به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

شولی: همه باشگاه مخالف جدایی ویسی هستند

شولی: همه باشگاه مخالف جدایی ویسی هستند

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: در باشگاه همه مخالف جدایی عبدالله ویسی هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالنبی شولی درمورد استعفای عبدالله ویسی و اینکه واکنش باشگاه چیست،‌ گفت: این مساله‌ای که دقایقی قبل ویسی در کنفرانس خبری اعلام کرد، او گفته اگر شرایط به این صورت باشد در تیم نمی‌ماند. انشاءالله ویسی برمی‌گردد، مشکلات حل می‌شود و کسی از ما جدا نخواهد شد.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه مخالف استعفای ویسی است تصریح کرد: باشگاه فقط شولی تنها نیست، باشگاه چارت مخصوص به خودش را دارد و هیات مدیره هم هستند. تمام اعضای باشگاه با این مساله مخالفند و کسی نمی‌خواهد ویسی برود و به دنبال بازگرداندن استقلال خوزستان به روزهای ابتدایی و حل مشکلات هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان درمورد اینکه ویسی اعلام کرده چند تن از بازیکنان قصد جدایی دارند، عنوان کرد: من چنین چیزی از بازیکنان نشنیدم. اگر آنها این مساله را جای دیگری عنوان کردند بی‌اطلاع هستم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شد بعد از آمدن عبدالرضا موسوی به عنوان مالک جدید این مشکلات حل می‌شود اما این اتفاق نیفتاده است،‌ گفت: موسوی تازه آمده، باید نشستی داشته باشیم و ببینیم شرایط کاری به کجا می‌انجامد. به هر حال او زمان می‌خواهد تا مسائل را ارزیابی کند. تصمیم بر جدایی کسی گرفته نشده ما باید با قدرت کارمان را ادامه دهیم و دید مثبت داشته باشیم من خودم اعتقاد دارم نباید صحبت از جدایی کرد این کار فقط صورت مساله را پاک می‌کند. ما باید به دنبال راه حلی برای حل مشکلات باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
گل بود ب سبزه نیز اراسته شد. ی مربی با شخصیت و پرستیژ داریم. اونم این اوضاع تیمشه. کاشکی همه مسئولان غیرت و تعصب مقدایی رو داشتند. ویسی بره اس خوز میره لیگ ۱. صاحاب نداره استان. این همه صنعت و پول کاسه چه کنم چه کنم دستمونه. مثل بیکاری که از مقام داران کشوریم.!!!!!!!
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
رفتن ویسی یعنی سقوط استقلال خوزستان،نرو آقای ویسی ،نرو
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
موسوی وقتی اومد از طرز صحبت کردنش مشخص بود قصدی واسه‌ تیمداری نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها