به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

والی: تلاش می‌کنیم با دست پر از تبریز خارج شویم

والی: تلاش می‌کنیم با دست پر از تبریز خارج شویم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: صحبت در مورد قهرمانی بسیار سخت است، ما این روزها عملکرد بهتری داریم و اعتماد به نفسمان بسیار خوب شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ایوب والی در مورد نتایج خوب فولاد در هفته‌های اخیر گفت: خداراشکر این روزها وضعیت خوب است و نتایج قابل قبولی گرفتیم، ما در ابتدای فصل با بدشانسی روبرو می‌شدیم و خیلی از بازیکنانمان مصدوم شدند اما خوشبختانه اکنون وضعیت ما بهتر شده و تعداد مصدومان پایین آمده است. در اوایل مسابقات گاهی ۶-۷ بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم، خداراشکر در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم و الان به وضعیت بهتری رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی باشد، اظهار داشت: صحبت در این مورد بسیار سخت است، ما این روزها عملکرد بهتری داریم و اعتماد به نفسمان بسیار خوب شده است اما شرایط همیشه به این شکل نیست که تیم شما روی فرم باشد به هر حال در جریان لیگ تعطیلات وجود دارد و گاهی کار بسیار سخت می‌شود. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و صحبت در مورد قهرمانی بسیار سخت است، امیدواریم همینطور بتوانیم کارمان را ادامه دهیم و باعث شادی دل هواداران شویم.

کاپیتان فولاد خوزستان در رابطه با حواشی‌ که در این مدت برای فولاد به وجود آمد و بحث دوپینگ و بحث جادوگری مطرح شد، عنوان کرد: دوستان و اطرافیانم می‌دانند در این چند هفته سعی کردم مصاحبه‌ای انجام ندهم چرا که هیچ اعتقادی به این حرف‌ها ندارم. فولاد مصدومان زیادی داشت و در ابتدای لیگ بارها متحمل شکست شد، اگر ما می‌خواستیم از این کارها کنیم و این مسائل جواب می‌داد مقابل ایران جوان بوشهر که در انتهای جدول لیگ دسته اول قرار دارد در جام حذفی شکست نمی‌خوردیم. این حرف‌ها به هیچ وجه درست نیست و چون اعتقادی به این مسائل ندارم اصلاً دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم و وقتم را هدر بدهم.

والی در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته پانزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: تراکتورسازی در ابتدای فصل به دلیل محرومیت نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند اما با همین شرایط آنها تیم بسیار خوبی دارند. بازی در تبریز بسیار سخت است، ما به آب و هوای سرد عادت نداریم و در اول هر نیمه از این بابت با مشکل روبرو می‌شویم. در کل با همه این مسائل تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم دست پر از تبریز خارج شویم.

وی در مورد رویارویی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش در جام جهانی، خاطرنشان کرد: در گروه بسیار سختی قرار داریم، روحیه مردم و بازیکنان ایرانی به شکلی است که همیشه در شرایط سخت عملکرد بهتری دارند. بازیکنان ایرانی در شرایط سخت همیشه کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشتند، در دوره قبلی جام جهانی مقابل آرژانتین با وجود اینکه همه فکر می‌کردند متحمل شکست سنگین شویم اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، امیدواریم در این دوره هم تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد و مردم از نمایش بازیکنان احساس غرور کنند.

والی در پایان با تشکر از هواداران فولاد خوزستان، گفت: هواداران در این مدت حضور پرشور و خوبی داشتند و بسیار منظم به تشویق تیم پرداختند. امیدوارم این صبر و حوصله همیشه در حمایت از تیم وجود داشته باشد و با حمایت هواداران بتوانیم به موفقیت برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
4
ماشالله ایوب دمت گرمه کوکا
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
4
باید ب فکر قهرمانی باشید ک بتونید سهمیه بگیرید ....با ارزوی موفقیت در بازی با تراکتور و نیم فصل دوم...اتفاقا تو سرما بهتر میشه دوید و گرم شد...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
2
1
مراقب باش گاها با پاس اشتباه بد جور تیم زحمت می اندازی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها