به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورموسوی: گروه ایران گروه زندگی است

پورموسوی: گروه ایران گروه زندگی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: ایران با قرعه خوبی روبرو شده و به نظر من این گروه زندگی است نه گروه مرگ.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در مورد هم گروهی ایران با مراکش،‌ اسپانیا و پرتغال، گفت: قرعه مناسبی داریم و این گروه زندگی است نه مرگ. ایران با کی‌روش سورپرایز جام جهانی خواهد بود. به طور قطع رویارویی ایران در اولین مسابقه با به طور قطع رویارویی ایران در اولین مسابقه با مراکش شانس بزرگ ما در مسابقات است، که ان‌شاالله با پیروزی در این دیدار با انگیزه بالا به دو دیدار بعدی می‌رویم.

وی افزود: بعد از قرعه کشی اظهارات خیلی از کارشناسان و برنامه‌های تلویزیونی بدون بررسی مسائل ریز کارشناسی بود. پرتغال قهرمان جام ملت هاست، اما هم‌گروه‌های این تیم ایسلند و مجارستان و اتریش بودند. آنها تیم‌های طراز اول دنیا نبودند، اما هرسه از پرتغال مساوی گرفتند. پرتغال بشدت به رونالدو متکی است و کی‌روش راه مقابله با کشورهای اروپایی را به خوبی می‌داند.

سرمربی فولاد خوزستان یادآور شد: جای خوشحالی است که در مرحله اول کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین در گروه حضور ندارند و‌ با دو تیم اروپایی که هم سبک هستند، دیدار می‌کنیم. از همین لحظه برای برگزاری‌‌ دیدارهای تدارکاتی مناسب باید اقدام شود. کی‌روش باید ابزار مناسب برای مقابله با حریفان را در اختیار داشته باشد. از لحاظ نرم افزار تفکر در کادر فنی با اسپانیا و پرتغال یکسان هستیم چون کی‌روش در بالاترین سطح اسپانیا کار کرده و پرتغال هم کشور اوست.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی همیشه نشان دادند کارهای بزرگ انجام می‌دهند و این بار مسئولان باید برای پشتیبانی اقدام کنند. امیدوارم این موج از پیش بازنده بودن برای فرار از مسئولیت ها نباشد. ایران و ایرانی همیشه کارهای بزرگ در همه عرصه‌ها انجام داده و این بار با حمایت و پشتیبانی مناسب نتایج خوبی خواهد گرفت. فراموش نکنید ایران دومین تیمی بود که مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد.‌ ان‌شاالله ایران سورپرایز جام جهانی خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
3
همین طور که تقاضا حمایت از ایران داری 4 کلام هم با هییت مدیره فولاد صحبت کن تا پای بازیکنان با کیفیت خارجی به فولاد باز شود
فعلا که هییت مدیره خودشون رو سهام دار اصلی برد ها میدونن
در حالیکه جواب اون همه التماس شما رو با بی توجهی دادن
شمایی که اینقدر دلسرد بودی که پیشاپیش گفتی از ما انتظار نداشته باشید!!!
ببینیم هییت مدیره و مهندس کشانی و خیابانی شعار میدن یا واقعا اهل حمایت هستند ؟
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
4
آقای پورموسوی سلام. لطفا بازیکنان بی کیفیتی مثل گلزاری،زلیکانی و افشین را از لیست خارج کنید ،تیم نیاز شدید به تقویت دارد ،مهاجم هدف خارجی با کیفیت جذب کنید ،خط هافبک و دفاع فولاد تکمیل نیست و ضعف دارد. کسانی مثل بنده که از شما انتقاد می کنم دشمن شما نیستم هدف همه هواداران سربلندی و موفقیت فولاد و فوتبال خوزستان است و در مجموعه باشگاه فولاد هیچ شخصی مهم تر از شان و موفقیت باشگاه و هواداران فولاد نیست .لطفا به در خواست های منطقی ،فنی و بجای هواداران احترام بگذارید و با طناب پاره اژدری در چاه نروید ،اسکوچیچ و سعداوی وارد بازی اژدری شدند نتیجه اش را دیدند ، شما کنار هواداران باشید و از اشخاص با دانش و دلسوز مشاوره بگیرید . پیروز باشید
یا حق
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
1
2
بر خلاف نظر آقای پورموسوی ؛ بنابر نتایج بازیهای ایران در جام های جهانی گذشته ؛ در مقایسه با رو در رویی با تیم های اروپایی تیم ملی ایران در برابر تیم های آمریکای جنوبی هم بهتر بازی کرده و هم بهتر نتیجه گرفته است ضمن اینکه اسپانیا و پرتغال جزٔ بهترین تیم های دنیا هستند که احتیاج به تعریف و تمجید ندارند و صرف اینکه کیروش پرتغالی است دلیل هیچ امتیازی نیست از طرف دیگر تیم پر ستاره مراکش که اکثرا هم لژیونر هستند بهترین دوران فوتبالی خودش را می گذراند و بردن از این تیم به این سادگی هم که فردوسی پور و یا آقا سید می گویند نیست ضمن اینکه ما همیشه با تیم های عربی حاشیه خلیج فارس هم به بن بست خوردیم چه رسد به مراکش که همجوار اسپانیاست ولی به هر حال شاید با معجزه نتایج غیرنامعقولی رقم بخوره مثل کاری که کره شمالی کرد .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
3
وقتی سانتوش سرمربی پرتغال آنطور نفس کشید مشخص بود چقدر اوضاع سخته
خنده معنی دار کیروش فقط ی معنی داشت
((شانس ما رو ببین!!! ))
imn
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
1
مراکش واقعا تیم خطرناکیه که تونست در بازی اخر ساحل عاج در زمینش 2به 0 ببره دفاعش تو تمام بازیهای مرحله دوم گروهی گل نخورده و خط حمله بازیکن های خطرناکی مثل بن عطیه داره و کلا 21بازیکن حرفه ای تو لیگ های معتبر اروبا داره به نظر من از پرتغال خطرناکتره و واقعا بی دلیل نیست میگن گروه مرگ
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
1
خواهشن به فکر تقویت تیم در نیم فصل داشته باشید گلزاری و زلیکانی و افشین رو رد کنید چون بود و نبودشون تو تیم یکیه پس هم عرف هم عقل ادم میگه به جاشون یک یا دو بازیکن تاثیرگذار بیارید
چه خوب میشد اگر بیت سعید با اون مهدی زبیدی تکنیکی در نیم فصل اضافه بشن
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
1
0
مرحبا اقای موسوی باریکنان مراکش برتر از نیجریه یا ارژانتین نیستند که با خوش شانسی توانستند از ایران امتیاز بگیرند . به بازیکنان مان اعتماد کنیم و روحیه بدهیم و از نشر جوک جلوگیری کنیم . بخشی از این جوک ها متعلق به کسانی است که می خواهند با جو نا امیدی بر بودجه ندادن به تیم ملی سرپوش بگذارند . کیروشی که از ارژانتین نترسید خنده اش از باب ترس نبود از باب تمسخر فدراسیونی بود که فکر می کند با باری به هر جهت میتوان در کارزار جام جهانی حاضر شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها