به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

شاملی: بعید است نفت برابر پرسپولیس حاضر نشود

شاملی: بعید است تیم نفت‌ مقابل پرسپولیس حاضر نشود

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خدا کند مسئولان به فکر بیفتند و مشکلات صنعت نفت حل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مظفر شاملی در مورد وضعیت صنعت نفت و اعتصاب اعضای تیم، گفت: بنده سفری به کربلا داشتم و روز گذشته به آبادان بازگشتم و خیلی در جریان اتفاقات نیستم. امروز با علی عیسی‌زاده صحبت می‌کنم تا ببینم شرایط به شکلی است. امروز در صحبتی که با دوستان داشتم متوجه اعتصاب اعضای تیم شدم.

وی در مورد اینکه آیا راه حلی برای مشکلات مالی وجود دارد، اظهار داشت: راه حل این است که مسئولان شهر کمک کنند تا  شرایط مالی درست شود.  با کمک مسئولان می‌توان این مشکلات را حل کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه آیا ممکن است اعضای این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس حاضر نشوند، تصریح کرد: دیدار بزرگی در پیش است. در این مورد مدیرعامل باشگاه و سرمربی تصمیم می‌گیرند اما بعید است که تیم در این بازی حاضر نشود چرا که این یک بازی بزرگ و مهم است. اینطور نیست که تیم در چنین مسابقه‌ای غایب باشد.

شاملی در پایان گفت: خدا کند مسئولان به فکر بیفتند و مشکلات باشگاه حل شود. بازیکنان و اعضای تیم باید به حق و حقوق خود برسند. امیدوارم با حل مشکلات تیم بتواند بدون مشکل به روند خود ادامه دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
2
آقای شاملی خودت اگر جای این بازیکنان بودی بدون دستمزد و بدون امید به فردا حاضر بودی به این فرض که بازی بزرگی پیش روست بازی کنی؟ اتفاقا چون بازی بزرگی است و در تهران هم برگزار می شود نباید بازی کنیم تا همه مشکلات این تیم را ببینند و فکری کنند . وقتی خاک خورده ای مثل شما که اهل همین آبادان هستی و عضو هیئت مدیره ، به زعم اینکه چند روز کربلا بوده ای و خبر از هیچ چیزی ندارید آیا مرکز نشینان از حال و روز این تیم خبر دارند! ما دوست نداریم آدم های بی خیالی چون شما در هیئت مدیره باشند که مثل من فقط دعا کنند و بگویند که «مسئولین کاری بکنند» !!!! پس شما چکاره اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
حتما رفته کربلا دعا کنه که مشکلات حل بشه، آخه عزیز من اگر با دعا کردن مشکل حل میشد که مردم دعا میکردند و نیازی به هیات مدیره نبود. همیشه همینه که مسئولان مردم رو به دعا ونیکی کردن سفارش میکنن درصورتیکه خودشون همیشه درحال دور زدن مردمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
همین چون بازیه بزرگیه یعنی همه چشمها و نگاهها بسوی این بازیه که با وضعیت فعلی تیم و نداشتن روحیه و نداشتن تمرین رفتن به تهران یعنی باخت سنگین و خفتبار ولی اگه تیم به تهران نره قطعا باعث تحریک مردم وتکون خوردن مسئولین برای حل مشکلات مالی تیم خواهد شد . آقای شاملی بهتره اینو بفهمی . تیم دچار مشکلات مالیه و هوادارا نگران و غمگین اونوقت شما دل به سفر زدی و رفتی عراق که چی بشه .
هورالعظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
دوستان عزیز نگران نتیجه نباشید چون صنعت جلوی این تیمها با تعصب بازی میکنه ولی از نظر اطلاع رسانی مربی قبل وبعد از بازی میتونه عالی تمام مشکلاتو بگه یا قبل از بازی در کنفرانس تهدید به بازی نکردن کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
آقای کمالوند لطفا در مواجهه با جراید در تهران تا میتونی از مشکلات مالی نفت بگو و این سوال را مطرح کن چرا علی رغم مصوبه مجلس که وزارتخانه ها رو از حمایت مالی از تیمهای حرفه ای ممنوع کرده ولی وزارت ورزش براحتی به دو تیم قرمز و آبیه پایتخت میلیاردها تومان کمک مالی میکنه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها