به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

شعار علیه ویسی خط دهی شده بود؟

شعار علیه ویسی خط دهی شده بود؟

خوزستان اسپورت- شعارهای عده‌ای از هواداران سپاهان علیه سرمربی و بازیکن سابق در ورزشگاه نقش جهان تازه‌ترین افتضاح هواداری سپاهان در فصل جاری بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات بازی روز گذشته سپاهان و استقلال خوزستان شعار هواداران سپاهان علیه عبدالله ویسی، سرمربی فعلی استقلال خوزستان و فصل گذشته سپاهان بود. عده‌ای از تماشاگران سپاهان که به گواه شاهدان از سمت برخی لیدرها هم تهییج می‌شدند، از همان ابتدای بازی شعارهای تندی را علیه ویسی سر دادند، آنها از نوع تیم بستن فصل گذشته ویسی انتقاد کردند و وضعیت فعلی سپاهان را نتیجه ندانم کاری فصل گذشته ویسی در نقل و انتقالات پر حرف و حدیث او می‌دانستند.

با همه این دلایل اما به نظر نمی‌رسد شعارهای تند و شرم آوری که علیه سرمربی سابق در ورزشگاه نقش جهان سر داده شد توجیه منطقی داشته باشد زیرا فحاشی آن هم علیه سرمربی و بازیکن سابق هیچگاه در فرهنگ هواداری سپاهان جایی نداشته است. نکته عجیب اما تهییج شدن تماشاگران برای شعار علیه ویسی از سوی برخی لیدرهای تیم بود که همین نکته شک در مورد "برنامه ریزی شده" بودن این شعارها از سوی بعضی لیدرها را دو چندان می‌کند.

آنچه روز گذشته بر سکوهای ورزشگاه نقش جهان گذشت چیزی جز ضرر و کسر شأن برای سپاهان نداشت. به نظر می‌رسد افت فرهنگ هواداری سپاهان روی سکوها خیلی بیشتر از افت خود سپاهان درون زمین و در جدول رده‌بندی است. هوادارانی که برخی از آنها در همه امور فنی و مدیریتی خود را متخصص و صاحب نظر می‌دانند اما خود در انجام کوچکترین وظیفه هواداری درمانده‌اند؛ احترام به رقیب، مسئله‌ای است که در سال‌های نه چندان دور سپاهانی‌ها به بهترین شکل آن را در بین تیم‌های ایرانی انجام می‌دادند اما امروز با وجود ضعفی که در کنترل و ارتقای فرهنگی تماشاگران وجود دارد این مسئله به شکل معکوس نمود پیدا می‌کند.

سپاهان در این فصل در چند بازی به دلیل مواردی مثل فحاشی، پرتاب ترقه و... جریمه مالی و در یک بازی هم از حضور تماشاگران محروم شده است. اما مقصر این حجم از بی بند و باری در سکوهای سپاهان چه شخص یا چه سازمانی است؟! آیا باشگاه سپاهان که پسوند "فرهنگی" را هم یدک می‌کشد مشخصاً برنامه‌ای برای ارتقای فرهنگی هوادارانش داشته است؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
4
سپاهان و هوادارانش همیشه همین بودند هر کار غیر اخلاقی می کنن تا نتیجه بگیرن.ماجرای سکه لای گز ،رشوه به داوران و لابی اصفهانی فدراسیون فوتبال ،ریخت و پاش بی حساب و کتاب ،بالا بردن بی رویه قیمت بازیکنان و .... .تیمهای اصفهانی با ضد فوتبال بدجور گره خوردند.
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
4
دمت گرم ویسی زجرشون رو در اوردی زنده باد خوزستان و خوزستانی
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
5
یه مشت بی فرهنگ عقده ای بودن بزار بسوزن
ولیییییی صحبتم اینه که برنامه هایی مثل نود و امثالش و سایت های خبری از این بی فرهنگی انتقاد نمیکنن و به خیالشون نیست که چه اتفاق زشتی در فوتبال ما رخ داده و بزرگش نکردن اما کافیه این اتفاق و فحاشی در اهواز و ابادان رخ میداد پدرمون رو در میوردن هنوز اون سنگ اهواز رو میگن
احسنت خوزستان اسپورت
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
1
5
فحاشی آن هم علیه سرمربی و بازیکن سابق هیچگاه در فرهنگ هواداری سپاهان جایی نداشته است؟؟!! خواهش میکنیم این تعارفات رو کنار بگذاریم. خواهش میکنیم! شعار تاکی؟ تعارف تاکی؟ امیدوارم ویسی سرعقل اومده باشه و معنا ومفهوم اون جمله بسیار سنگینش رو فهمیده ودرک کرده باشه که گفته: خودم رو یه سپاهانی میدونم! آخه عزیز دل ، داداش ! تو کجا اصفهون کجا؟ تو فقط با این جملت دل ما رو شکوندی والا اصفهانیها اینقدر مغرورن که شما رو ابدا اصفهونی نمیدونن. تو با فولاد بزرگ شدی! فولاد تورو به کلاسهای مربیگری در اروپا فرستاد! اولین دوره مربیگریت رو از فولاد شروع کردی ! گوشت وپوست واستخونت رو تو خوزستان رشد دادی بعد برای یکی، دو فصل خودت رو اصفهانی میدونی؟ امیدوارم یه معذرت خواهی بابت اون دل شکستنت علی الخصوص امروزا که شیرفهم هم شدید داشته باشید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
6
واقعان بعضی هواداران سپاهان بی تربیتن اصلان ادب وفرهنگ ندارن وچیزی ازفوتبال نمیفهمن آقای ویسی اذیت نشو انشالله انتقامتو میگیریم در نیم فصل بعدی
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
3
ازقدیم هواداران سپاهان همینطوری بودن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها