به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

فولاد 2 – سپیدرود 1؛ فولاد خوزستان روی نوار پیروزی

فولاد 2 – سپیدرود 1؛ فولاد خوزستان روی نوار پیروزی

خوزستان اسپورت
هفته چهاردهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 9 آذرماه 96 – ساعت:15
فولاد خوزستان 2 – سپیدرود رشت 1
گل: رحیم زهیوی (16) صابر حردانی (77) برای فولاد – میثم تهیدست (81) برای سپیدرود
داور: مهدی سیدعلی
کمک داوران: سعید قاسمی و یعقوب سخندان
اخطار: احسان مرادیان (فولاد) - محمدرضا الماس‌خاله (سپیدرود)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی (46- امیر زلیکانی)، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده (76- ایمان مبعلی)، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (75- صابر حردانی)
سرمربی: سیروس پورموسوی

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، محمدرضا الماس‌خاله، سیداحمد آهی، سیدهادی موسوی، توحید غلامی (67- میثم تهیدست)، میثم فردوسی، شهاب کرمی (50- میعاد یزدانی)، حمید ملکی، عماد میرجوان، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده (64- جواد آقایی‌پور)
سرمربی: علی نظرمحمدی

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل سپیدرود رشت 26 امتیازی شد.

فولاد خوزستان پس از دو پیروزی روحیه‌بخش مقابل پارس جنوبی و ذوب‌آهن، در حضور هوادارانش به دیدار سپیدرود رفت تا با پیروزی در این مسابقه به پرسپولیس صدرنشین نزدیک‌تر شود. غیبت حامد لک که در بازی قبلی کارت قرمز گرفت و حضور احمد عبدالله‌زاده به‌جای ایمان مبعلی در ترکیب اصلی، از جمله تغییرات فولادی‌ها در این بازی بود.

اما تیم سپیدرود رشت که با سه شکست متوالی شرایط نامناسبی در جدول داشت، با هدف قطع کردن نوار ناکامی و کسب حداقل امتیاز به اهواز سفر کرده بود. حسین کعبی به‌دلیل محرومیت و حسین ابراهیمی و امید سام‌کن به‌دلیل مصدومیت از غایبین تیم رشتی محسوب می‌شدند.

پس از اینکه ضربات دقیقه اول عبدالله ناصری و دقیقه 13 شهاب کرمی از کنار دروازه‌های دوتیم به بیرون رفتند، اولین شوت در چارچوب یاران فولاد خوزستان قفل دروازه‌ی تیم میهمان را گشود و رحیم زهیوی در دقیقه 15 گل اول سرخ‌پوشان جنوبی را به ثمر رساند.

دقایقی بعد از گل اول فولاد، شوت فرشاد جانفزا از مقابل دروازه سپیدرود گذشت و عبدالله ناصری به توپ نرسید. در دقیقه 28 ضربه سر خطرناک سیدهادی موسوی از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت و در دقیقه 43 دومین ضربه سر خطرناک موسوی را مدافعان فولاد از دهانه دروازه برگشت دادند تا بازی در نیمه اول با همان تک گل رحیم زهیوی به پایان برسد.

نیمه دوم را تیم فولاد خوزستان با تعویض اجباری پیمان شیرزادی مصدوم آغاز کرد تا با انتقال فرزاد جعفری به سمت چپ وعبدالله ناصری به سمت راست، تغییراتی در آرایش خط دفاعی میزبان صورت بگیرد.

اولین فرصت جدی این نیمه توسط فولادی‌ها خلق شد و رحیم زهیوی می‌توانست دومین گل را به ثمر برساند اما دو ضربه متوالی وی را دروازه‌بان و مدافعان سپیدرود دفع کردند. متعاقب این صحنه نیز شوت عماد میرجوان از پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان در دستان احسان مرادیان جای گرفت.

در ادامه نیمه دوم، ضربه ایستگاهی دیدنی محمد نزهتی با واکنش مناسب احسان مرادیان در دقیقه 72 دفع شد و در دقیقه 76 هم یاران سپیدرود موقعیت خوب دیگری را از دست دادند تا همین توپ در ضدحمله با اشتباه موسوی مدافع سپیدرود در دفع توپ و فرصت طلبی صابر حردانی بازیکن تعویضی فولاد خوزستان تبدیل به گل دوم شود و باز هم شادی به سکوهای فولادی بیاید.

یاران سپیدرود که از ابتدای مسابقه روی ضربات شروع مجدد خطرناک نشان می‌دادند، سرانجام در دقیقه 81 از همین ضربات به گل رسیدند و میثم تهیدست بازیکن تعویضی تیم شمالی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا بازی در دقایق پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

یاران سپیدرود در دقیقه 88 تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند، اما ضربه سر محمد نزهتی مهاجم سپیدوردی‌ها به تیر عمودی دروازه فولاد خوزستان برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه 90 هم ضربه محکم میثم فردوسی از دهانه دروازه میزبان به بیرون رفت تا فولادی‌ها نفس راحتی بکشند و این بازی با نتیجه 2 بر یک به‌سود جنوبی‌ها تمام شود.

فولاد خوزستان با این پیروزی 26 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): پاس عمقی سینا مریدی در محوطه جریمه سپیدرود رشت به رحیم زهیوی رسید و زهیوی پس از حرکت در عرض و ضربه‌ای محکم دروازه‌ی تیم میهمان را فرو ریخت.

2-0 (فولاد): در پی اشتباه سیدهادی موسوی مدافع میانی سپیدرود رشت، توپ به صابر حردانی مهاجم جوان فولاد خوزستان رسید و حردانی پس از ورود به محوطه جریمه تیم میهمان با ضربه‌ای زمینی به زاویه مخالف تور دروازه سپیدرود را لرزاند تا دومین گل فولادمردان ثبت شود.

2-1 (سپیدرود): توپارسالی بازیکنان سپیدورد رشت را عبدالله کرمی برگشت داد، اما توپ دوم روی سر میثم تهیدست بازیکن تازه‌نفس سپیدرود فرود آمد و این بازیکن با ضربه سر محکم دروازه فولاد خوزستان را گشود.

در حاشیه
* روز قبل از مسابقه با توافق مسئولان دوتیم مقرر شد که بازی نیم ساعت زودتر واز ساعت 15 آغاز شود.
* شهاب کرمی تنها بازیکن حاضر در ترکیب سپیدرود رشت بود که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشت. ضمن اینکه حسین کعبی، مهرداد جماعتی و حسین ابراهیمی دیگر فولادی‌های سابق، در این بازی حاضر نبودند.
* قبل از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت شادروان عبدالحسین سواری داور باخلاق فوتبال خوزستان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.
* هواداران فولاد خوزستان در جریان بازی بدون وقفه به تشویق تیم محبوب‍شان می‌پرداختند.
* حامد لک وحسین کعبی، بازیکنان محروم فولاد و سپیدرورد، از جایگاه ویژه به تماشای مسابقه مشغول بودند.
* حسین کعبی بازیکن خوزستانی تیم فوتبال سپیدرود رشت توسط تماشاگران تشویق شد.
* پیمان شیرزادی مدافع چپ تیم فولاد خوزستان در اواخر نیمه اول آسیب دید و در ابتدای نیمه دوم جایش را به امیر زلیکانی داد.
* گوینده استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را سه هزار نفر اعلام کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک تبریک تبریک به همه فولادیها و خوزستانیها .مردیم تا سوت پایانو زد. خداروشکر
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
ازاین بردخوشحالیم اما این نوع بردها که توام با استرس و آشفتگی است به هیچ وجه دلچسب نیست باید برای نیم فصل کارهای بسیار انجام وتیم تقویت شود ازحیث فنی بازی دادن به زلیکانی بی کیفیت قابل تامل است آقای سرمربی؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
خسته نباشید و عرض تبریک به کادر فنی و بازیکنان و هواداران خونگرم خواهشا وقتی گل میزنیم تیم عقب نکشه خیلی خطرناکشده بود دقایق اخر
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک به همه مردم خوزستان بابت این بردشیرین .ان شاالله استمرار داشته باشه و حداقلش یه سهمیه اسیا بگیریم .
فولاد به شدت نیاز به تقویت خط دفاعیش داره خیلی کنده تو این بازی هم شانس اوردیم اخر بازی مساوی نشد .فروارد نوک هم به شدت نیازش احساس شد .
من موندم چرا این زلیکانی باید هر بازی باشه یه گل صدرصدرو نزد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
عالی بود ولی شانس آوردیم .... دفاعی چرا
واقعا زلیکانی حقش بازی تو بارسلوناس
من بودم تو لیگ دسته سه بازیش نمیدادم چه برسه لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تعویض اشتباه پورموسوی فولادو تو نیمه دوم فلج کرد با خوش شانسی بردیم زلیکانی و عبدالله زاده واقعا بد بودن شیرزادی باید میموند تو زمین یعنی نمیدونستن سپیدرود رو هوا قوی بازم خداروشکر به خیر گذشت
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک بابت این برد ؛ ولی واقعا کیفیت بازی فولاد بد بود ؛ تعداد پاس های اشتباه بسیار زیاد بود که باعث خلق موقعیت برای تیم حریف می شد ؛ آقا سید باید روی پاس صحیح دادن با بازیکنان کار کند . زلیکانی در حد بازیکن فیکس فولاد نیست و انتظار نداشتم زهیوی که بازیکن با تجربه ای است دقیقه ۹۱ بعد از عبور از مدافع حریف براحتی توپ را تقدیم دروازه بانشون کند حداقل اگر گل نمی زنی توپ را ببر کنار نقطه کرنر جهت وقت کشی . احمد عبدالله زاده هم زیاد با توپ ور میره ؛ در اکثر مواقع هم شوت های به دروازه حریف یا کم جون بود و یا بی دقت . باز هم خدا را شکر که یک پیروزی دیگر بدست اومد .
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
به امید اینکه فولاد یه جوری ببره که ما اینقدر تا دقیقه اخر حرص نخوریم .این سپیدرود چیزی نداشت که مقابلش باید عقب کشید .ما دوتا زدیم باید حمله میکردیم سومی رو هم میزدیم .اخر فصل تفاضل گل خیلی نیاز میشه .
به هر حال فولاد باید تقویت بشه .بازیکنایی مثل گلزاری .زلیکانی رو بندازن بیرون .اونوقت4 جای خالی خواهیم داشت .یه مدافع یه فروارد نوک حتما باید بگیره ای کاش خارجی باکیفیت بگیرن اگ اژدر بزاره !!
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک به همه خوزستانی های عزیز
فولاد میتونه امسال قهرمان بشه فقط باید باور داشته باشن و هر بازی برای برد به میدان برن / یه مهاجم خارجی اسمیی و بیت سعید و یه هافبک و دفاع میخوایم تو نیم فصل بگیرن دیگ تمومممم میریم برای قهرمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
به نظر بنده این برد نچسبید اخه زلیکانی چی گذاشتی برای چی ناصری دفاع راست گذاشتی ناصری وینگر نفوذی هست این برد با استرس تمام شد مبارک هوادران فولاد باشه مخصوصا اونهای که در ورزشگاه حظور داشتن یاعلی. موسوی شادگان
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
قشنگ معلوم بود عبدالله زاده استرس داشت و سر پایین بازی میکرد. به امید خدا فردا پارس جنوبی با اون مربی آماتورش ببازه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
خدا رو‌ شکر ک بردیم ولی نیمه مربیانو‌ از نظر فنی باختیم متاسفانه
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
ارایش دفاعی فوق مفتضح. ادم جونش ب لبش میاد دعا میکنه زودی بازی تموم بشه جلو سپید رود که الحق چیزی از فولاد کم نداشت با اختلاف یکی ببریم.خداییش این زهیوی اخرش انگار خداست. حاضر نیست دنبال توپ بدوه. راحت میشد چند گل بهشون بزنیم ولی متاسفانه بازهم اشکال همیشگی فولاد. رو ارسال ها بسیار دفاع ضعیفه. تاکتیک همه تیمها هم اینه. بعد گل میکشن تو دفاع بدون برنامه و پرینگ لازم و برنامه برا ضد حمله.جونمون ب لبمون رسید اینجوری ک نمیشه. تا کی و کجا میخایم پیش بریم.روحیه تیمی ضعیفه. روح تو بازی نیست.تعصب کمه.پرسینگ و فشار کمه. بازی سپاهان داغون رو دیدم.بعد گل چ پرسی میکرد استقلال رو. باز خداروشکر مساوی کردیم.
مخلص کلان. فولاد میبره شکر.ولی دفاعش کار داره. مجموع دفاع تیمیش ضعیفه. زودی میره دفاع.فشار لازمه به حریف نمیاد. هوادار میمیره و زنده میشه تا ببره. خداییش تو این بازی هر لحظش منتظر گل مساوی بودم.مهاجم ها هم بسیار ضعیف بی رمق .این زلیکانی هم اخرشه. تک ب تک رو بد جور خراب میکنه. والا حیفه ماهی ۲ میلیون بدنش.این فوتبالیسته. خیلی ضعیف خیلی بد
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
1
1
مبارک تمام هواداران منتقد ودلسوز . باور بفرمایید اگر انتقادات نبود صابر حردانی رنگ مستطیل سبز رو نمیدید. هفته قبل گفتم که نقاط ضعف سرمربی فولاد در پیروزیها بیشتر مشخص میشه تا شکستها و فکر کنم امروز اکثر هواداران دلسوز پی بردند جز چند نفری که مغرضانه نظر میدهند. خوب توجه کنید که سپیدرود بی ساختار و مهمان و 2000 کیلومتر فاصله تا اهواز ،اومده و اصلا مشخص نیست که مهمانه که هیچ حتی اگر غریبه ای نگاه به بازی بندازه فکر میکنه میزبانه. واقعیت اینه که پورموسوی در هیچ شرایطی دانش سرمربیگری برای فولاد رو ندارد. شک نکنید که اگر اون مربی رومانیایی نبود بایستی فولاد رو در کنارسیاه حامگان میدیدیم چون تصمیمها و انتخابها و شیوه بازی پراز ایراد واشکال اساسی هستش. درپایان بسیار خوشحالم از گل رحیم زهیوی و گل دندان شکن حردانی که به ناحق ایشون و مابقی جوانان رو نیمکت یا تبعید شدن به پایه ها . باز هم تبریک این برد نچسب .
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک به همه فولادیها ویه انتقاد به اقای پورموسوی لطفا بازیکن دسته های دیگه که خودتون اوردین یا به تیم تحمیل شدن را بندازین بیرون....
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
تبریک به فولاد با تقویت تیم در نیم فصل میتونیم حتی قهرمان لیگ بشیم.
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
مبارک باشه به امید قهرمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
2
نتیجه خوبه اما عملکرد بسیار ضعیف متعجبم از این تیم که توانایی کنترل و مدیریت بازی را نداشت، فولاد باید بازی را کنترل میکرد و اجازه بازی سازی را نباید به تیم سپید رود میدادن، من به تیم سپیدرود خسته نباشید میگم انصافا از فولاد بهتر بازی کردن اگر اشتباهات فردی نمیکردن شاید نتیجه جور دیگه ای میشد، ولی در کل خدارا شکر برنده شدن
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
اگر اژدری کمی همکاری کند و حداقل دو بازبکن مد نظر پورموسوی را بگبرد آنوقت فولاد واقعی را پور موسوی کاپلو نشان میدهد ...آقای پور موسوی نگران نباش ماهواداران همه چیز را دنبال میکنیم....وهمواره قدردانتان هستیم...
اهوازی
|
Germany
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
با سلام بر همه دوستان ، آقای " ناشناس " ، کدوم تعویض اشتباه ، تعویض ها اجباری بودن ، بیچاره رو با آمبولانس بردن بیمارستان ، کمی انصاف داشته باشیم .
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
فولاد شهر اهواز سید سرمربیه اینو بدون هیچوقت مربی تصمیم گیرنده نیست سرمربی تصمیم گیرندست مربی تمرین دهندست وب سرمربی اعلام میکنه کی امادست واینو بدون اگر ب حرف شما باشه باید بگیم پورموسوی اس خوزستان رو قهرمان کرد ن ویسی بی خیال خسته شدیم از انتقادات مقرضانه شما هوادار نیستی وگزنه توی برد نمیای برعلیه سرمزبی بنویسی ما الان دوم جدولیم دلیلی ندازه سرمزبی بازخواست بشه ی چیز دیگه اگز قرارکسی مورد انتقاد بگیره هواداران مجازی فولاده مقصر هواداران خفته فولادن ک در خانه نشستن .فولاد دوم جدوله چرا نمیاین ورزشگاه چرا وظیفتون انجام نمیدین چرا کارشناس شدین؟
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
دوستان درنظر بگیرید که در شادی و برد باید انتقاد بشه. و الا موقع باخت که همه بلدن. این دوست فولاد شهر اهوازم ی متعصب خوزستانی ک اینهمه نظر میده حرص میخوره. پس تحملمون بالا بره لطفا
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
تبریک به خوزستان تبریک به فولادی های عزیز اقای پورموسوی لطفا زلیکانی رو از لیست خارج کنید و بجاش بیت سعید رو بیارید اخه این زلیکانی بدرد فولاد نمیخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها