به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

جلالی: استقلال خوزستان ایثارگرانه بازی کرد

جلالی: استقلال خوزستان ایثارگرانه بازی کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد که حریف امروز تیمش با تمام توان مقابل پیکانی‌ها به میدان آمده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی پس از  شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: درست است که نصف تیم‌مان را به دلایل مختلف نداشتیم، اما تیم حریف هم ایثارگرانه و با تمام وجود بازی کرد. در این بازی موقعیت‌هایی داشتیم که به گل برسیم، اما شانس‌ها را از دست دادیم و وقتی که گل نزنید گل می‌خورید. اتفاقی را که امشب برای استقلال خوزستان رخ داد، ما در اصفهان و در بازی مقابل سپاهان تجربه کرده بودیم. ما در این بازی همه سعی خود را کردیم، اما قطعاً امروز روزمان نبود و متأسفانه روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر خاطر نشان کرد: قبلاً هم گفته‌ام که این تعطیلات در مواقعی به نفع و در مواقعی به ضرر ماست، اما ما در دو بازی گذشته فقط یک امتیاز گرفتیم که در این بازی‌ها موقعیت‌های گل بسیاری داشتیم که اگر این موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کردیم حتی می‌توانستیم الان صدرنشین باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین تصریح کرد: سعی می‌کنیم اعتمادبه‌نفسی را که در تیم‌مان وجود دارد، حفظ کنیم و امیدواریم در ادامه بازیکنانی که به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم را به تیم بازگردانیم. ما هشت بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. امیرحسین کرمی، صادقی، موسوی، آقاخان و چند بازیکن دیگر را در این بازی نداشتیم و از این بابت کمبودهایی داشتیم.

جلالی با اشاره به عملکرد خوب تیم استقلال خوزستان در این بازی خاطرنشان کرد: در بازی امروز استقلال خوزستان فوق‌العاده بود. نسبت به تمام بازی‌های که در فصل داشتند در این بازی بهترین بودند. آنها خیلی زحمت کشیدند و عملکرد عالی داشتند و با توجه به این موجودی که در اختیار دارند شکل بازی کردن‌شان صحیح و خوب بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
1
5
درود بر مجید خان جلالی. برای شما در ادامه لیگ آرزوی موفقیت میکنم. امیدوارم دشمنان وبدخواهانت تیرشون به سنگ بخوره وتمام حیله هاشون به خودشون برگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
2
3
سلام آقا مجید خسته نباشید تیمتونو که می بینم صدرصد آسیایی میشه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
تیم ویسی انصافا خوب بازی کرد،امیدوارم تیمهای خوزستانی ، بخصوص فولاد همیشه بالای جدول باشند.
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
3
با درود بر بازیکنان استقلال خوزستان که واقعا ایثارگرانه بازی کردند و با درود به آقای جلالی که حقیقت را گفته ولی با اینحال معتقدم استقلال خوزستان در خط حمله به یک تمام کننده احتیاج داره ؛ شنیده ها حاکی از آنست که مربی خارجی استقلال تهران تا کنون از بیت سعید در ترکیب اصلی استفاده چندانی نبرده و این بازیکن مجبور است در آخر نیم فصل از این تیم جدا شود . اگر حرفه ای فکر کنیم و مسائل احساسی را کنار بگذاریم بیت سعید بهترین گزینه برای استقلال خواهد بود بهر حال او از یک طرف به پولی که می خواسته در استقلال تهران رسیده و از طرف دیگه سرش به سنگ خورده و فهمیده علی آباد خرابه شهر نیست از جهت دیگر ما به او جهت گل زدن احتیاج داریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
2
این برد و این عملکرد ناشی از از افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان با حضور مدیریت جدید در تیم و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان بود..
امیدوارم این مدیر جدید مسبب خیر باشد..