به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

تراکتورسازی 1 – فولاد 1؛ تقسیم امتیازات در یادگار

تراکتورسازی 1 – فولاد 1؛ تقسیم امتیازات در یادگار

خوزستان اسپورت
هفته پانزدهم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
چهارشنبه 15 آذرماه 96 – ساعت: 14
تراکتورسازی تبریز 1 – فولاد خوزستان 1
گل: محمدرضا مهدی‌زاده (74) - صابر حردانی (66)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: حسن یوسفی و محسن سلطانی
اخطار: علی طاهران (تراکتورسازی)
تماشاگر: سه هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: فرزین گروسیان، محمد ایران‌پوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد مسلمی‌پور، محمد نادری، علی طاهران، محمد نوری، شهرام گودرزی (71- مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی (79- امیر اسدزاده)
سرمربی: یحیی گل محمدی

فولاد خوزستان: حامد لک، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده (85- مجتبی نجاریان)، علی‌‌اصغر عاشوری، صابر حردانی (83- حمید گلزاری)، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (88- هیثم هاشمی‌زاده)
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در آخرین هفته نیم‌فصل اول به تساوی یک بر یک رسیدند.

تراکتورسازی بازی را تهاجمی آغاز کرد و در بیست دقیقه ابتدایی صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شد، اما از این فرصت‌ها بهره‌ای نبرد. پس از اینکه شوت ثانیه‌های ابتدایی فرزاد حاتمی توسط حامد لک دفع شد  و شوت دقیقه 14 محمد نادری از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت، تراکتورسازان در پانزدهمین دقیقه صاحب موقعیت عالی برای رسیدن به گل شدند که ابتدا حامد لک در حالت تک‌به‌تک ضربه محمدرضا آزادی را برگشت داد و توپ برگشتی هم در حالی که با ضربه فرزاد حاتمی از حامد لک عبور کرده بود، روی خط دروازه فولاد خوزستان توسط عبدالله کرمی برگشت داده شد.

با فروکش کردن حملات تراکتورسازی، بازیکنان فولاد خوزستان برای دقایقی صاحب توپ و میدان شدند و بازی را به نیمه زمین میزبان کشاندند. دو شوت از رحیم زهیوی در این دقایق به سوی دروازه تراکتورسازی نواخته شد که اولین ضربه به اوت رفت و ضربه دوم در دستان فرزین گروسیان قرار گرفت.

تبریزی‌ها در 10 دقیقه پایانی نیمه اول باز هم به بازی هجومی روی آوردند و در دقیقه 38 از روی یک ضربه شروع مجدد در آستانه گلزنی بودند که ضربه سر محمدرضا آزادی از روی ارسال محمد ابراهیمی در شرایطی که با خروج ناقص حامد لک همراه بود، به پایه تیر عمودی سمت چپ دروازه فولادی‌ها برخورد کرد و به بیرون رفت.

در نیمه دوم، تعادل در میانه میدان برقرار شده بود و دوتیم پایاپای هم به دنبال یافتن روزنه‌هایی برای نفوذ به خط دفاعی تیم مقابل بودند که در نهایت یاران سیاه‌پوش فولاد خوزستان بودند که در دقیقه 66 با شلیک ناگهانی صابر حردانی صاحب یک گل زیبا شدند.

این گل باعث شد تا بازی در نیمه دوم گرم‌تر شود، تراکتوری‌ها برای زدن گل تساوی پیش کشیدند و فولادی‌ها نیز روی ضدحملات به‌دنبال موقعیت مناسب برای فتح مجدد دروازه میزبان بودند. تراکتورسازی که با اضافه کردن مهدی شریفی به خط حمله، برای فرار از شکست خانگی تلاش می‌کرد، هشت دقیقه بعد از گل فولاد خوزستان بازی را از روی ضربه‌ای شروع مجدد به تساوی کشاند تا در دقیقه 74 با گلزنی محمدرضا مهدی‌زاده کار به تساوی یک بر یک کشیده شود.

تلاش بازیکنان فولاد خوزستان و تراکتورسازی در دقایق باقی مانده از این دیدار ثمری نداشت و با نتیجه تساوی یک بر یک امتیازات بین طرفین تقسیمشد تا فولادی‌ها 27 امتیازی و تراکتوری‌ها 17 امتیازی شوند.

شرح گل‌ها
0-1 (فولاد): حرکت در عرض صابر حردانی مهاجم فولاد خوزستان در پشت محوطه جریمه تراکتورسازی و شلیک تماشایی این بازیکن بالاتر از دستان فرزین گروسیان به تور دروازه میزبان بوسه زد تا یک گل دیدنی برای فولادی‌ها ثبت شود.

1-1 (تراکتورسازی): در پی ارسال محمد ابراهیمی از روی یک ضربه شروع مجدد، محمدرضا مهدی‌زاده مدافع پیش‌تاخته تراکتورسازی که جلوتر از عبدالله کرمی جاگیری کرده بود، توپ را با سینه کنترل کرد و شوت محکم وی گل تساوی تراکتورسازان را رقم زد.

در حاشیه
* تغییر زمان مسابقه باعث شد گروهی از تماشاگران دیر به ورزشگاه برسند و دقایق ابتدایی بازی را از دست بدهند.
* سید فاخر تهامی و عارف آقاسی 2 بازیکن خوزستانی تیم تراکتورسازی به‌دلیل مصدومیت در بازی مقابل فولاد خوزستان غایب بودند.
* فرزاد حاتمی از تراکتورسازی سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشت و از بین بازیکنان فولاد نیز حامد لک و احمد عبدالله‌زاده سابقه بازی در تراکتورسازی را داشتند.
* مهدی شریفی که با اتمام دوران خدمت سربازی باید به سپاهان بازگردد، پیش از شروع مسابقه امروز طی مراسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی تجلیل شده و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
* یحیی گل‌محمدی در اواخر نیمه اول اعتراض تندی به اشکان خورشیدی داور بازی داشت و داور نیز با متوقف کردن جریان مسابقه به سمت گل‌محمدی رفت و به وی تذکر داد.
* نیمه دوم مسابقه به‌دلیل تأخیر حامد لک در ورود به میدان، با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.
* هواداران تراکتورسازی بعد از گل صابر حردانی با سر دادن شعار «عیبی یوخ» در صدد روحیه دادن به بازیکنان تیم خودشان بودند.
* علی طاهران از تراکتورسازی تنها بازیکن اخطاری این مسابقه بود که در آخرین لحظات بازی به‌دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
امیدوارم درنیم فصل تمام نواقص تیم شناسایی، بررسی فنی وترمیم شود تا شاهد چنین بازیهایی که به راحتی 3 امتیازی که درچنگ تیم فولاد بود وفقط براساس اشتباه ناشیانه وفردی هدر رفت، نباشیم. درکل ضمن خسته نباشید به پسران فولادی، بازی تیمی به مراتب بهترازقبل بوده ولی جای کار بسیار وجود دارد یکسری از بازیکنان که معرف الهویه هستند باید حذف وبازیکنان موثر جذب شود...
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
2
فولاد خوب بازی کرد که مستحق برد بود ولی بدشانس آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خورد.نقطه ضعف فولاد ضربات ایستگاهی حریفان است که باید برطرف بشه.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
خسته نباشید به بچه ها میگم. نیمه اول شانس اوردیم. ولی نیمه دوم بهتر بودیم
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
2
2
این هم از بازی با ضعیفترین تراکتور ادوار لیگ . تساوی فقط حاصل بی سوادی مربی که تعویضهاش فقط و فقط تاکتیک رفیق بازی داره. واقعا موندم این فرد با چه شاخصه هایی شد مربی؟ زننده گل که بابازی فوق العاده و پرانرژی امروزش تعویض ویک بی رمق پراشتباه جای او رو میگیره. پیشنهاد میدم به جوانان فولاد به طرف محوطه هیچ حریفی نرن چون تنبیه خواهند شد. امیدوارم تغییرات جدید هیئت مدیره به بر کناری این بی سواد بینجامه.
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
4
حیف میتونستیم بازی رو ببریم یکم حفظ توپ میکردیم بازی رو میبردیم .تراکتور تیم قدری نبود ولی این تیم خیلی خوبه یکم باید خط دفاعمون قوی بشه .اینقدر راحت میزارن مهدی زاده شوت بزنه تو محوطه کرمس و والی و...فقط نگاه میکنن .این نقطه ضعف فولاد الان دوساله رفع نمیشه خیلی اسیب پذیریم تو ضربات ایستگاهی .یه بازیکن قد بلند و ضربه سرزن مثل کولیبالی میخوایم .
حردانی هم دمش گرم پدیده جدید فولاد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
3
خسته نباشید به اقای پور موسوی و همه بازیکنان فولاد بخصوص صادق حردانی که در سرمای سوزان تبریز توانستند حداقل امتیاز را کسب کنند گر چه لیاقت برنده شدن در این بازی را هم داشتند.
کیارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
بازی نسبتا خوبی بود فکر کنم بهترین بازی این فصلشون بود میتونستن بازی را ببرن اما در دفاع اشتباه عمل کردن اگر کوچ خوبی داشتن نتیجه بهتری میگرفتن، گزارشگر تبریزی انصافا خیلی خوب گزارش کرد و بدون اینکه به حاشیه بپردازه و از تیمی جانب داری و حمایت کنه، گزارش کرد
Mamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
2
2
فولاد شهر اهواز باشه بابا تو از فوتبال خیلی میفهمی؟ پور‌پوسوی بی سواده تیم داغون اسکوچیچ و سعداویو تو نیم فصل سوم‌کرده . با تعویضاش خواس به جونا بازی بده روحیه داشته باشن
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
تا کی باید شاهد دفاع نابخردانه باشیم به راحتی فولاد میتونست برنده بازی باشه
البته شانس هم اورد مساوی گرفت
Alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
درود بر فولاد مردان، ضمنا از دوستان انتظار دارد، انتقاد غیر منصفانه نکنند.
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
3
مربی خوب مربی هست که بتونه در زمانی که تیم جلو بازی را اداره کنه در واقع دستور نگه داشتن بازی را بده در ضمن تعویضهای فولاد درست نبود باید بازیکن باتجربه مثل مبعلی در اون دقایق می‌فرستاد نه اینکه بازیکنان جوان به بازی ببره، ذهیوی لازم نبود تا آخر بازی بازی کنه میتونستم اولین تعویض باشه ولی در کل بهتر از بازیهای قبل بازی کرد هرچند تراکتور مثل سالهای گذشته نیست، با کیارش موافقم گزارشگر خوب گزارش کردمنصفانه وبدون حاشیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
3
1
خب پرسپولیسم برد.
حقیقتا یه توصیه دارم به هوادارها دیگه یک درصدم شانس قهرمانی نداریم. پرسپولیس برد. این یعنی تمام شد. فقط سهمیه. البته انتظار بیش از اندازه از پورموس,ی هس قهرمانی. در نتیجه دیگه حرص نخوریم بهتره. پرسپولیس قهرمانه. حمایت کنید از فولاد برا سهمیه. وسلاااااااااااااام
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
2
فولاد شهر اهواز دست از ایجاد حاشیه بردارید. شهرداری ماهشهر درس عبرتی باشه برای دیگر تیم ها که پرداختن به حاشیه بدترین باتلاق هر تیمیست
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
2
1
دست کادر فنی و همه برو بچه های فولاد درد نکنه جایگاه نسبتا خوبی با این تیم جوان داریم بازیکنای خوبی هم معرفی شدن از جمله صابر حردانی و باید به کادر فنی تبریک گفت بخاطر کشف چنین استعدادهایی واقعا دل و جرات میخواد استفاده از چنین بازیکنایی و البته در بازی هایی به این مهمی دست همگی درد نکنه به امید قهر مانی فولاد مردان دیار کارون
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
صابر حردانی 2 سال پیش کشف شد پارسال هم چند بازی انجام داد توی تیم اصلی وباتجربه شد واسه امسال
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
1
اس اس شهر تهران (فولاد شهر اهواز)
از نظر تمام کارشناسان این بازی یکی تز بهترین بازیهای فولاد بود تو هوادار فولاد نیستی تو دشمن پورموسوی هستی بهرحال تازمانی ک چنین کاری بکنی من هوادار سید میشم چون میدونم ادمای بزرگ دشمن دارن ن ادمای بی تاثیر
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
2
فولادی با تعصب جواب بعضی ها رو نباید داد... ما به حمایت خودمون ادامه میدیم البته البته صرفا از کادر فنی و اکثر بازیکنان... به امید قهرمانی مجدد فولاد
عيلام
|
Seychelles
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
موقعيت خوبي بود براي بردن تراكتور ضعيف چند سال اخير ولي مشكل اصلي فولاد تعويض ها و تصميمات غلط پور موسوي و دفاع ضعيف والي و كرمي و ضعف بزرگ شيرزادي تو حمله تو چند بازي دارن تكرار ميشن واقعأ بايد تيم تقويت بشه حيفه امسال همه ضعيفن فولاد راحت ميتونه حداقل ميتونه سهميه بگيره شايد هم رتبه بهتر! !!
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
2
واقعا متاسفم برای بعضی دوستان هوادار فولاد .
همه عالم میدونه که مدیریت باشگاه ضعیف هست از نظر قدرت در فدراسیون و... کلا استان به این بزرگی مدیر درست و کار بلد خیلی کم داره .یکی مثل دهکردی یا رضاییان بود که نمیزارن باشن تو فولاد چون میترسن از اوج گیری فولاد .
بهرحال باید با این اوضاع بسازیم .حالاکه اقای پورموسوی چراغ خاموش داره کار میکنه چه بهتر .ان شاالله به نتیجه لازم برسه حالا قهرمان نشد جزء3 تا که میشه .
در رابطه با بعضی بازیکنای فولاد که اثر مفیدی تو تیم نداشتن هم تیمو به حاشیه نکشیم بهتره. صدرصد تو هر تیمی چنتا بازیکن بی فایده هس هر چند رو مخن ولی چه باید کرد. امیدواریم که تیم تقویت بشه با بازیکنایی مثل بیت سعید .زبیدی.طیبی .ودوسه تا بازیکن توپ خارجی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها