به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمالوند: اگر قرار است نفت متلاشی شود به ما بگویند

کمالوند: اگر قرار است نفت متلاشی شود به ما بگویند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد شاگردانش تصمیم داشتند مقابل استقلال خوزستان به میدان نروند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند بعد از پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌های تاریخ باشگاه صنعت نفت را بازیکنانم رقم می‌زنند. حرکت ما از آبادان به اهواز با سه ساعت تأخیر انجام شد، چون بازیکنان در باشگاه بودند و طلب قانونی‌شان را می‌خواستند. بازیکنانم نمی‌خواستند بازی کنند، اما به خاطر اینکه این بازی دربی بود و حساس، به خاطر مردم آبادان که در گرمای این شهر از تیم‌شان حمایت می‌کنند، به اهواز آمدند.

وی افزود: بازیکنان تقریباً 120 درصد از مبلغ قراردادشان را از باشگاه طلبکار هستند. این‌طوری که نمی‌شود کار را پیش برد. دیگر از امروز به بعد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، چون من یک بار ریش گرو گذاشتم. تیم‌های دیگر سر تمرینات خود نمی‌روند، اما بازیکنان ما این کار را نکرده‌اند. اگر قرار است نفت آبادان مانند نفت تهران متلاشی شود، اعلام کنند تا تکلیف مشخص شود. ما 21 امتیاز بیشتر از حد گرفته‌ایم. با همه ناعدالتی‌هایی که صورت گرفته است، خوب نتیجه گرفته‌ایم.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: در برنامه نود شب گذشته هم مشخص شد که داور برای ما در دیدار اخیر پنالتی نگرفته است. آقایان باید تکلیف نفت را مشخص کنند. مردم شهر باید بدانند بازیکنان باشرف‌شان بازی کرده و بدون اینکه ریالی بگیرند، تلاش می‌کنند. مگر تیم محلی است که بدون دریافت یک ریال بازی کنند؟! من از فردا نمی‌دانم بازیکنان تمرین می‌کنند یا نه. از الان چهار پنج بازیکن اعلام کرده‌اند نیم‌فصل جدا می‌شوند.

«ما سه ساعت در آبادان با بازیکنان صحبت کردیم که به اهواز بیایند»، کمالوند با بیان این جمله یادآور شد: همان بلایی که سر نفت تهران آوردند، سر نفت آبادان هم می‌آورند. اگر نمی‌خواهند، اعلام کنند تا تکلیف ما مشخص شود.

وی در خصوص نتایج تیم صنعت نفت آبادان و اینکه یک هفته در میان نتیجه می‌گیرد، تصریح کرد: شما با سرمربی نفت آبادان صحبت می‌کنید؟! می‌دانستید من سرمربی نفت هستم؟! مگر قرار است مساوی نکنیم و همه بازی‌ها را ببریم؟! مگر ما برزیل هستیم که همه تیم‌ها را شکست دهیم؟! به ویسی تبریک می‌گویم که تیم جوانی دارد. ما هم تیم جوانی داریم. ما بحث فنی نداریم، مشکل مالی داریم. تیم‌هایی که مشکل دارند، در انتهای جدول هستند. ما که فنی مشکل نداریم، باید مشکل‌مان را حل کنند. اگر نمی‌خواهند تیمداری کنند، یک بار برای همیشه بگویند و با مردم این موضوع را در میان بگذارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
برد صنعت مبارک بازیکنان وکادر فنی وهواداران ابادان مدیران باشگاه هر سریعتر باید پول بازیکنان بدهند این مشکل باید حل شود
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
پول تیمهای خوزستانی رو خرج دوتیم دزد پایتخت میکنن اقایون سیاسیون
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
تیم نفت همه سرمایه مردم ابادانه هست چرا نماینده های ابادان درمجلس کاری انجام نمیدند چرا نوبخت پول بیت المال راحت دراختیار سرخابی وتیمهای اصقهانی وتبریزی قرار میدهند ولی شما که با رای شهر ابادان رفتی مجلس فقط اسم نمایده یدک میکشی چرا هیچ اعتراضی نمیکنی بابا نفت بازیکنای کلیدیش نیم فصل اگر پول نگیرند خواهند رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
آقای کمالوند هیچوقت صنعت نفت با اینهمه هوادار متعصب و عاشق مثل نفت تهران نخواهد شد . اگر مسئولین انتظار شورش همگانی را میکشن پس تلاش کنن سر صنعت نفت را مثل نفت تهران ببرن که قطعا بدجوری پشیمان خواهند شد . پس نگران نباش و فقط یک شماره حساب برای حمایت مالیه هواداران اعلام کن .
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
آقای ناشناس باسلام به همگی
باید عرض کنم که اگر هدف وزارت نفت در مورد نداشتن تیم کلید بخورد چنان سیاست خبیثانه یی اجرا کنن که هیچ کس نتواند صحبتی کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها