به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

جدول لیگ؛ تثبیت فولاد خوزستان در جایگاه سوم

خوزستان اسپورت- حضور فولاد خوزستان در جایگاه سوم، قرار گرفتن نفت آبادان در نیمه بالای جدول و خروج استقلال خوزستان از منطقه سقوط، از نکات مهم جدول لیگ برتر در پایان هفته پانزدهم است. پرونده نیم‌فصل نخست با انجام بازی معوقه بین پرسپولیس و نفت آبادان بسته می‌شود.
جدول لیگ؛ تثبیت فولاد خوزستان در جایگاه سوم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
بازی امروز خوب بود و اگر کمی کار تیمی بیشتر بود برنده بودیم
اما از امروز باید 3 بازیکن خارجی و بیت سعید و شریفات و زبیدی و دلفی جذب شوند
زلیکانی و گلزاری و متاسفانه افشین و حبیبی نژاد مازاد بذارید و 2 جای خالی هم داریم
خواهش داریم کوتاهی نشود
خواهش داریم زحمات تیم را در طول نیم فصل با بهانه جویی در زمینه محدودیت بودجه ب باد ندهید
مهندس کشانی پیام تبریک خشک خالی شما تیم فولاد را تقویت نمیکند بآید کولاک کنید و بازیکن بگیرید. بودجه فولاد رو زیاد کنید
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
به لطف درایت وقدرت تشخیص والبته تعصب هواداران واقعی فولاد نواقص مشهود وضعف های تیم محبوب فولاد وبرخی بازیکنان موجود آن و در جهت ارتقا و اعتلای نام فولاد به چالش کشیده شد واین رتبه نباید موجبات بروز غرور کاذب برای آن مجموعه وبرخی هوادار گردد چراکه در نیم فصل دوم قطعا تیم ها علی الخصوص سپاهان، تراکتور، استقلال وذوب آهن وحتی تیم های قعرنشین درفکر تقویت تیم های خود خواهند شد وتیم هایی که ذکر شدند علاوه بر تقویت تیمی درفکر اعاده جایگاه خود می شوند. بنابراین امیدوارم فولاد در نیم فصل دوم علاوه بر اینکه دچار انقلاب مدیریتی اصلح گردد ازحیث فنی وعلم آن وهمچنین بازیکن باکیفیت هم مشمول این امر مبارک گردد تا شاهد حصول، تحقق واعاده شوکت فولاد بزرگ باشیم...
والله خیرالمستعان...
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
بازی بدی نبود ،تعویض‌ها می توانست بهتر و سنجیده تر باشد ،خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی، تیم نیاز جدی به تقویت دارد ،نیم فصل دوم بسیار سخت تر از نیم فصل اول است کادر فنی فولاد باید تا الان لیست ورودی و خروجی ها را مشخص کرده باشد ،امیدوارم نیم فصل دوم مدیریت فولاد عوض شود و یک مدیر حرفه ای و دلسوز استخدام شود ،اژدری فقط به فکر حفظ میز و خوش رقصی برای مدیران ارشد فولاد است و ذره ای تعصب و دلسوزی برای فولاد ندارد .
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
5
0
ازبس که صدر هستیم گردن مون درد اومد. با این همه بازیکن متل رضاییان طارمی و... که توی تیم نیستن واقعا باید جلوی این تیم تعظیم کرد.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
2
نقاط ضعف فولاد کاملا مبرهن و مشخصن هستند. فولاد تقریبا درتمام پستها نیاز به تقویت دارد ولی عدم مهاجم و تمام کننده عالی درتیم بیشتر به چشم میخوره چون زحمت کل باشگاه رو هم میتونه به هدر بده و هم به بار بنشونه ولی متاسفانه سرمربی تیم کلا انتخابهاش براساس مسائل فنی ومنطقی نمیچرخه. ایشون بیت سعید رو ماه هاست پشت پرده مذاکره کرده فقط بخاطر دوستی ورفاقتش. همین اتفاق برای افشین و ... هم افتاد. البته بنده آرش افشین رو بسیار دوس دارم و اتفاقا از نظر نسبی به بنده نسبت فامیلی دور داره ولی قبول کنیم تیم رو نبایستی براساس علایق شخصی بست . کارحرفه ای بایستی فقط براساس علم ومنطق پیش بره و احساسات رو بایستی کنار گذاشت. ولی این مربی به دلیل کم تجربگی واینکه مربی باسواد و دنیا دیده ای نیست عملا زحمات و آبروی یه باشگاه با این ساختار قوی رو ربط داده به رفیق بازی. بنده چشمم از این مربی آب نمیخوره و نیم فصل دوم شاهد فولادی قویتر نیستیم چون کار فنی قوی و باسوادی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
1
در پاسخ به کاربر فولاد:
قربونت اصلا تعارف نکنی یه وقت، کسی دیگه هم خواستی بگو، مگه این بازیکنها خودشون تیم ندارن که بیان فولاد؟؟؟؟؟؟؟
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
0
چقدر آماتور اظهار نظر کردی!
واقعا اهل فوتبالی ؟
مگه قرار از جایی که بازیکن تیم ندارد بازیکن بگیریم
عجب!
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
اقای فولاد شهر اهواز تو که باسوادی یه مربی برا فولاد انتخاب کن بعد قهرمانش کن فکر کنم خودت رو با یوهان کرایف اشتباهی گرفتی. ادمین لطفا سانسور نکن
اهوازی
|
Germany
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
با سلام ،
بعضی از ایرادها رو غیر منطقی میدونم ، موسوی تا اینجا خوب کار کرده ، با بودجه پایینی که داره ، تیم زو بسته ، در نیم فصل ۲۷ امتیاز گرفته ( سعداوی ۲۲ و اسکوچیچ ۲۵ امتیاز گرفته بودن) ، در مورد تعویض ها در بازیهای قبل هم همه ایراد گرفتن ، وقتی بازیکن رو با آمبولانس بیمارستان میبرن خوب حتما تعویض اش ضروری بوده .
تراکتور ۵ شانس گل داشت و فولاد ۴ شانس گل ، اون هم در زمین حریف ، افشین از فوتبال سرخورده شده ، بعد از رفتن به سپاهان و مشکل سربازی دچار افت روحی و بدنی شد ، اگر از لحاظ روحی و روانی روش کار بشه همون آرش قدیم میشه.
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
اقای پرسپولیس!
این خوشی ها هم دووم نداره همین دوسال پیش به اندازه انگشتان دو دست حسرت دیدن جام به دلتون مونده بود. اقایان کاری کردند که فوتبال خوزستان از رقابت دور بشه با تبعیض و نا برابری چه از نظر مالی و چه از نظر رای و داوری و... و گرن تیم سرخ پایتخت عددی نبود و نیست .
تیمهای فوتبال خوزستان رو یه عده بی لیاقت دارن میچرخونن که به این حال انداختنش و کلا مدیریت خوب و کاربلد و دلسوز نداریم و گرنه سالیان سال کسی جلودارش نبود .لیگ 13 و15 رو که یادت نرفته !!!
دیدن خوزستان کسی جلودارش نیس اگه مسولیین و فدراسیون و دست های پشت پرده بزارن .به هر حال هر سال یه کاری میکنن که نتیجه نگیریم یه بار مسله سربازی یه بار کم کردن بودجه و بی پولی .یه بار تاراج کردن ستاره های تیم یه بار گزاشتن مدیر نابلد و به حاشیه کشوندن تیمااز لحاظ مختلف ...
ما اگه 10 درصد از حمایت دولت و فدراسیون و ...که از سرخابیا هست رو داشتیم قهرمان اسیا هم میشدیم ..با این اوضاع هم با غیرت بازیکنان و تماشاگران خوب نتیجه گرفتیم .یکم از صنعت و اس .خ حمایت مالی بشه مطمئنم صنعت سهمیه میگیره اس.خ هم میمونه تو لیگ .فولاد هم ان شالله تقویت میشه حال پرسپولیس رو میگیره .
در ضمن دوست پرسپولیسی قهرمانی که با حمایت هزار کمیته و دولت و فدراسیون باشه بدرد نمیخوره .قهرمانی یعنی قهرمانی اس.خوزستان که با یکسری بازیکن جوون و بی نام و نشان و با کمترین حمایت که خیلی چسبید .ان شاالله فولاد هم امسال همین کار رو تکرار میکنه یکم اگه حمایت و تقویت بشه .و روحیه و سیری ناپذیری تیم بیشتر بشه.تیم نباید فقط به سهمیه گرفتن قانع باشه که اینطوری سهمیه هم نیافتنی بشه .
سطح انتظارات باید قهرمانی باشه برای تیم پرافتخاری همچون فولاد.
ادمین خواهشا کامل چاپ کن هیچی از حرفام سانسور لازم نداره چون حرقهایی که زدم از سر دلسوزی و ناراحتیم از این اوضاع بوده .ما شاالله که از همه لحاظ مظلوم واقع شدیم به فوتبالمون هم رحم نکردن .
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
وعده مون هفته 16 لیگ .3دی ساعت 15
فولاد- پرسپولیس
دوستان عزیزان خوزستانی .خواهش میکنم از خوزستانیای اصیل نه اونایی که طرفدار سرخابیان به ورزشگاه بیان و یکصدا فولادو تشویق کنید .این بازی همه چی رو مشخص میکنه .عیار بازی فولاد و هدف فولاد از این فصل .
فقط به یه چیز نیاز داریم : متحدشدن و حمایت دسته جمعی استان از فولاد .
به امید موفقیت خوزستان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها