به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سقوط 2 نماینده فوتبال خوزستان به لیگ استان

سقوط 2 نماینده فوتبال خوزستان به لیگ استان

خوزستان اسپورت- تیم‌های فرهنگ و استقلال رامهرمز در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور به لیگ برتر فوتبال خوزستان سقوط کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انجام دیدارهای هفته سیزدهم از مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم، پرونده این مرحله از رقابت‌ها بسته شد و تیم‌های خوزستانی با 2 پیروزی و 2 شکست در هفته پایانی به کارشان پایان دادند.

تیم استقلال رامشیر که از هفته قبل همراه با پردیس خرم‌آباد جواز حضور در مرحله نهایی لیگ 3 را دریافت کرده بود، عصر امروز با نتیجه 2 بر یک مغلوب پرسپولیس بنه‌گز شد و استقلال رامهرمز هم که سقوطش به لیگ برتر خوزستان قطعی شده بود، در آخرین گام با نتیجه 3 بر یک برابر نساجی بروجرد شکست خورد.

تیم فرهنگ رامهرمز هم با وجود پیروزی یک بر صفر در خانه فولاد یاسوج و قرار گرفتن در رده پنجم جدول، از حضور در فصل آتی لیگ دسته سوم محروم شد، چرا که طبق آئین‌نامه مسابقات، تیم‌های پنجم تا سیزدهم هر گروه باید به لیگ‌های استان مربوطه نزولپیدا کنند.

اما تیم سپاهان ایذه که در اولین سال حضورش در لیگ دسته سوم نتایج خوبی گرفته و با اختلاف فقط یک امتیاز از صعود به مرحله نهایی باز ماند، در آخرین بازی‌ با 7 گل تیم پیام چغادک بوشهر را در هم کوبید و به‌عنوان تیم سوم جدول، سهمیه خوزستان در لیگ دسته سوم را حفظ کرد.

سپاهان ایذه با مربیگری یعقوب سلحشور بازیکن باتجربه خوزستانی که همزمان با مربیگری برای این تیم بازی می‌کرد، کمترین باخت را در این دوره از مسابقات متحمل شد و تنها با یک شکست خانگی برابر فرهنگ رامهرمز از صعود به مرحله نهایی باز ماند، اما توانست به‌عنوان تیم سوم جدول، سهمیه حضور در فصل آینده لیگ دسته سوم را حفظ کند.

براساس آئین‌نامه سازمان لیگ، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ 3 راه پیدا کردند، تیم‌های سوم وچهارم هر گروه در جدول مسابقات لیگ دسته سوم برای فصل آینده باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا سیزدهم هر گروه به لیگ استان مربوطه سقوط کردند.

استان خوزستان در مرحله نخست لیگ دسته سوم صاحب چهار تیم بود که استقلال رامشیر به مرحله نهایی مسابقات امسال راه یافت، سپاهان ایذه سهمیه حضور در رقابت‌های سال آینده را حفظ کرد و تیم‌های فرهنگ و استقلال رامهرمز به لیگ برتر خوزستان در سال آینده سقوط کردند.

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات سال جاری لیگ دسته سوم روز 22 آذرماه در سازمان لیگ انجام می‌شود و قرار است که امتیاز تعدادی از تیم‌های سال گذشته به تیم‌های دیگریواگذار شود.

سقوط 2 نماینده فوتبال خوزستان به لیگ استان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
سلام خبری از تیم نفتون مسجدسلیمان نیست
کجاست؟هست!نیست!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها