به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش نصر اصفهانی به شایعه استعفای عیسی‌زاده

واکنش نصر اصفهانی به شایعه استعفای مدیرعامل

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به شایعه استعفای علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، باشگاه صنعت نفت در چند وقت اخیر وضعیت چندان خوبی نداشته و ضمن دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی هر از چندگاهی با تصمیماتی مثل استعفا و اعتصاب روبه‌رو شده است.

بعد از استعفای فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت و بازگشت او به تیم روز گذشته بازیکنان تیم تصمیم گرفتند به خاطر عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی خود اعتصاب کنند و  در تمرین حضور پیدا نکنند. بعد از اعتصاب تمامی مسئولان باشگاه صنعت نفت تصمیم به سکوت گرفتند و تا به این لحظه هیچ اظهار نظری نکردند.

در تماسی که با حسن نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره صنعت نفت برقرار شد وی در واکنش به موضوع اعتصاب بازیکنان تیم اعلام کرد هر گونه اظهار نظر در مورد مسائل تیم فقط باید از سوی علی عیسی‌زاده مدیرعامل و سخنگوی باشگاه صورت بگیرد و حاضر به انجام گفت‌وگو در این مورد نشد.

وی همچنین در واکنش به شایعه اعتصاب عیسی‌زاده، عنوان کرد: چنین چیزی نشنیده‌ام.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
نمیدونم چرا تیمهای شهرستانی که خوب نتیجه میگیرن از جمله صنعت یا استقلال خوزستان پدیده واکثر تیمهای شهرستانی یا حتی نفت تهران بلافاصله یا وارد حاشیه میکنن یا بودجه تیم قطع میکنن، که باعث افت شدید تیمها میشوند، الان صنعت موقعیت خوبی داره خیلی هم خوب بازی میکنه چرا به مشکلاتش رسیدگی نمیشه مگه چقدر بودجه یک تیم میشه که بودجه نمیدن اما واسه کشورهای دیگه از جیب ملت هم که باشه پرداخت میکنن، مگه مردم غیر از این دلخوشی دیگه ایی دارن؟
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
بایدم خودشو بزنه به اون راه
چون خودش قبل بازی اس خوزستان اومد و قولهای دروغ داد معلومه گردن نمیگیره
آخه من موندم به حرف کی میشه اعتماد کرد؟ این از رئیس هیئت مدیره. اون از مدیر رسانه ای که غیر از دروغ چیزی بلد نیست مثل قضیه دست نشان که گفت نمیره بعد فرداش فیروز قرارداد بست
شهری بی صاحاب تر از آبادان پیدا کنید جایزه دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
حالا یک مسلمونی از غیب برسه و بخواد چند تومن پول به این تیم بی صاحاب تزریق کنه تا کمی تیم راه بیفته ! اونوقت ببین همین هایی که فعلا خودشون کنار کشیدن و میگن ما چکار میتونیم بکنیم ، ببینید چکارایی که نمی تونن بکنن ! فوری سفره را پهن میکنن دو لپی میفتن بخوردن!!! حالا که کار به استعفا و اعتصاب کشیده همین هیئت مدیره هم لطفا استعفا دهند شایدچند آدم خیرخواه جای انها امدند و مشکلی از تیم حل کردند!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها