به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

زهره‌بخش: لک جز دستکش چیزی به همراه نداشت

زهره‌بخش: لک جز دستکش چیزی به همراه نداشت

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: در هر دو نیمه با حامد لک وارد زمین شدم و دیدم او چیزی به جز دستکش همراهش ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت وبه نقل از فارس، عبدالمهدی زهره‌بخش در مورد نتایج خوب فولاد در هفته‌های اخیر و پیروزی مقابل ذوب آهن،‌ گفت: خدا را شکر این روزها شرایط خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بازی مقابل ذوب آهن هم بسیار جاندار و عالی بود و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند به روند خود ادامه دهد، تصریح کرد: به این مسئله امیدوار هستیم. شرایط ما به شکلی نیست که به یکباره موتور تیم روشن شده باشد. ما یکدلی خوبی داریم و از ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد حواشی بازی با ذوب آهن و مطرح شدن شایعه وجود یک بطری خاص، اظهار داشت: ما چیزی ندیدیم. قسم می‌خورم  در هر دو نیمه با حامد لک وارد زمین شدم و او فقط دستکش در دست داشته و چیز دیگری در اختیارش نبود. بر فرض ممکن است کسی آنجا چیزی قرارداد و فردی چیزی دیده است. در طول نود دقیقه دوربین‌ها از بازی تصویربرداری کردند و اگر چنین چیزی بوده باید نشان دهند.

وی  در مورد اینکه آیا انجام چنین کاری را تکذیب می‌کند، اظهار داشت: قطعا همین طور است. ما تیم مهمان بودیم و چطور می‌توانیم چنین کاری کنیم. به عنوان سرپرست قبل از ورود بازیکنان به زمین همه بازیکنان را چک می‌کنم و من هیچ مشکلی ندیدم.

زهره‌بخش در مورد اینکه این هجمه از هفته قبل علیه فولاد وارد شد و این باشگاه اقدامی در دفاع نکرد تا همچنان این مسئله ادامه پیدا کند، گفت: البته دیروز سیروس پورموسوی در برنامه 90 اعلام کرد وکیل گرفته و شکایتی تنظیم کرده است تا این مسائل مخصوصا مباحث مطرح شده از سوی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم را پیگیری می‌کند تا این موضوع به سرانجام برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
2
فولاد باید درس خوبی به تارتار بدهد ،وقتی بحث آبرو و شرافت باشگاه در میان باشد با هیچکس تعارف نداریم ..
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
1
مسئولان ودستندکاران باشگاه الخصوص مربیان و سرپرستان مجموعه فعلی هوشیار باشتد این یک توطئه از پیش زمینه شده .می باشد که باعث تعضیف باشگاه و نتایج اخیرااااااااااااااا فولاد بشوند و ثابت شد که براستی فولاد خوزستان مانند یک ازدهای خفته می باشد .هر موقع ا. احساس کردند این ازدها دارد بیدار می شود .از این بازیها شروع می شود . اگر کمی غیرت و همدلی و مساعدت لازمه در مورد این باشگاه بیشتر شود . هیچ تیمی جلودار فولاد نیست ..لاشه این تیم هم باعث ترس و اظطراب برای این تازه به دوران رسیده های فوتبال می باشد
یه خوزستانی
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
2
با این مسائل میخوان تیمو ببرن تو حاشیه.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
1
ناراحتم از اینکه‌دیشب تو برنامه نود اقای پورموسوی جواب‌دندون شکنی‌به تارتار تازه به دوران رسیده نداد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
1
تمام اين مسائل از زير سر تاتار بلند شد ايشان اينقدر به اين خرافات اعتقاد دارد كه حتي دست هم نميدهد و خيال ميكند براي او جادو درست كرده اند و به او توصيه كرده اند كه مبادا با بعضي ها بخصوص قبل از بازي دست بدهي كه صد در صد در آن بازي بازنده خواهي شد اصلاً خيال نميكردم كه تاتار با اين سنش اينقدر به اين خرافات اعتقاد داشته باشد در ضمن تاتار بعد از توقف آن توسط فولاد بعيد ميدانم كه ديگه به اين سادگي بتواند مزه برد را بچشد چون خودش دو دستي تيمش را به حاشيه كشاند
ناصرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
1
سلام ، این بحث جادو و جادوگری در ورزش تا کی می خواهد ادامه داشته باشد ؟ آقایان در صحبت هایشان میگویند به جادو و جادوگری معتقد نیستند ولی دیگران را متهم به جادوگری میکنند . آقایان عزیز شما که به این امر اعتقاد ندارید پس چرا وقتی نتیجه خوب نمی گیرید دنبال پیدا کردن کاغذ ،بطری ودیگر چیزهای اینچنینی هستید تا دیگران را متهم کنید ؟این نشان می دهد که دروغ می گویید و خودتان به جادوگری اعتقاد دارید .
متاسفانه آقای فردوسی پور نیز دارد از آب گل آلود ماهی می گیرد .آقای فردوسی پور اگر جادو در پیروزی ورزش دخالت داشت هندوستان باید همیشه در همه رشته ای ورزشی قهرمان جهان می شد .
حال که فولاد چند پیروزی خوب کسب کرده آقای فردوسی پور در برنامه 90 موضوع پیراهن مشکی پورموسوی را علم کرده است . مگر پوشیدن پیراهن مشکی هم جادوگری است ؟
سرپرستان ، مربیان و بازیکنان تیمها نباید به اینگونه سئوالات پاسخ دهند .به آقای پورموسوی هم پیشنهاد میکنم درآینده جواب هیچ سوالی را بجز موارد فنی ایم که به ایشان مربوط است ندهد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها