به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

صعود استقلال رامشیر به مرحله نهایی لیگ 3

صعود استقلال رامشیر به مرحله نهایی لیگ 3

خوزستان اسپورت- دو تیم صعودکننده از گروه چهارم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته ماقبل پایانی مسابقات مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران در شهرهای مختلف به انجام رسید و تیم استقلال رامشیر با پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال بنه‌گز به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم پردیس خرم‌آباد نیز با برتری 3 بر یک برابر استقلال رامهرمز صاحب دومین سهمیه صعود از این گروه شد و با 24 امتیاز همراه با استقلال رامشیر به مرحله نهایی راه یافت. اما تیم استقلال رامهرمز با قبول شکست در خرم‌آباد، سهمیه حضور در مسابقات فصل آتی لیگ دسته سوم را از دست داد و باید به لیگ برتر خوزستان بازگردد.

همچنین تیم فرهنگ رامهرمز برابر مهرگان دره‌شهر ایلام جشنواره گل به راه انداخت و صاحب پیروزی 6 بر یک گردید تا به ماندن در جدول مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم امیدوار شود.

تیم سپاهان ایذه که رقیب جدی تیم‌های استقلال رامشیر و پردیس خرم‌آباد برای صعود به مرحله نهایی بود، در این هفته از مسابقات استراحت داشت و هفته آینده میزبان پیام چغادک بوشهر است.

مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم که در پنج گروه برگزار می‌شود، هفته آینده به پایان می‌رسد. در پایان مرحله نخست، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند، تیم‌های سوم وچهارم هر گروه در جدول مسابقات لیگ دسته سوم برای فصل آینده باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا سیزدهم هر گروه به لیگ استان مربوطه سقوط خواهند کرد.

استان خوزستان در مرحله نخست صاحب چهار تیم بود که استقلال رامشیر به مرحله نهایی صعود و استقلال رامهرمز به لیگ برتر خوزستان سقوط کرد. تکلیف تیم‌های سپاهان ایذه و فرهنگ رامهرمز هم در هفته آینده مشخص می‌شود که سپاهان ایذه 20 امتیازی از شانس بسیار بالایی برای حفظ سهمیه لیگ دسته سوم در فصل آینده برخوردار است.

صعود استقلال رامشیر به مرحله نهایی لیگ 3

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
حیف صد حیف به ایذه خوزستانی ها خوب به رقیبان امتیاز میدادن
ااحمد بنی خالد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
ماشالله تیم استقلال رامشیرانشالله بره دسته دو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها