به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

شیرزادی: باید در نیم‌فصل چند بازیکن جذب کنیم

شیرزادی: در نیم فصل باید چند بازیکن جذب کنیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: رفاقت و همدلی در تیم ما بسیار بهتر از قبل شده و همین عاملی برای کسب نتایج مناسب است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیمان شیرزادی در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: خداراشکر شرایط ما خوب است و در این مدت توانستیم نتایج خوبی بگیریم. در اوایل فصل بسیاری از بازیکنان ما مصدوم شدند اما در ادامه با همدلی توانستیم به شرایط بهتری برسیم. رفاقت و همدلی در تیم ما بسیار بهتر از قبل شده و همین عاملی برای کسب نتایج مناسب است.

وی در مورد مصدومیتی که در جریان بازی با سپیدرود برایش به وجود آمد، تصریح کرد: در اواسط بازی کرنری به دست آمد که وقتی آمدم ضربه سر بزنم پشت سر احمد آهی به سر من برخورد کرد و ابرویم شکست. خداراشکر دیروز تمرین کردم و به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه انتظارات از این تیم بالا رفته است، تصریح کرد: خداراشکر شرایط ما بسیار خوب شده و انتظارات از تیم بالا رفته است. نتایج خوبی گرفتیم ولی باید چند مهره جذب کنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

شیرزادی در مورد اینکه آیا کسب سهمیه دور از لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد احتمال دارد یا خیر، گفت: کسب سهمیه دور از دسترس نیست، ما تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و اگر شد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

مدافع فولاد در مورد حواشی اخیری که برای فولاد خوزستان به وجود آمده و حتی سید سیروس پورموسوی را متهم به جادوگری کرده‌اند، عنوان کرد: تیم ما روند خوبی را پشت سر می‌گذارد به همین خاطر برایش حاشیه درست می‌کنند. فولاد امسال وضعیت خوبی دارد و تا به اینجا نتایجمان بسیار مناسب بوده است به همین خاطر این حواشی را در مورد ما ساخته‌اند. چیزی که باعث شده فولاد را به اینجا برساند رفاقت و همدلی است.

وی در مورد قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: قرعه خیلی سختی نصیب تیم ملی شده است، البته کارلوس کی‌روش در این سالها نشان داده چقدر مربی توانمندی‌ است و تیم ملی را به بهترین شکل آماده حضور در جام جهانی می‌کند. امیدوارم تیم ملی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و در جام جهانی به موفقیت برسد.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا فکر می‌کند بتواند نظر کادر فنی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی جلب کند، تصریح کرد: من به هیچ وجه امیدم را از دست نمی‌دهم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم، امیدوارم بالاخره بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و فرصت کوچکی برای نشان دادن توانایی‌هایم به دست بیاورم، اگر هم موفق نشدم برای همگی آنها دعا می‌کنم تا تیم ملی کشورم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
2
دقیقا باید سه بازیکن خارجی بآ کیفیت جذب شود و در کنار آن از مهره های داخلی بیت سعید و زبیدی جذب شود
تکلیف گلزاری زلیکانی ... هم لیست مازاد است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
2
فقط بازیکن خارجی بگیرید. مردم مچل خودتون وبازیکنان از کار افتاده نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
1
دوتا بازیکن خارجی خوب تو دفاع و حمله نیازه
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
1
زبیدی و بیت سعید.گل نزن و ناکار امدن.بقول دوستمون مردم رو خون ب جگر نکن پور موسوی.ی مهاجم گل زن تاپ خارجی بگیرید
امیر فولادی
|
United States of America
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
بیت سعید باید از تیم استقلال جذب بشه همچنین ی مهاجم خارجی لازم داریم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
با سلام، به نظرم بیت سعید باید برگرده که حداقل جانفزا دیگه بازی نکنه و حتما حتماً سه بازیکن با کیفیت خارجی که یکی هافبک باشه که عبدالله زاده هم بره بیرون و یک دفاع و یک مهاجم خارجی جذب شوند که سهمیه آسیا قطعی بشه و یک نیم نگاه هم به صدر جدول داشته باشیم