به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

فکری: امیدوارم زنگ تفریح حریفان نباشیم

فکری: امیدوارم زنگ تفریح حریفان نباشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که امتیاز گرفتن از تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام‌جهانی سخت است، گفت: شانس صعودمان بسیار پایین است ولی امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و برای حریفان زنگ تفریح نباشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص همگروهی ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام‌جهانی روسیه، اظهارکرد: گروه آسانی نداریم؛ اسپانیا جزو تیم‌های خوب دنیا است و فوتبال آن در حال حاضر مورد علاقه تمام مردم دنیا است. تیم‌ملی این کشور می‌تواند یکی از تیم‌های ملی خوب جام‌جهانی باشد.

وی افزود: اسپانیا فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، فوتبالی که همراه با ظرافت، سرعت و زیبایی است. مطمئنا بازی سختی در جام‌جهانی برابر این تیم خواهیم داشت. شاید بازی مقابل اسپانیا برای بازیکنان و مردم ایران هیجان خاصی داشته باشد اما دیداری سخت خواهد بود. ما دوست داریم در رقابت‌های جام جهانی امتیاز بگیریم و حتی اگر بشود از گروه هم صعود کنیم ولی امتیاز گرفتن از تیمی مثل اسپانیا کار سختی است، البته می‌توانیم یک بازی قابل قبول مقابل این تیم انجام دهیم.

بازیکن سابق تیم‌‌ملی ایران در خصوص تیم پرتغال نیز خاطرنشان‌کرد: پرتغال تیم خوبی است ولی نسبت به اسپانیا ضعیف‌تر است، البته برای تیم ایران این بازی نیز سخت خواهد بود و مطمئنا در این دیدار هم امتیاز گرفتن کار سختی می‌تواند باشد.

وی در ارزیابی از تیم مراکش هم گفت: این تیم از یک کشور آفریقایی است و سبک فوتبال آن‌ها با فوتبال اروپا متفاوت است.مراکش هم از نظر فوتبالی، خیلی قوی‌تر از ما است و امتیاز گرفتن در این دیدار هم کار سختی است.

فکری بیان کرد: در مجموع امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و برای حریفان زنگ تفریح نباشیم و از بازی‌ها امتیاز بگیریم و اگر شانسی هم وجود داشته باشد، بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. شانس صعودمان بسیار پایین است ولی فوتبال است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و با کمی خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر می‌توانیم نتیجه بگیریم. به هر حال صعود ما به مرحله بعدی جام‌جهانی غیرممکن هم نیست.

وی افزود: اگر تا ماه‌های باقی‌مانده به آغاز جام‌جهانی بتوانیم بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ داشته باشیم، شاید همین باعث شود که تیم‌ملی به خودباوری بیشتری برسد و در جام جهانی بازی با تیم‌های اسپانیا و پرتغال برای ما یک بازی تدارکاتی محسوب نشود و اسم این تیم‌ها برای ما سنگین نباشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: بازی‌های تدارکاتی که ما انجام می‌دهیم، مناسب حضور در جام جهانی نیستند و اگر فدراسیون برنامه‌ای داشته باشد که تیم‌‌ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند، این موضوع بسیار در عملکردمان تاثیرگذار خواهد بود و مطمئنا در جام جهانی، زنگ تفریح تیم‌ها نخواهیم شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها