به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

دردهای مشترک عبدالله ویسی و فراز کمالوند

درد مشترک عبدالله ویسی و فراز کمالوند

خوزستان اسپورت- نمایندگان فوتبال خوزستان 2 قدم مانده تا رسیدن به فینال جام حذفی در بن‌بست مالی گرفتار شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که روزشمار باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده و تیم‌های لیگ برتری مذاکرات اولیه برای خریداری بازیکنان جدید را آغاز کرده‌اند، وضعیت مالی 2 تیم خوزستانی بحرانی‌تر از قبل شده است.

در مرکز استان، با واگذاری سهام شرکت گروه ملی، مالکیت باشگاه استقلال خوزستان نیز تغییر یافت و با تصمیم مالک جدید مقرر شد که به‌صورت هفتگی مبلغی حدود 100 میلیون تومان در اختیار مسئولان این باشگاه قرار بگیرد تا امور تیم‌های مختلف باشگاه را اداره کنند. مبلغی که طبیعتاً نمی‌توانست به‌صورت همزمان پاسخگوی هزینه‌های جاری باشگاه، مبالغ قراردادهای فصل جاری، مطالبات باقی مانده از فصل گذشته، خریداری بازیکنان جدید در میان‌فصل و ... باشد.

عبدالله ویسی نیز مستأصل از فشار مشکلات مالی که تیم استقلال خوزستان را به مرحله‌ای بحرانی وارد کرده، تصمیم به استعفا گرفته است. استعفایی که شاید به مشابه شوکی به مسئولان محلی باشد و آن‌ها را برای کمک به حل بخشی از مشکلات ترغیب کند، اما ظاهراً سرنوشت تیم قهرمان لیگ پانزدهم، برای تصمیم‌سازان استان اهمیت چندانی نداشته است.

آن‌طرف‌تر از مرکزاستان؛ در آبادان هم اوضاع خوب پیش نمی‌رود. فراز کمالوند از یک‌سو با تماشاگران متعصب و عاشق فوتبال روبروست که دوست دارند تیم محبوب‌شان را برای اولین بار در ردیف تیم‌های صدرنشین لیگ برتر ببینید و از سوی دیگر با بازیکنانی مواجه است که بعضاً به‌خاطر وی قید پیشنهادات سایر تیم‌ها را زده‌اند، حق مطلب را با پیراهن صنعت‌نفت در مستطیل سبز ادا کرده‌اند، اما حق‌وحقوق آن‌ها براساس قراردادهایشان پرداخت نشده و از سرمربی تیم‌شان انتظار دارند تا مشکلات را پیگیری کند.

تیم مدل 96 صنعت‌نفت که برخلاف تیم سال گذشته صنعت‌نفت در زمینه‌ی انتخاب‌ بازیکنان خارجی بسیار خوب عمل کرده و بازی‌هایی جذاب و در شأن نام فوتبال آبادان را به نمایش گذاشته است، متأثر از قوانین خاص وزارت نفت که هزینه در لیگ‌های حرفه‌ای را محدود می‌سازد، دورانی سخت را سپری کرده، طرحی شبیه به ریاضت اقتصادی را تحمل می‌کند.

این تیم که نشان داده در صورت حمایت مالی و اضافه شدن چند بازیکن باکیفیت در نقل‌وانتقالات زمستانی، پتانسیل رقابت با مدعیان همیشگی لیگ برتر را داراست، اکنون از نظر مالی به مرحله‌ای رسیده است که باشگاه نفت آبادان برای نخستین بار در حیات 45 ساله‌اش از هواداران غالباً کم‌درآمد تیم‌شان درخواست کمک مالی نموده است.

صنعت‌نفت آبادان، مثل استقلال خوزستان، با وجود همه‌ی فشارهای واردشده از ناحیه‌ی مشکلات مالی، به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه یافته‌ و فقط 2 قدم تا رسیدن به فینال فاصله دارد. اتفاقی که در تاریخ چند دهه‌ای باشگاه نفت آبادان و تاریخ چندساله‌ی باشگاه استقلال خوزستان سابقه نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، امید می‌رود که روزهای آینده با اقدامات مؤثری از سوی مالکان استقلال خوزستان و نفت آبادان، همچنین مدیران رده اول استان، در زمینه‌‌ی کمک به خروج این 2 نماینده فوتبال خوزستان از بن‌بست مالی همراه باشند و فوتبالدوستان دیار کارون خبرهای خوبی را دریافت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
4
تو ایران پول فقط برا تهران اصفهان و تبریز هست هر چقد که دوست دارن خرج میکنن.خوزستان مازندران لرستان گیلان شیراز بوشهر خراسان کردستان سیستان باید اقتصاد مقاومتی رو اجرا بکنن و گشنگی بکشن
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
4
انصافا صنعت امسال از نظر فنی عالی بوده و جای تاسف داره مسوولای وزارت نفت حمایت نمی کنن شاید میترسن صنعت سهمیه آسیایی بگیره و سال بعد مجبور باشن بیشتر هزینه کنن
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
3
بخاطر مسائل پشت پرده از ن ف ت قلابی تهران خیلی عالی پشتیبانی کردن و فرستادنش آسیا در حقیقت با پول مردم آبادان این کارو کردن ولی حالا که دیدن صنعت نفت داره یقه همه رو میگیره با ترفندهای مختلف مثل داوری و بودجه میخوان باعث ناکامی آبادان شوند ولی زندگی همین ی غروب نیست صبح هم داره بیدار شین
سید شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
3
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت... فقط یک جمله میشه گفت... تاسف و فقط تاسف که استانی که منبع استخراج نفت و گاز است و بر روی حوضچه نفتی واقع شده است و حال و روزه فوتبالش این هست... تاسسسسسفف
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
با سلام و تشکر از زحمات سایت عزیز خوزستان اسپرت میخاستم درباره صحبتی که گل محمدی کرده و از تبادل شیمبای سرعتی و تکنیکی محبوب با ابراهیمی کم کار و کم تحرک و عاشق اینستاگرام و کشته مرده تراکتور سازی و پرحاشیه شفاف سازی کنین
اگه صنعت نفت این معاوضه رو درخواست کرده بزرگترین اشتباه رو دارن انجام میدن ما به سرعت شیمبا تو نیم فصل دوم احتیاج داریم اکثر پنالتی های نفت رو شیمبا گرفته و ما از تکنیکش به وجد میایم
اجازه این انتقال شوم رو ندین با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
به نفت مسجد سلیمان بگید همون لیگ یک بمون که وقتی سوگلای ایران در لیگ برتر مشکل مالی پیدا کردن شما که دیگه جای خود دارید و دوباره سقوط .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
تأسف میخورم از مسولین بی تعصب و نالایق چرا این بلا را سر تیمهای استان میارین، از چی ترس واهمه دارید؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها