراهیمی در لیست مازاد تراکتورسازی گرفت، به این بازیکن پیشنهاد داد که وی را با لوسیانو پریرا مهاجم صنعت‌نفت معاوضه کنند. این پیشنهاد با مخالفت ابراهیمی مواجه شد، چرا که ابراهیمی از نظر منفی کادر فنی تیم نفت آبادان نسبت به معاوضه اطلاع داشته است.

فراز کمالوند به واسطه‌ شناخت از نوع بازی و همکاری قبلی با محمد ابراهیمی در تیم‌های تبریزی، موافق حضور این بازیکن در آبادان است، اما به هیچ عنوان حاضر نیست لوسیانو پریرا برزیلی را به تراکتورسازی بدهد. از طرف دیگر هم با توجه به اینکه ابراهیمی در لیست مازاد قرار گرفته است، قرارداد این بازیکن به‌صورت توافقی با تراکتورسازی فسخ خواهد شد و این بازیکن می‌تواند به هر تیمی منتقل شود.

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا، در نیم‌فصل اول (تا قبل از بازی با پرسپولیس) با لباس نفت آبادان 4 گل زده، 3 پنالتی گرفته و یک پاس گل داده است تا محبوبیت زیادی بین هواداران متعصب آبادانی پیدا کند.

این در حالیست که یحیی گل‌محمدی امروز در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی گفته است که محمد ابراهیمی طبق آمار ضعیف ترین بازیکن تراکتورسازی در نیم‌فصل اول با کمترین میزان دوندگی لقب گرفته است. ابراهیمی در اکثر بازی‌ها مصدوم بوده، تنها در 8 بازی به میدان رفته و فقط یک پاس گل طی نیم‌فصل اول در کارنامه داشته است.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که احتمال پیوستن محمد ابراهیمی به نفت آبادان وجود خواهد داشت، اما معاوضه‌ی این بازیکن با لوسیانو پریرا کاملاً منتفی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
2
حالا که شیره اش را کشیده اند و طراوت گذشته را ندارد می خواهند او را به صنعت بدهند . چه با شیمبا یا بی شیمبا او را نمی خواهیم . الان ما به بازیکنان جوان با کارایی خوب در حد بازی در آسیا نیاز داریم و به اندازه کافی با تجربه داریم . شیمبا را هم می خواهیم.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
ابراهیمی فوتبالش دوساله تمام شده حاشیه هم زیاد داره انشاءالله نیاد آبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
آقا باید به کی بگیم ابراهیمی را هرگز نمیخواهیم . آقای کمالوند دنبال این بازیکن تموم شده نرو که ورزشگاه ضدش خواهد بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها