به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

موسوی: هیچ لذتی بالاتر از این مدال نیست

موسوی: هیچ لذتی بالاتر از این مدال نیست

خوزستان اسپورت- وزنه‌بردار خوزستانی پس از کسب نشان برنز رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: حس خوبی دارم و هیچ لذتی بالاتر از کسب اولین مدال جهانی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیدایوب موسوی که در حال حاضر در آناهیم آمریکا به سر می‌برد و موفق به کسب نشان برنز دسته  94 کیلوگرم  رقابت‌های قهرمانی جهان شد، اظهار کرد: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تمام رقبایم که قهرمان جهان و المپیک هستند، حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در حرکت یک ضرب برای نخستین‌بار موفق به مهار وزنه 166 کیلوگرم نشدید؟ گفت: کمی بدنم آماده نبود؛ من خیلی زود به روی تخته رفتم و بدنم هنوز گرم نشده بود و به همین دلیل نتواستم وزنه نخست را مهار کنم ولی در حرکت‌های دوم و شوم موفق به این کار شدم. اگر این دو وزنه را نمی‌زدم اختلافم با رقبا بسیار و کارم سخت می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استرس اولین حضور در مسابقات جهانی در عدم مهار این وزنه تاثیرگزار بود؟ عنوان کرد:‌ باتوجه به این‌که اولین حضورم در مسابقات جهانی بود، کمی استرس داشتم ولی خدا را شکر توانستم استرسم را کنترل کنم، چرا که به مهار وزنه‌های دوم و سوم در حرکت یک‌ضرب نیاز داشتم.

این وزنه‌بردار خوزستانی افزود: رقبای من بیشتر یک ضرب‌زن بودند و این به سود من بود، چرا که من دو ضرب‌زن هستم و راحت‌تر می‌توانستم مدال دو ضرب و مجموع را بگیرم و به همین دلیل با وزنه 241 کیلوگرم در حرکت دوم دوضرب، مدال برنز من تثبیت شد و اگر وزنه آخر را که 218 کیلوگرم بود را هم مهار می‌کرد، مدال نقره را به دست می‌آوردم.

وی بیان کرد:‌ خدا را شکر که دست خالی به ایران بر نمی‌گردم و توانستم جواب زحمات مربیان را بدهم. واقعا حس خوبی دارم و بسیار خوشحالم، زیرا  که اولین مدال جهانی من است و هیچ لذتی بالاتر از کسب اولین مدال جهانی نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
2
ماشالا یل آبادان
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
2
دمت گرم پرچم خوزستانو بردی بالا
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
2
دستات درد نکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها