به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

هرمزی سرمربی ملی حفاری اهواز شد

هرمزی سرمربی ملی حفاری اهواز شد

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم نفت امیدیه برای هدایت تیم ملی‌حفاری اهواز در مرحله نهایی لیگ دسته سوم با مدیران باشگاه حفاری به توافق رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی سرمربی فصل گذشته تیم نفت امیدیه، پس از جلسه‌ای با مدیران باشگاه ملی‌حفاری اهواز برای هدایت این تیم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم به توافق رسید.

این مربی 42 ساله خوزستانی که چند مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ‌های پایه فوتبال ایران را در کارنامه مربیگری‌اش دارد، سابقه هدایت تیم‌هایی چون نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز، نفت امیدیه، دیهیم اهواز، خیبرخرم آباد، ملی‎حفاری اهواز، کارون خرمشهر و فولادنوین اهواز را داشته است.

داریوش هرمزی دوسال پیش به‎عنوان مدیرفنی تیم شاهین ماهشهر موفق به صعود با این تیم از لیگ 3 به لیگ 2 شده بود و اکنون باید برای تکرار این موفقیت در تیم ملی‌حفاری اهواز تلاش کند.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم روز چهارشنبه 22 آذرماه جاری گروه‌بندی خواهد شد و 30 تیم حاضر در این مرحله از دی‌ماه آینده جهت کسب سهمیه‌های صعود به لیگ دسته دوم رقابت می‌کنند.

تیم ملی حفاری اهواز سال گذشته با هدایت شهرام غلامی دیگر مربی سازنده فوتبال پایه کشور در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم حضور داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
3
تبریک به داریوش خان هرمزی و آرزوی موفقیت در تیم جدید
ناصرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
جناب آقای هرمزی سلام ،
مبارک است .امیدوارم موفق باشی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها