به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلیل اصلی طعنه تلخ جلالی به باشگاه فولاد

سرمربی سابق فولاد خوزستان پس از اینکه تیمش موفق به شکست دادن فولاد شد، طعنه ای تلخ به تیم خوزستانی زد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجید جلالی در کنفرانس خبری پایان بازی اعلام کرده امروز تیم مهدکودک سایپا مقابل فولاد خوزستان بازی کرده و به پیروزی رسیده است! جلالی که اکثر اوقات پس از پیروزی یا شکست تیم هایش در کنفرانس های خبری اغراق به خرج می دهد، به دلیل استفاده کردن از برخی بازیکنان 17 و 18 ساله در تیم سایپا عنوان کرد با تیم مهدکودک سایپا برابر فولاد بازی کرده است.

دلیل اصلی جاری شدن این کلمات روی زبان جلالی در واقع به ابتدای سال 91 برمی گردد. جلالی در هفته های پایانی لیگ یازدهم اقدام به استفاده از بازیکنان جوانی چون یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، طالب ریکانی، امین جهان کهن و ... در ترکیب فولاد کرد.

روز جمعه 22 اردیبهشت 91 هنگامی که مجید جلالی در آخرین روز مربیگری اش در فولاد از چند بازیکن جوان نظیر عبدالله زاده، انصاری و جهان کهن در بازی مقابل پرسپولیس استفاده کرد و تیمش دو بر یک مغلوب پرسپولیس شد، با شعاری ویژه از سوی گروهی از هواداران فولاد روبرو شد که امروز جواب آن را داد.

تعداد قابل توجهی از هواداران فولاد در آن روز با سردادن شعار «فولاد مهدکودک» در اولین بازی رسمی فولاد در استادیوم الغدیر اهواز به شدت از مجید جلالی انتقاد کردند.

انتقادها به همان جا ختم نشد. پس از جدایی مجید جلالی از فولاد و آمدن حسین فرکی نوبت به نعیم سعداوی مربی، رضا نوروزی بازیکن و تعدادی از دست اندرکاران فولاد رسید که انتقادات تندی از مجید جلالی کرده و او را متهم به استفاده از بازیکنانی کنند که در سطح لیگ برتر نبوده اند.

جلالی که بر خلاف داشتن ظاهری آرام نشان داده از انتقام جویی صرف نظر نمی کند، از کنفرانس خبری بازی امروز به عنوان بهترین فرصت برای تسویه حساب با تیم سابقش استفاده کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
7
بیاین واقعیت رو ببینیم که همین جوونایی که امسال هم تو ترکیب هستن، همونایی هستن که جلالی وارد فولاد کرد. عبدالله زاده و وکیا که دو سال تموم داشتن خاک میخوردن ولی امسال همه دیدن که جلالی حق داشت بازیشون بده و واقعا با استعدادن.
جهان کهن هم که اینجا کسی بهش بازی نداد و الان داره سربازیشو میگذرونه.
تلخ هست ولی واقعیته. امیدوارم به جوونای خوزستان بیشتر توجه بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها