به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

ویسی: قبل از بازی گفته بودم استعفا می‌دهم

ویسی: قبل از بازی گفته بودم استعفا می‌دهم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی مقابل نفت به سرپرست و مدیر باشگاه گفته بودم که استعفا می‌دهم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: ما در این دیدار تنها یک موقعیت به نفت آبادان دادیم و با همین یک موقعیت نتیجه را واگذار کردیم. با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما بازیکنان ما در چارچوب ضربه نمی‌زنند. بازی کردن در محوطه جریمه روی خلاقیت فردی است که بازیکنان ما ندارند. به نفت آبادان به خاطر کسب این سه امتیاز شیرین تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: از آقای موسوی (مالک باشگاه استقلال خوزستان) تشکر می‌کنم که به استقلال خوزستان کمک کرد. او دوست صمیمی من است و رفت‌وآمد خانوادگی داریم، اما دیگر از امروز نیستم و استعفا می‌دهم.

«تیم استقلال خوزستان باید تا الان منحل می‌شد»، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این جمله تصریح کرد: من بازیکنان و جوانان خوزستانی را جمع کردم تا تیم نتیجه بگیرد، اما نمی‌دانم با این اوضاع چه خواهد شد. ضمن تشکر از آقای موسوی باید بگویم دیگر نمی‌توانم بمانم. پول نداریم بازیکن جابه‌جا کنیم، بازیکن ما پول بلیت ندارد به خانه‌اش بازگردد.

ویسی ادامه داد: می‌گویند شرایط خوب می‌شود، اما چه زمانی، نمی‌دانم. دیگر کشش ندارم و نمی‌توانم بمانم. 14 امتیاز تا پایان نیم‌فصل گرفته‌ایم و اگر همین امتیاز را در دور برگشت بگیریم، در لیگ می‌مانیم. ما صددرصد با گرفتن این تعداد امتیاز در لیگ می‌مانیم.

وی در واکنش به اینکه شکست امروز چقدر در استعفای او تأثیرگذار بوده است، گفت: قبل از بازی به سرپرست و مدیر باشگاه گفته بودم که استعفا می‌دهم. ای کاش امروز می‌بردیم تا استعفایم قشنگ‌تر می‌شد. به خاطر باخت نیست که استعفا می‌دهم و از قبل گفته بودم. من به خاطر مردم به اهواز بازگشتم، در واقع اتفاقاتی افتاد که باید به این تیم برمی‌گشتم. تیم اوضاع خرابی داشت و اگر نبودیم، منحل می‌شد. پنج ماه و نیم است که اینجا حضور دارم و به جان فرزندم یک ریال هم نگرفته‌ام. به خاطر پول حرف نمی‌زنم و وظیفه‌ام را انجام داده‌ام.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
3
موسوی هم پول نداده؟ تیم رو میخان منحل کنن. رفتن ویسی یعنی سقوط. اما چاره ای براش نذاشتن. منم بودم استعفا می دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
3
ایتطوری ک نمیشه مربیگری کرد. نمیشه تیم داری کرد. بازی نکنن وسلام. ن ما حرص بخوریم نه بازیکنا...
اینا هم خانواده دارن والا بخدا
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
3
یعنی نمیشه استان 4 تیم داشته باشه تو لیگ!!! همیشه باید یه تیم بیفته یه تیم بیاد. نفت م.س اوضاعش خوبه احتمال زیاد بیاد لیگ برتر اینجا اس.خوزستان رو نمیزارن بمونه!!
اقای ویسی تو رو خدا مردونگی کن .بمون تو این تیم .بازی حذفی پیش رو داریم باید روحیه تیم بالا باشه .
خوزستان اسپورت مگه اقای موسوی پرداختی نداشته به این تیم??
مدیر پایگاه سلام
از قراردادهای امسال مقداری پرداختی داشته اند، اما مطالبات باقی مانده برخی بازیکنان از سال گذشته هنوز پرداخت نشده است.

توانگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
2
انصافا حقشون نیست بدون پول و دریافتی خدا را خوش نمیاد اونها هم زندگی دارن و باید به تیم کمک بشه ای کاش یک فراخوان میزاشتن تا هرچقدر در توان مردم باشه کمک کنن حیف این تیم به این خوبی بخواد از بین بره ، مسولین که فقط فکر خودشونن
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
وقتی دروغ جای حقیقت و واقعیت را بگیره و سیاست هم قاطی آن بشه نتیجه اش میشه لیگ برتر به اصطلاح حرفه ای ما ؛ فوتبالی که اشکالات زیر بنایی و پایه ای زیادی داره و تقریبا همه تیم های آن درآمد زا نیستند و آماتورند کجاش حرفه ای است ؟ سیاست غلط این است که به بهانه دروغین چهل میلیون هوادار دو باشگاه سرخابی را تا جایی که بشه بشون برسند و قرض های نجومی که طی ۵۰ سال بالا آوردند و بالا خواهند آورد را نیز پرداخت کنند و در واقع دو تیم با پول بیت المال هر کار دلشان خواست کردند و می کنند ؛ بعد بقیه تیم ها از جمله استقلال خوزستان و نفت آبادان در فقر و بی پولی دست و پا می زنند ! این به جز تبعیض اسم دیگری نمی شود بر آن گذاشت . دلیش مشخص است اصولا اعتقادی به لیگ برتر و خروجی آن ندارند که اگر داشتند میلیاردها خرج کیروش و بازیکنان لژیونر دو رگه نمی کردند آنهم به بهانه صعود به مرحله بعدی ؛ حال آنکه این میلیاردها با توجه به گروه ما در جام جهانی به باد خواهد رفت ( با توجه به اینکه اسپانیا قهرمان جهان و پرتغال قهرمان اروپا و مراکش بهترین تیم افریقاست ) تا وقتی حقیقت و واقعیت جای خیال بافی و دروغ را نگیرد و به فوتبال پایه و زیر ساخت های داخلی نپردازیم و بین تیم ها تبعیض قائل نشیم وضع برای فوتبال ما و تیم های استانی از این هم بدتر خواهد شد .
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
1
1
آقای ویسی شما مربی دوست داشتنی و با اخلاقی هستی و همه ما اهوازیها شما را دوست داریم . و هرگز نمی خواهیم از تیم محبوبمان جدا شوی . از از شما هم توقع نداریم یک بازی را که از سه شبکه تلویزیونی پخش شده به شکلی ناباورانه توصیف و توجیه کنی . استقلال موقعیت داشت و می توانست به گل برسد ولی در آنسوی میدان نفت خوب بازی کرد ، منطقی دفاع کرد و موقعیت های فراوانی نیز داشت . سه موقعیت تک به تک را فقط شیمبا از دست داد و دو موقعیت را ساکی . نسبت به تیم خود تعصب داشتن خوبست ولی ترا بخدا مثل علی دایی حرف نزنید چون همه بازی را دیدیم . به امید موفقیت سه ستاره درخشان خوزستان ، فولاد ، صنعت نفت و استقلال
عاشق
|
Canada
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
2
مربی عزیزودوست داشتنی اقای عبدالله ویسی هیچی نمیتوانم بگویم چون کاملا حق با شما وتمام تیم تان است ولی خواهش دارم که از تیم جدا نشوید ما شخصیت شما دوست داریم
ناصرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
سلام ، برای داشتن چند تیم لیگ برتری در یک استان اول باید بینیم که استان چنین ظرفیتی دارد یا ندارد . . درست است که استان ما جوانان با استعداد زیادی دارد و شاید بتوانیم چند تیم هم در لیگهای کشور داشته باشیم.( گرچه از همین استعدادها نیز استفاده نمی شود و بازیکنان غیر بومی زیادی از استان های دیگر را بخدمت گرفته ایم ) ولی فقط داشتن بازیکن در استان کافی نیست وبرای تیمداری در کشور امکانات دیگری نیز لازم است که ما نداریم .
وقتی ما امکان کافی در اختیار نداریم چرا باید چند تیم در لیگ برتر داشته ؟
آیا همه بازیکنان و مربیان بخدمت گرفته شده دراین تیمها بومی استان هستنده ؟
وقتی بازیکن ،مربی ، پول و امکانات مناسب نداریم نیاز است که در شهر اهواز دو تیم بنام استقلال داشته باشیم ؟
مسئولین استان باید به این موضوعات بصورت جدی نگاه کنند و با بررسی درست و شناخت کافی از امکانات و پتانسیل استان ،طوری برنامه ریزی نمایند که ادامه تیم داری در استان مایه افتخار باشد نه سر افکندی .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
2
عبدالله ویسی احتمالا داشته بازی یه تیم دیگه را میدیده . پریرا فقط سه تا توپ تو شش قدم زد بیرون . آگوستو . درویشی . زبیر . جبیره . بازی یه گله بود مردمومن برو دعا کن کیسه گل نشدی .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
یک تیم قوی ششدانگ و مدعی قهرمانی
در استان بهتر از چهار تیم است که بخواهد دل هواداران را خون کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها