به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

طلسم برنامه 90 برای مهاجم استقلال خوزستان

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تعریف و تمجید برنامه 90 عملکرد متفاوتی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در سال های گذشته به دفعات مشاهده شده بازیکنانی که به استودیوی برنامه 90 می روند، تا مدتی آن درخشش قبلی خود را از دست می دهند. عادل فردوسی پور هم چند بار به این نکته اشاره کرده و جملاتی هم به مزاح گفته بود.

در همین راستا، مهدی مؤمنی مهاجم مازندرانی تیم فوتبال استقلال خوزستان بدون حضور در استودیوی برنامه 90 و تنها پس از تعریف و تمجید غیابی مجری برنامه 90 از شرایط آرمانی دور شده است.

پس از برگزاری بازی پرگل تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در اهواز که به تساوی پرگل 4 بر 4 انجامید، مهدی مؤمنی در بخش آنالیز برنامه 90 به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و عادل فردوسی پور هم تعریف و تمجید زیادی از این بازیکن داشت.

پس از پخش برنامه 90 دوشنبه 24 آذر ماه گذشته، مهدی مؤمنی نتوانسته در لباس استقلال خوزستان خودی نشان دهد. در واقع مهاجمی که گل می زد، گل می ساخت و برای تیمش پنالتی می گرفت، از آن هفته به بعد درخشش زیادی در ترکیب آبی پوشان جنوبی نداشته است.

مهدی مؤمنی این فرصت را دارد که در بازی حساس این هفته تیمش برابر ملوان انزلی در اهواز طلسم برنامه 90 را بشکند و با درخشش در این بازی که برای دو تیم بازی شش امتیازی محسوب می شود، بار دیگر اعتماد عبدالله ویسی را به خود جلب کند.

طلسم برنامه 90 برای مهاجم استقلال خوزستان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
بابام ظرفیت میخواد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها