به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

نیک‌نفس: قصد نداشتیم در اهواز بازی کنیم

نیک‌نفس: قصد نداشتیم در اهواز بازی کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم، گفت: اقدام ما فرمالیته نیست مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد که مجبور شویم در بازی حضور پیدا کنیم وگرنه سر حرفمان هستیم و به تمرینات نمی‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، زبیر نیک‌نفس در مورد اعتصاب بازیکنان صنعت نفت، گفت: طلب زیادی از باشگاه داریم و مبلغ زیادی از قرارداد سال قبلمان را هم نگرفته‌ایم. مشکلات دیگری هم وجود داشت که تصمیم گرفتیم برای رسیدن به حق‌مان این اقدام را انجام دهیم تا شاید نتیجه‌ای حاصل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به در پیش بودن بازی با پرسپولیس تصمیم به اعتصاب گرفتند تا این اتفاق بازتاب بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: حرکت ما به خاطر بازی با پرسپولیس نبوده است، ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم با تأخیر عازم اهواز شدیم. آن روز هم مدیرعامل آمد و از ما خواست به اهواز برویم و به باشگاه دو، سه روز فرصت بدهیم تا شاید اتفاقی بیفتد. مثل اینکه عیسی‌زاده هم تنها است و کسی به او کمک نمی‌کند. ما در آن مسابقه هم قصد نداشتیم در میدان حاضر شویم اما در نهایت تصمیم گرفتیم به مصاف استقلال خوزستان برویم.

هافبک صنعت نفت در ادامه در مورد اینکه این روزها به نظر می‌رسد موضوع استعفا و اعتصاب به یک اهرم فشار تبدیل شد و هیچ وقت این کار عملی نمی‌شود، تأکید کرد: مرگ یک‌بار، شیون هم یک‌بار. امسال صنعت نفت بهترین نتایج تاریخ خود را گرفته اما تیم را به حال خودش رها کرده‌اند، حتی بعد از نتایجی که ما می‌گیریم یک خسته‌نباشید هم نمی‌گویند و کسی پیش ما نمی‌آید و بپرسد چه مشکلی دارید. حرکت ما فرمالیته نیست مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد که مجبور شویم در بازی حضور پیدا کنیم وگرنه سر حرفمان هستیم و به تمرینات نمی‌رویم.

نیک‌نفس در پاسخ به این سؤال که در چه صورتی بار دیگر تمرینات را از سر خواهند گرفت، تصریح کرد: مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد و کسی از باشگاه و هیأت‌مدیره، اعضای تیم را دعوت کنند و جلسه‌ای برای مشخص شدن تکلیف‌مان برگزار کنند.

وی در مورد اینکه چقدر از سال قبل طلبکار است، اضافه کرد: من و تعداد دیگری از بازیکنان که از سال قبل در تیم ماندیم، حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از قراردادمان را طلب داریم و امسال در شرایطی که باید تا نیم‌فصل ۶۰ درصد پول می‌گرفتیم تنها ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

هافبک صنعت نفت در پایان گفت: همه جا صحبت از این است که فوتبالیست‌ها پول زیادی دریافت می‌کنند، کاری به استعداد و زحماتی که فوتبالیست‌ها می‌کشند، نداریم اما هواداران ما هر کدام شغلی دارند و به‌خوبی درک می‌کنند که اگر حقوق‌شان عقب بیفتد چه مشکلاتی برای آنها به وجود می‌آید. اکثر فوتبالیست‌ها نان‌آور خانواده خود هستند، ما هم نمی‌خواهیم شرمنده خانواده شویم. با برخی از بازیکنان جوان تیم که در خوابگاه زندگی می‌کنند گاهی صحبت می‌کنم و آنها می‌گویند پول اینکه یک شب بیرون بروند و شام بخورند را ندارند و دائم در خوابگاه هستند. باور کنید بعضی از اعضای تیم برای زندگی عادی هم دچار مشکل می‌شوند و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات تیم را حل کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
اقای زبیر نیک نفس ، اینکه شما ودیگربازیکنان باید به حق و حقوق خود برسید ، شکی در ان نیست وشما حق دارید نسبت به مطالبات خود اعتراض کنید ولی اینکه میگوید امسال صنعت نفت بهترین نتایج تاریخ خود را گرفته است ، اندازه اطلاعات و سن وسال خود صحبت کنید وقتی از تاریخچه صنعت اطلاعاتی ندارید .یادتان باشد امسال دو گل تاثیر گذاری که صنعت خورد بر اثر اشتباهات شما بود که اخریش هم مقابل تراکتور بود که با سر پاس دادی به فرزاد حاتمی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
1
آقای محمد هر انسانی ممکنه اشتباه کنه و اگر قرار با انجام هر اشتباه غیر عمد آدمها را از حق حقوقشون منع کرد که باید فاتحه همه را خوند، درضمن خودتون توی کارتون تا بحال اشتباه کردین یا کدوم مسول بخاطر اشتباهش از حق حقشون منع شده
هوادار قدیمی صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
2
تمرین نکردن و تهدید به بازی نکردن چاره کار نیست . آیا شرایط تیم های دیگر بهتر از ماست . البته مدیران باشگاه نیز بدانند که اگر قرار است کار بر همین منوال باشد بهتر است تیم را پیش از تعطیلی تمرین و اعتراضات بازیکنان و کادر فنی ، همین امروز و فردا منحل کنند . تا هوادار مظلوم آبادانی تکلیفش را بداند و پای تلویزیون به تماشای فیلم های کمدی بنشیند . این چه رسمیست که از ابتدای فصل مدیر عامل کم پیدا و گاه نایاب شده و تنها سایه ای از او در باشگاه به چشم میخورد - سرمربی هر روز روی اعصاب ما با زنجیر چرخ عبور می کند و برخی بازیکنان هم که اتفاقا کم تاثیر ترین بازیکنان صنعت هستند ، در پیست پاتیناژ مصاحبه ها و تکه پرانیها مانور می دهند .!!!
هزار هورا به شرف بازیکنان ارزشمند و غیرتی مثل بغلانی و ...
مدیر عامل عزیز ، رانندگی نمی دانی به جاده نزن ، سرمربی عزیز اگر از هر باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داری برو ، آقای بازیکن درجه چندمی که لیگ یکی ها هم خواستار تو نیستند، اگر تحمل رنج و شرایط را نداری همین امروز قراردادت را فسخ کن . هر چند میدانم همه شما از باشگاههای اروپایی و عربی پیشنهادات خوبی داشتید ولی آبادان و صنعت را به همه ترجیح داده اید.
صنعت نفت نامیست بزرگ و ریشه دار که مدیر عامل کاربلد ، سرمربی صبور و پخته و بازیکنانی با غیرت می خواهد که پیراهنش را با هیچ عوض نمی کنند .
بشنوید و بدانید .
والسلام
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
آقای با تعصب اتفاقا بازیکنا بهترین کارو کردن این قضیه باید درست و حسابی حل بشه آقای کمالوند هم یکی از بهترین مربیای لیگه نیاز نیست اظهار نظر کنی درباره اش به همون فیلمهای کمدیت برس مطمئن باش اگه واسه بازی نرن و سه هیچ به نفع پرسپولیس اعلام شه ازشون خرده نمیگیریم ، از قدیم گفتن تا نباشد چوب تر فرمان نبرند ...
حکایت بعضی از این مسئولان ماست باید جواب پس بدن
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
همه بازیکنان ما متعصب باغیرتن فراز هم دلسوز شهر وتیمه صنعت نفت باشگاه حرفه ایه باید به تعهدات خودش عمل کنه همه هوادار اموافق این کارشون بودیم
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
آقای هوادار قدیمی مگر زمان قدیمه که مجانی بازی کنی اینطور که شما میگی تیم باید فاتحشو خوند باغیرت تعصب که نمیشه فوتبال بازی کرد شاید دوسه بازی را باغیرت تعصب بازی کرد کدوم بازیکن یک سال بدون پول بازی می‌کنه شما خودتون اگر حقوقت پرداخت نشه کار میکنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها