به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: ویسی می‌تواند استقلال‌ خوزستان را جمع کند

طیبی: ویسی می‌تواند استقلال‌ را جمع کند

خوزستان اسپورت- مدافع خوزستانی تیم فوتبال قطر با ابراز رضایت از حضور در لیگ این کشور، گفت: قطر ميزبان جام جهانی ٢٠٢٢ است و برنامه‌های منسجم آن‌ها باعث ‌شده که ليگ قدرتمندي داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد طیبی در ابتدا درخصوص وضعیت تیم فوتبال قطر در لیگ ستارگان این کشور، اظهارکرد: پس از تغییر در کادرفنی تیم و آمدن مربي جديد و همچنین تغيير در سيستم تيم، امیدوارم  که قطر در نيم‌فصل دوم لیگ بتواند به نتایج بهتری دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال چقدر از پیوستن به باشگاه قطر و بازی در این تیم راضی هستید؟ گفت: بازی كردن در فضاي جديد تجربه خيلي خوبي است و به نظر من  يك بازيكن با كسب تجربه پيشرفت می‌كند. من از حضور در لیگ قطر راضی‌ام.

 این مدافع خوزستانی درباره لیگ قطر هم عنوان کرد:‌ قطر ميزبان جام جهانی ٢٠٢٢ است و براي حضور قدرتمند در این مسابقات برنامه‌ريزي وسيعی انجام داده‌اند و همین برنامه‌های منسجم باعث شده که ليگ قدرتمندي را هم از نظر فني و هم از نظر فيزيكي داشته باشند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره شرایط سختی که استقلال خوزستان، تیم سابق‌تان از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کند، چست؟ عنوان کرد:‌ فصل قبل شرايط خيلي سختر از الان بود و حضور در مسابقات ليگ برتر و لیگ قهرمان آن هم بدون پولي، شرايط حضور در اين دو مسابقه را بسیار براي ما سخت کرده بود.

طیبی افزود: ‌اگر مشكل مالي تيم استقلال خوزستان حل شود، ویسی می‌تواند تیم را جمع کند. باتوجه به توانايي‌هاي آقای ویسی و این‌که او کاربلد است، مطمئن باشيد استقلال خوزستان در نيم‌فصل دوم خود را تا ميانه‌های جدول نیز بالا مي‌كشاند .

وی همچنین در پاسخ به به این سوال که چرا محمد طیبی دیگر به تیم‌ملی دعوت نشد؟ گفت: ان‌شاءالله كه با سعي و تلاش، مجددا به تيم‌ملي دعوت مي‌شم.

مدافع خوزستانی تیم فوتبال قطر در پایان در پاسخ به این سوال که باتوجه به مشکل مالی استقلال خوزستان و وضعیت نامناسب آن، خیلی‌ها معتقدند که خوزستان ظرفیت داشتن سه تیم در لیگ برتر را ندارد و بهتر است به جایی تعدد تیم، یک تیم خوب و آبرومندانه در لیگ برتر داشته باشد، نظر شما در این خصوص چیست؟ عنوان کرد: خوزستان از لحاظ استعدادهاي فردي حتي توانايي داشتن بيش از سه تيم را در لیگ برتر دارد و مسولان بايد حمايت‌هاي مالی لازم را از تيم‌هاي خوزستاني داشته باشند، چراکه فوتبال جزيی از زندگي مردم مظلوم خوزستان است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
برگرد محمد صخره خوزستان بهت نیاز داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها