به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: مقابل تراکتورسازی دنبال سه امتیاز بودیم

پورموسوی: مقابل تراکتورسازی دنبال سه امتیاز بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: می‌توانستیم برابر تراکتورسازی پیروز شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت وبه نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی، گفت: امروز می‌توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم. به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم. شهامت می‌خواست که با شرایط کنونی تراکتورسازی چنین مسئولیتی را قبول کند. شرایط تراکتورسازی رفته‌رفته بهتر شد و حالا بازی مقابل این تیم سخت است. مردم بزرگ آذربایجان هم از این مربی و تیمش حمایت کردند و قطعاً در نیم‌فصل دوم حتماً عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت. جا دارد به آقای گل‌محمدی، حسینی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

وی با اشاره به سرمای هوای تبریز، خاطرنشان کرد: سرما در نیمه اول روی بازی تاثیر گذاشت. با توجه به آنالیزی که داشتیم، می‌دانستیم تراکتورسازی در نیمه دوم برای حمله می‌آید. ما روی سهل‌انگاری گل خوردیم، اما واقعاً برای کسب سه امتیاز آمده بودیم. با تمام احترامی که برای تراکتورسازی قائلیم، می‌دانستیم که روی این تیم فشار زیادی وجود دارد، اما هواداران لذت بردند. سه امتیاز بیشتر به درد ما می‌خورد، اما یک امتیاز هم خوب بود.

سرمربی فولاد خوزستان به تمجید از گل‌های دو تیم در این دیدار پرداخت و یادآور شد: هر دو گل واقعاً قشنگ بودند و به هر دو گل هم نمره 20 می‌دهم. گلزن ما هم جوان بود و بازیکن تراکتورسازی هم گل خوبی زد، فکر می‌کنم هر دو گل قابل تقدیر هستند.

پورموسوی در مورد وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت: در باشگاهی هستیم که شرایط برای گرفتن نتایج خوب مهیاست. سعی کردیم تیم را اقتصادی ببندیم و روی بومی‌ها حساب کنیم. خدا را شکر که اینجای جدول هستیم، در نیم‌فصل اول هم همه در کنار هم بودند و توانستیم نیم‌فصل باآرامشی داشته باشیم، امیدوارم در نیم‌فصل دوم هم این شرایط ادامه داشته باشد.

وی در مواجه شدن با سوال خبرنگاری مبنی بر تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، تصریح کرد: اگر برای هر بازی 20 روز تعطیل  کنیم، نتیجه‌ای جز دور شدن بازیکنان از شرایط بازی و مصدومیت بازیکنان نخواهیم داشت. در نیم‌فصل اول به‌خاطر تیم ملی راه آمدیم، اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم بازی‌ها پشت سرهم برگزار شود. با این حال ما از برنامه‌ریزی‌های‌مان جلو هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد استفاده از سه مهاجم در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: سه مهاجم به میدان فرستادیم، می‌دانستیم که تراکتورسازی می‌خواهد حمله کند و چه دفاعی بهتر از حمله. ما سه مهاجم در جلوی زمین گذاشتیم و باید حریف را زیرفشار قرار می‌دادیم. در لیست‌مان جای خالی داریم و باید فکر کنیم که کجا بازیکن نیاز داریم تا در بهترین جای ممکن بازیکن بگیریم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: از روز اول آمدیم و قول دادیم با تمام انرژی تمرین کنیم و الان بیش از تصورمان امتیاز گرفتیم. توکل‌مان به خدا بود. در تیمی حضور داشتیم که هوادارانش دنبال یک تیم با ثبات بودند و ما با تلاش به آن رسیدیم. همه به چشم یک تیم بزرگ به فولاد نگاه می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند.

وی به عملکرد داوران در نیم‌فصل نخست اشاره کرد و اظهار داشت: اشتباهات داوری جزیی از بازی است. ما در چند بازی از داوری ضربه خوردیم، اما از آنها حمایت کردیم، چون داوران ما جوان شدند. ممکن است در یک بازی هم اشتباهات داوری به نفع ما باشد، این مسائل طبیعی است. باید سعی کنیم از داورها حمایت خوبی داشته باشیم تا عملکرد بهتری در بازی‌ها داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
نیم فصل هم تمام شد امیدواری اقای پورموسوی سه، چهار بازیکن رو بزاره تو لیست مازاد که فضا فراهم بشه براجوانان بومی تیم بتونن بهتر از این بتونن خودشون رو نشون بدن... سپاس
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
سهل انگاری !
امیدوارم سهل انگاری هییت مدیره و قول های بدون عمل برای جذب بازیکن رو نبینیم .
واقعا دفاع فولاد رو گل تراکتور در حد زیادی بی تفاوت بودند !
فولادی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
آقای پور موسوی بازیکنانی مثل گلزاری و زلیکانی را به تیم های دیگه بدید وبیت سعید و اهل شاخه و دو بازیکن خوب دیگه بیارید
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
به جای تکرار مکررات مبنی بر مقوله اقتصادمقاومتی وتشکیل تیم بر آن اساس وغیره که در قوه ادراک بنده نخواهد گنجید تلاش کنید ضمن افزایش علم خود، ضعفهای تیم راترمیم کنید چرا که اصرار براین ضعف وکاستی های فنی وعدم تلاش در تحقق امر وعدم جذب بازیکنان مثمرثمر که به روش صحیح وفنی و در اصطلاح عوام، فوتبالی جذب نشوند و در صورت باقی ماندن در باد نتایج اخیر فولاد، مطمئن باشید در کوران سخت برگشت رقابتهاب ه مشکل مواجه خواهید شد...
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
2
خدا رو شکر نباخت فولاد .در کل فولاد اگه نخواد تیمش رو تقویت نکنه خیلی به مشکل میخوره .نیم فصل دوم پرسپولیس.استقلال .سپاهان .تراکتور و ذوب اهن و خیلی از تیمای دیگه تقویت میشن.
فولاد نخاد افشین .گلزاری .زلیکانی رو کنار بزاره هیچ امیدی به این تیم نخاهیم داشت .چون با کنار گزاشتن بازیکنای بی فایده .جا برای جذب 5 بازیکن باز میشه.
به نظرم فولاد میتونه با جذب طیبی و اهل شاخه تو خط دفاع و بیت سعید و یه مهاجم خارجی دیگه تیم رو به بهترین شکل تقویت کنه .
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
2
سید جان صحبت از اقتصادی بستن تیم نکن ک تو کت ما نمیره هیئت مدیره وقتی تیم می بره پیداشون میشه الانم من ب عنوان ی هوادار فولاد خواستار اینم که بازیکنان باکیفیت مثل طیبی وبیت سعید وزبیدی و اهل شاخه اضاف بشن ودرعوض زلیکانی وگلزاری وافشین ب تیمهای دسته یکی برن
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
0
باز هم تکرار مکررات
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
عزیزان افشین رابی روحیه نکنید. بله گلزاری اصلا مناسب نیست با آوردن اهل شاخه که دفاع گلزن است همه توافق داریم .بیت سعید ویک مهاجم گلزن خارجی میخوایم... یقینا درآنصورت حداقل سهمیه آسیا راخواهیم گرفت.. البته اگر اگر اگر اژدری کمی کمی کمی از خرابکاری هایش کم کند... چرا بورموسوی عزیز میگوید از برنامه جلوتر هستیم.؟؟؟ چون اژدری پشت پرده مثل پارسال ازمربی مقام هشتم را میخواهد . وعلنا اقتصاد مقاومتی را بهانه میکند. عزیزان حواسمان به اژدری ومخالفت در یار گیری اش باشید. سال97 خوزستان 4 سهمیه لیگ برتر وفولاد را در باشگاههای آسیا خواهیم دید...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
عبد الله زاده مقصر گل خوردن فولاد است .خطا روی بازیکن حریف در وسط زمین لزومی ندارد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
اشتباه عبدالله زاده درخطای دورازمحوطه جریمه باعث گل خوردن فولاد شد.عبدالله زاده دراکثر بازی ها 3امتیاز راازفولاد میگیرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها