به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

پورموسوی: دو-سه بازیکن در لیست مازاد می‌گذاریم

پورموسوی: دو-سه بازیکن در لیست مازاد قرار می‌گیرند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که می‌دانستم با اتحاد و همدلی می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم، گفت: در ادامه نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا امسال فولاد متفاوتی را بسازیم و فکر می‌کنم تا نیمه راه این اتفاق خوب افتاده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص عملکرد فولاد در نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ما در اولین بازی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم که این موضوع چیز غیرعادی نبود، زیرا فولادی که80 تا 90 درصد در تیم خود تغییرات داشت، با تیمی بازی می‌کرد که دو سه سالی است که تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد، ضمن این‌که تیم خود را تقویت هم کرده است.

 آهسته حرکت کردیم و اتفاق خوبی افتاد
وی افزود: متاسفانه ما با بدشانسی‌هایی از جمله مصدومیت بازیکنان هم مواجه شدیم ولی بعد از بازی دوم برابر نفت تهران که به تساوی رسیدیم، توانستیم با توجه به جوانانی که داشتیم و اعتماد به آن‌ها، تیم سیاه‌جامگان را در مشهد و گسترش فولاد را در اهواز شکست دهیم. به نظرم روندمان تقریبا شکل خوبی به خود گرفت و کم کم نیز تفکر تاکتیکی ما در ذهن بازیکنان جای گرفت و آن‌ها به این باور رسیدند که امسال می‌توانند با تمرکز، کار و تلاش بیشتر جایگاه خوبی را در جدول به دست آوردند. خدا را شکر در نیم‌فصل اول نیز این اتفاق افتاد و توانستیم آهسته آهسته حرکت کنیم و در نهایت در جایگاه سوم که اتفاق خوبی است، قرار بگیریم.

پبش‌بینی این جایگاه را برای نیم‌فصل اول نمی‌کردیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل هم قرار گرفتن در جایگاه سوم را در پایان نیم‌فصل برای تیم متصور بودید؟ عنوان کرد: واقعیت این است که ابتدای فصل چنین پیش‌بینی را نمی‌کردیم ولی به کار خودم و همکارانم اعتماد و به بازیکنانی که در قالب تفکرات تاکتیکی‌ام جذب کرده بودیم، ایمان داشتم.

می‌دانستم  با اتحاد و همدلی اتفاق خوبی را رقم می‌زنیم
وی افزود: می‌دانستم که با اتحاد و همدلی می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم و جا دارد از هیات مدیره محترم، مدیرعامل، بازیکنانم، اعضای کادر فنی و هواداران تشکر کنم و در ادامه نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا امسال فولاد متفاوتی را بسازیم و فکر می‌کنم تا نیمه راه این اتفاق خوب افتاده است.

پورموسوی در خصوص برنامه فولاد در تعطیلات نیم‌فصل نیز عنوان کرد: تمرینات تیم پس از چهار روز تعطیلی از بیستم آذرماه آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم در اهواز یکی دو دیدار دوستانه برگزار کنیم و خودمان را برای اولین بازی در اهواز که میزبان پرسپولیس خواهیم بود، آماده کنیم.

هدف ما خوشحالی مردم خوزستان است
وی در پاسخ به این سوال که در پایان فصل چه جایگاهی را برای فولاد متصور هستید؟ گفت: از الان زود است که بگویم چه جایگاهی را به دست می‌آوریم ولی مطمئن هستم با تلاش، کار و جدیتی که از بازیکنانم در نیم‌فصل نخست دیدم می‌توانیم به آن‌چه که شایسته آن هستیم، برسیم. مطمئنا هدف اول‌مان این است که تیمی را بسازیم که باعث خوشحالی مردم خوزستان شود.

در هر بازی عطش بازیکنانم برای بردن بیشتر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دلایل موفقیت تیمش تا این‌جای رقابت‌ها نیز عنوان کرد: خودباوری و عطش بازیکنانم برای بردن که در هر بازی بیشتر از بازی قبل می‌شود، از جمله دلایل موفقیت فولاد است. ما در بیشتر بازی‌های‌مان با سیستم چهار، سه، سه، یک بازی کردیم و به دنبال پیروزی بودیم و شاید در برخی بازی‌ها نتیجه دلخواه را کسب نکردیم ولی به دنبال فوتبال تهاجمی بودیم. این اواخر نیز تمام هواداران از بازی تیم ابراز رضایت داشتند و خدا را شکر می‌کنیم که بازی‌های‌مان با نتیجه همراه بود.

دو، سه بازیکن در لیست مازاد قرار می‌گیرند
وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هنوز در خصوص بازیکنان مدنظر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، اسم بردن از آن‌ها سخت است ولی ان شاءالله تا روز دوشنبه امیدوارم با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شویم. دو جای خالی داریم و مطمئنا دو تا سه بازیکن در لیست مازادمان قرار خواهند گرفت.

اولویتم جذب بازیکنان بومی است
پورموسوی در خصوص این‌که گفته می‌شود فولاد به دنبال جذب بیت‌سعید و آل‌کثیر است نیز گفت:‌ متاسفانه روزنامه‌ها کمی شتاب‌زده عمل می‌کنند و هر روز از جذب یک بازیکن از جمله قربانی، بیت‌سعید و آل کثیر خبر می‌دهند و باید بگویم ما با بازیکنانی وارد مذاکره می‌شویم که رضایت‌نامه داشته باشند و منع قانونی نداشته باشند. مطمئنا اولویتم جذب بازیکنان بومی است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
4
اولین نفر مازاد باید اژدری باشه. هیات مدیره یک مدیرعامل فوتبالی و دارای پرستیژ که نسبت به خوزستان تعصب و غیرت داشته باشه انتخاب کنه تا فولاد بتونه یارگیری خوبی انجام بده.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
4
فقط لطفا زلیکانی رو رد کنید بره به جاش یه مرده بخرید بهتره.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
2
زلیکانی .. گلزاری...افشین ... باید رد بشن...وکیا هم رو لبه تیغه....جایگزین اینا باید بازیکنا خوب بیارن...ی دفاع شش دنگ هم با کرمی و والی بیارن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
3
اسامی بازیکنای ضعیفی که قاعدتا در لیست مازاد قرار می گیرند از اول فصل مشخص بود ازهمون اول گفتیم این 2.3 نفر در سطح فولاد نیستن و نباید با اونها قرارداد میبستیم حالا هم دیر نیست بهرحال نیم فصل پول بگیرن و از فولاد برن بهتر از اینکه تا آخر فصل بمونن پول بگیرن و لیست تیممونو پر کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
3
به عنوان یک آبادانی امیدوارم که تیم فولاد نتیجه خوبی در پایان فصل بگیره و حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنه و ای کاش آقای پور موسوی از تیم های خوزستانی بازیکن نگیره مگر اینکه از تیم جدا شده باشه ، و چهار بازیکن سطح بالا به خدمت بگیره که با قدرت ادامه بده اجازه قهرمانی به دوتیم سرخابی نده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
4
چرا فولاد بازیکن خارجی نمیگیره حتما تی ام اس بازیکنان خارجی بسته هستش
عيلام
|
Seychelles
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
2
جذب افشين و زليكاني از اول اشتباه بود
Ahwazzzz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
3
زلیکانی افشین گلزاری مازاد لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
2
2
آل کثیر و بیت سعید عالین دو مهاجم بومی و خلاصه مثلث خوبی با زهیوی تشکیل میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
1
پنجمین پاس گل ناصری سایتا تهرانی میخان کتمانش کنن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
3
اقای محترم دو تا بازیکن خوب خارجی بگیرید !!!
مجیدطرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
باسلام ، ازآقای پورموسوی خواهشی که داریم اینه که بازیکنان ضعیفی که درحد فولاد نیستن را رد کند، بازیکنانی مانند: افشین،زلیکانی و گلزاری
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
4
گیرم که چندبازیکن مازاد شود آیا بازیکن باکیفیتی در نیم فصل، آزاد هست که بتوانیم بگیریم؟ فولاد نه تراکتورسازیست که از پشت پرده دنبال راه وچاههای قانون نظام وظیفست ونه سرخابیها که رک وپوست کنده والبته دست به نقد هرستاره ای که بخواهند میگیرند ونه سپاهان که براش خرج کردن کاری ندارد! فولاد تیمیست که برای لیگ برتر بسته نشده بلکه برای چاپلوسی و تملق برای مدیران رده بالای مدیران کارخانه وبرای شعارهایی که عمدتا فقط توسط انسانهایی کج اندیش و بدبختی که فقر فرهنگی دارند وبرای گول زدن به عوام داده میشوند، زده میشود بسته شده!
بیانیه ای که امروز ذوب آهن بر علیه قانون ظالمانه نظام وظیفه داده شده برابری میکند با تمام مدیریت مدیران بی عرضه فولاد درطی 20 سال گذشته که جلو چشمانشون غارت میشدن ولی جز نگاه کردن عرضه کاری دیگه ای نداشتن. متاسفم برای چنین مدیرانی که تنها وتنها از باشگاهشون دریافت حقوق و حفظ صندلی میخواهند. متاسفم برای تمام شماها مدیران بی عرضه که ذوب آهن یکه وتنها دارد از حق 20 ساله شما وسکوت معنادارتون دفاع جانانه میکند. شما که آبروی هواداران رو بردید. متاسفم براتون که عرضه یک نقل و انتقال مانند تراکتور وسپاهان رو ندارید آنهم فقط برای یک سال و یا یک نیم فصل.
تو 20 سال اخیر ندیدم فولاد برای یک بار جنتلمن و مغرورانه دست به جیب دنبال ستاره ای باشد تا بوده و هنوز هست همیشه گردنش کج یا از سرخابیهای مافیا ضربه خرده و یا سپاهان و تراکتور غارتش میکردند و خجالتش میماند برا ما هواداران که صبح تا عصر دنبال خبرهای فولادیم.
قسم میخورم حتی به اندازه خدمتی که همین رسانه استانی دارد به فولاد ودیگر تیمهای استان میکند، یک هزارم این خدمت را شما مدیرانی که سالی میلیونها تومان پول از فولاد به جیب میزنید، به فوتبال استان نکردید وفرقی هم ندارد چه دهکردی و چه اژدری! بابا جمع کنید! رهایمان کنید! ازدست بی عرضگیهاتون آبرویی در کشور برامون باقی نموند.
استانی که نفت دارد، گازدارد، کشاورزی دارد، دریا دارد،پتروشیمی دارد ولی برای گرفتن چندبازیکن چنان بی عرضست که هیچ باشگاهی در کشور اون رو عددی حساب نمیکند. بازیکن درجه 2 فوتبال بی دروپیکر کشور وقتی بین تراکتور بی رزومه و فولاد با این ساختار و رزومه قرار میگیرد، تراکتور رو انتخاب میکند! برای چه؟ برای اینکه تراکتور هم پول میدهد و هم در صحنه رسانه ای کشور اگر نگوییم حرف اول را میزند ولی چیزی از اول شدن سرخابیها کم ندارد. ننگ برشما مدیران که از خوزستان فقط تو سری خور ساختید! در زمان دهکردی یک بازیکن مافیایی به نام علی دایی تمام شما رو لوله کرد ولی از مدیران یک عرضه برای دنبال کردن قانون غلط سربازبازیکن برنیامدولی حالا میبینیم که ذوب آهن مرد ومردانه و باشهامت وجسورانه چنان بیانیه صادر میکند گویی تیمی که هرسال خالی از بازیکن میشود ذوب است نه فولاد!
آقایون عرضه داشته باشید برای این قانون غلط که هرساله ازش ضربه میخورید به یاری ذوب بشتابید حال که خودتون جرات اعتراض ندارید لااقل مانند دعواهای کودکانه اینطور فریادی بزنید. ننگ برشما متملقان و عاشقان میز ریاست .
فولادی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
لطفا گلزاری و زلیکانی و افشین رو رد کنید تا جای خالی 5 بازیکن وجود داشته باشه و به جاشون با اهل شاخه بیت سعید و سه بلزیکن خوب دیگه قرار داد ببندید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
3
فولادشهر اهواز به شدت با نظراتی که نوشتی موافقم. احسنت
سليم مطرودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
2
فولاد شهر اهواز
حرف دل گفتی^آخ
Alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
3
0
اقای محترم (با نام فولاد شهر اهواز) اینطور فکر نکن، خیلی سیاه نمایی میکنید،
اگر برخی مشکلات هست که قطعا وجود دارد، نباید اینقدر انها را بولد کرد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
با سلام و درود بر هوادار با تعصب فولاد ( فولاد شهر اهواز) درود خداوند بر شما افتخار میکنم در کنار شما هستم احسنت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها