به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

عکس/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد

تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد

خوزستان اسپورت- باشگاه ملی‌حفاری اهواز از زحمات پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در بين دو نيمه دیدار تیم‌های امید ملی حفای اهواز و فولاد خوزستان از سري مسابقات ليگ برتر اميد كشور که عصر امروز(دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی حفاری برگزار شد، مدیران باشگاه حفاری اهواز از زحمات لفته سه‌برادران پيشكسوت ارزنده فوتبال استان که سابقه مربیگری در تیم فولاد خوزستان را نیز داشته است، تقدیر به عمل آوردند.

ممبينی رئيس حراست شركت ملی حفاری، سعيد شاهرخی رئيس ورزش قهرمانی، جواد خسروي مدير آكادمی، افشين زنگنه مدير فنی تیم ملی‌ حفاری، همچنین اژدری‌زاده مديرعامل و محمدرضا شريف عضو هيئت مديره باشگاه فولاد، سیروس پورموسوی وایلیا استن مربیان تیم فولاد خوزستان، اكبر مهدي پور مدير آكادمی فولاد و ... نیز در اين مراسم حضور داشتند.

تصاویر روابط عمومی باشگاه ملی حفاری اهواز از حرکت خوب این باشگاه در تقدیر از لفته سه‌برادران را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد


تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد


تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد


تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد


تصاویر/تقدير باشگاه حفاری از سرمربی سابق فولاد

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
1
2
احسنت تقدیر کمترین حق یه پیشکسوته
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
1
2
درود به آقا لفته مرد بزرگ فوتبال خوزستان انشالله سالها زنده باشن و از تجربیات ایشون در باشگاه فولاد استفاده بشه متاسفانه فولاد به پیشکسوتان توجه نمیکنه باز دست باشگاه حفاری درد نکنه که این مراسمو انجام داد تا اژدری بیاد جلو دوربین عکس بگیره
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
2
در حال حاضر فولاد تبدیل شده به تیمی بی شناسنامه.چون در کنار این باشگاه، حتی یک پیشکسوت از خودش درکنارش نیست که انسان بادیدن این پیشکسوتان احساس نوستالژی و خاطره بهش دست بده. باشگاه فولاد هیچ زمانی به پیشکسوتان وبازیکنان قدیمی خودش احترام نگذاشت البته منظورم این نیست که به آنها بی ادبی وبی احترامی کرده باشه! ولی با پیشکسوتان وبازیکنان قدیم خودش همیشه یک رفتار سرد و غریبی داشته ودقیقا به همین خاطرهستش که هروقت فولاد در زمانهایی خاص مشکلاتی براش پیش می آید هیچ گونه عکس العمل خودجوشی از پیشکسوتان به طرفداری از فولاد نمیبینیم. امیدوارم روزی فرا برسه که صندلی مدیریت فولاد به شخصی سپرده بشه که این آیتم وفاکتور رو در وجودش مشخصا ببینیم. تیمی از پیشکسوتان کنار تیم اصلی مشورت دهد،ازحق باشگاه دفاع کند، در زمانهایی مانند قضیه سربازی بازیکنان بر سر قوانین عجیب فدراسیون فریاد بزند، و از مربیان بی سواد، دلال ،و... ،ازبازیکنان درجه 2 و 3 انتقاد کند. چیزی که الان در استقلال وپرسپولیس و سپاهان و ... میبینیم ولی در فولاد اصلا وجود ندارد. متاسفانه فولاد حتی اگر سقوط هم کند از پیشکسوتان این باشگاه صدایی درنمیآید چون تمام مدیران این باشگاه از قدیم تا حال چنین تفکری رو پرورش ندادند.
پاسخ ها
خسرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
با توجه به اینکه با اصل صحبتهای شما موافقم. اما باید یادآور شوم در دو مقطع مربی گری جلالی واسکوچیچ ودرست در زمانیکه نتایج ضعیف هردومربی باعث دلسردی هواداران شده بود ÷یشکسوتان وبازیکنان قدیمی تیم مثل سیاوش بختیاری زاده .علی نواصرزاده.کورش بختیاری و....... در مصاحبه هایی شدیدا از وضعیت پیش آمده انتقاد کرده وناراحتی خودشان را اعلام کردند.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
1
0
دوست عزیز! کاملا درسته وحق با شماست ولی متاسفانه در همون مقطع که شما فرمودید کار از کار گذشته بود. انتقادی که بعد از تمام هواداران و رسانه ها و... باشد چندان زیبنده و مسکن نیست. شما ببینیدحسن روشن همیشه ابتدای انحراف شروع به انتقادمیکنه دراستقلال و یا اکثر پیشکسوتان پرسپولیس.در پیشکسوتان فولاد تا حدودی سیاوش بد نیست البته خوب هم نیست.البته این قضیه در مورد جدایی بازیکنان خوب آکادمی فولاد هم صدق میکنه. متاسفانه وقتی جدا میشن همتی برای بازگرداندنشون نیست.نمونش مبعلی شد مارکوپلو ولی به فولاد نیامد. همینطور بختیار و....
پیشکسوت بازیکنان فولاد کجایند؛ابراهیم میرزاپور،علی بداوی و...چرا از اینها در امورمشورتی استفاده نمیشه یا کمیته فنی؟
همتی وجودندارد چون ایدئولوژیشون ایراد دارد دوست عزیز.
پاسخ ها
خسرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
دوست عزیز اول اینکه در زمان انتقاد پیشکسوتان درزمان مناسب وبه موقع انجام شد مثل همین مصاحبه چندوقت پیش سیاوش که از نوع بازی تیمها انتقاد کرده بود. وکار آقای روشن هم اصلا پسندیده نیست کدام مربی تا حالا از دست روشن درامان بوده است و صحبتهای او نه انتقاد بلکه همیشه برای استقلال حاشیه ساز بوده است.