به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

کرانچار: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

کرانچار: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا دیدار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و امیدوارم بازیکنانم همان بازی مقابل نفت آبادان و تراکتورسازی را تکرار کنند.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنانی مثل طالب ریکانی، فرید کریمی و کولیبالی در استقلال خوزستان مقابل تیم سابق خود انگیزه بسیار بالایی دارند، اما فردا سپاهان قدرتمندی را پیش روی خودشان خواهند دید. امیدوارم بازیکنان ما با آگاهی که دارند، همان بازی مقابل نفت آبادان و تراکتورسازی را تکرار کنند.

وی گفت: رسول نویدکیا در دیدار با نفت آبادان مصدوم شد و مجبور به تعویض این بازیکن شدیم و 15 روز از شرایط بازی دور است، در کنار ایشان پورقاز را داریم که علاوه بر اضافه شدن در تمرینات در دیدار فردا بر روی نیمکت می‌نشیند، مصدومیت رافائل تا کنون ادامه داشته و در دیدار فردا نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا لی اولیویرا دروازه‌بان سپاهان در حد و اندازه این تیم است و اینکه آیا صحت دارد سپاهان تحت فشار وزارت صنعت مبنی بر عدم خرید دروازه‌بان با مبلغ بیش از یک میلیارد نتوانسته دروازه‌بان بخرد، خاطرنشان کرد: پس از 6 هفته نخست که تیم را هدایت کردم لی ثبات خوبی را نشان داد و پس از آن احساس نیاز به دروازه‌بان نکردیم ضمن اینکه همه دروازه‌بان‌های ایرانی همچون رحمتی، احمدی و گردان تیم داشتند. در دوره نقل و انتقالات نیاز به دروازه‌بان دیگری ندیده‌ایم، اینکه گفته شده محدودیتی از سوی وزارت صنعت و معدن قرار داده شده را خبر ندارم، از قرار‌داد و دیگر دروازه‌بان‌ها چه میزان است نیز مطلع نیستم و باید از باشگاه پرسیده شود، تا جایی که به ارزیابی ما مشخص می‌شود تصمیم ما این است که لی در 2 هفته اخیر درون دروازه نباشد تا در نقل و انتقالات به دنبال دروازه‌بان باشیم و صدقیان در 2 هفته آینده درون دروازه قرار می‌گیرد.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا با حقیقی و شیخ ویسی و یک دروازه‌بان دیگر مذاکره شده، بیان کرد: این نام‌ها را برای نخستین بار می‌شنوم اما ما به مدیرعامل باشگاه اعلام نیاز کرده بودیم و نمی‌دانم با چه کسانی به دنبال مذاکره هستند و نمی‌توانم از شخص خاصی اسم ببرم، به این دلیل نمی‌توانم اسم ببرم که به تازگی تماس‌ها آغاز شده و باید تا پایان نیم‌فصل باید صبر کرد تا بتوان در نیم فصل مذاکرات جدی صورت گرفته و خبر آن را بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا رودریگز و رافائل را سپاهان خریداری کرد، اما از آن‌ها استفاده کافی را نمی‌برد؟»، گفت: پیش از فصل قرار بود جباروف در سپاهان بماند، اما سر از تیم دیگری در آورد. به همین دلیل با توجه به سوابق رافائل ما این بازیکن را جذب کردیم. پس از اینکه او به اصفهان آمد و چون 2 ماه پیش از ملحق شدنش به سپاهان تمرینی نداشت، باعث شد تا صبر کنیم او در حین مسابقات بهتر شود که این اتفاق رخ نداد. همه این اتفاقات با مصدومیت این بازیکن مصادف شد. اگر مصدومیت این بازیکن رفع نشد، به دنبال یک بازی‌ساز با کیفیت خواهیم بود تا به خوبی در ترکیب سپاهان جا بگیرد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: رودریگز هم همین شرایط را داشت. او پس از مصدومیت نتوانست با ترکیب ما وفق پیدا کند. سیاوش یزدانی توانست خودش را بر خلاف هفت هفته ابتدایی با شرایط وفق بدهد و بازی کند. در این میان نیاز رحیمی استعدادیابی و جایگزین پورقاز مصدوم شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها