به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: دربی همیشه حساسیت خاصی دارد

مکوندی: دربی همیشه حساسیت خاصی دارد

خوزستان اسپورت- مربی تیم استقلال خوزستان گفت که دیدار فردا برابر صنعت نفت آبادان به نوعی دربی محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فردا بازی مهمی خواهد بود، چون با تیم هم استانی‌مان بازی داریم و به نوعی دربی محسوب می‌شود. به لحاظ جدولی هم نیاز به امتیاز داریم. چند هفته‌ای است به نسبت ابتدای فصل بهتر بازی می‌کنیم. قصد داریم جایگاه ثابتی در نیم فصل اول در میانه‌های جدول برای خودمان دست و پا کنیم. امیدوار همه از بازی فردا لذت ببرند.

وی در مورد نفت آبادان تصریح کرد: شرایط مالی آنها از ابتدای فصل با ما متفاوت بود. نحوه یارگیری‌شان نشان می‌داد که امسال قصد دارند در رده‌های بالای جدول باشند، ضمن اینکه الان هم در جدول وضعیت بهتری دارند. ما شرایط خوبی به لحاظ مالکیت باشگاه نداشتیم و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و این مسئله تأثیرات منفی داشت. تلاش می‌کنیم با گرفتن سه امتیاز بازی فردا به یک امتیازی تیمی برسیم که به لحاظ مالی شرایط متفاوتی با آنها داریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل گفت: ما هنوز با بازیکن خاصی مذاکره نکردیم و تنها محمدامین آرام طبع است که چند جلسه با تمرین می‌کند. می‌خواهیم وضعیت مالی را خوب کرده تا در کنار آن به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیم باشیم.

مکوندی بار دیگر با اشاره به دیدار فردا خاطرنشان کرد: همان‌طور که اول صحبت‌هایم گفتم دربی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده و امیدوارم تماشاگران بیشتر به تشویق تیم‌شان اهمیت بدهند. ما هم به عنوان کسانی که مجری فوتبال هستیم، تلاش می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. فارغ از نتیجه، امیدوارم کسانی که در ورزشگاه حضور خواهند داشت و کسانی که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، شاهد بازی خوبی باشند.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش عنوان کرد: جونیور پس از مصدومیت در دیدار برابر سپاهان بینی‌اش را عمل کرد و احتمال اینکه به بازی فردا برسد، کم است. یونس دلفی هم سه اخطاره است و نمی‌تواند بازی کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: همه می‌دانید مشکل باشگاه چیست. ما 20 بازیکن از دست داده‌ایم و شرایط مالی و مدیریت باشگاه به صورتی بود که نمی‌توانستیم در یارگیری با دست باز عمل کنیم. تیم با تمام سختی‌ها به اینجا رسیده و روز به روز به جز ابتدای فصل که یارگیری ما خوب نبود، شرایط بهتر می‌شود. امیدوارم با این انگیزه‌ای که بوجود آمده و با مدیریت موسوی که شرکت را خریده است، بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. امیدوارم این انگیزه‌ها از بین نرود. مطمئنا در صورتی که مشکلات باشگاه رفع شود، جایگاه ما در پایان فصل در انتهای جدول نخواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
با سلام به بهروز مکوندی مدافع متعصب و پرتلاش نفت در سالهای قبل همیشه در قلب هوادارای نفت هستی با تمام احترام به شما بز گوار امیدوارم تیم محبوبم نفت برنده بازی باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها