به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نظرمحمدی: برای پیروزی به اهواز آمده بودیم

نظرمحمدی: برای پیروزی به اهواز آمده بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی سپیدرود گفت: در دو بازی اخیر خارج از خانه خود دچار اشتباهات فردی می‌شویم و گل می‌خوریم و فولاد هم روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد گفت: باید پیروزی فولاد را به هواداران این تیم و باشگاه فولاد و کادر فنی آن تبریک بگویم. در دو بازی اخیر خارج از خانه خود دچار اشتباهات فردی می‌شویم و گل می‌خوریم.

وی افزود: فولاد روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های صددرصد خود استفاده کنیم. نمی‌توانیم به بازیکنان خود ایراد بگیریم، چون تمام تلاش خود را کردند، اما اشتباهات فردی آنها ناشی از فشار روانی حاکم بر تیم سپیدرود است. بازیکنان ما از سه فصل پیش و زمانی که تیم در لیگ دسته دوم بود، از باشگاه طلبکار هستند و همین باعث اشتباهات فردی بازیکنان ما شده است.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه بازیکنان تیمش با تمام توان بازی کردند، گفت: همه دیدند که تیم رده چهاردهمی سپیدرود با تیم رده چهارمی فولاد تفاوتی نداشت و ما حتی در برخی اوقات، سوار بر بازی بودیم. موقعیت‌هایی روی دروازه این تیم خلق کردیم که تبدیل به گل نشد و حریف روی ضد حمله و روی تجربه خود، سه امتیاز این مسابقه را کسب کرد.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیمش برای برد به اهواز آمده بود،‌ تصریح کرد: مساوی مشکلی از ما را حل نمی‌کرد. ما در زدن ضربات نهایی بدشانس هستیم. اگر ضربه سر نزهتی وارد دروازه فولاد می‌شد یا توپ فردوسی گل می‌شد، فولاد را در اهواز 3 بر 2 شکست می‌دادیم. در مجموع از بازیکنانم راضی‌ام و توکلم به خدا است. امیدوارم با حمایت هواداران، بتوانیم در دیدارهای خانگی که دو بازی آن در دو هفته آتی است، امتیازات را جمع کنیم و از منطقه خطر دور شویم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در تعطیلات نیم فصل نیاز به تغییر دارد و اینکه می‌تواند در نیم فصل دوم برای مردم رشت پیام‌آور شادی باشد یا خیر گفت: باید ببینیم بضاعت باشگاه سپیدرود به کادر فنی اجازه می‌دهد که نقاط ضعف تیم را در خط حمله، دفاع وسط، دفاع کنار و نیز هافبک طراح برطرف کند و بازیکنان جدیدی در این نقاط جذب کند یا خیر، باید ببینم آیا بضاعت مالی باشگاه اجازه تغییر روند تیم با جذب بازیکنان جدید را می‌دهد یا خیر.

وی گفت: مردم رشت می‌دانند بازیکنان و کادر فنی سپیدرود حداکثر تلاش خود را برای تیم می‌کنند. با همت بازیکنان و با حمایت هواداران می‌توانیم پیام شادی را به مردم گیلان بیاوریم. با این وجود مشکلات مالی ما را بسیار آزار داده است. نمی‌گویم مشکل فنی نداریم مشکل فنی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما بیشتر مشکل ما بار روانی ناشی از مشکلات مالی تیم است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
دروغ هم نمیگه. ارایش دفاعی فوق مفتضح. ادم جونش ب لبش میاد دعا میکنه زودی بازی تموم بشه جلو سپید رود که الحق چیزی از فولاد کم نداشت با اختلاف یکی ببریم.خداییش این زهیوی اخرش انگار خداست. حاضر نیست دنبال توپ بدوه. راحت میشد چند گل بهشون بزنیم ولی متاسفانه بازهم اشکال همیشگی فولاد. رو ارسال ها بسیار دفاع ضعیفه. تاکتیک همه تیمها هم اینه. بعد گل میکشن تو دفاع بدون برنامه و پرینگ لازم و برنامه برا ضد حمله.جونمون ب لبمون رسید اینجوری ک نمیشه. تا کی و کجا میخایم پیش بریم.روحیه تیمی ضعیفه. روح تو بازی نیست.تعصب کمه.پرسینگ و فشار کمه. بازی سپاهان داغون رو دیدم.بعد گل چ پرسی میکرد استقلال رو. باز خداروشکر مساوی کردیم.
مخلص کلان. فولاد میبره شکر.ولی دفاعش کار داره. مجموع دفاع تیمیش ضعیفه. زودی میره دفاع.فشار لازمه به حریف نمیاد. هوادار میمیره و زنده میشه تا ببره. خداییش تو این بازی هر لحظش منتظر گل مساوی بودم.مهاجم ها هم بسیار ضعیف بی رمق .این زلیکانی هم اخرشه. تک ب تک رو بد جور خراب میکنه. والا حیفه ماهی ۲ میلیون بدنش.این فوتبالیسته. خیلی ضعیف خیلی بد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها