به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

ویسی: خوشحالیم استقلال خوزستان صاحب پیدا کرد

ویسی: خوشحالیم استقلال خوزستان صاحب پیدا کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی با پیکان برای ما، مرگ و زندگی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان گفت: باتوجه به وضعیت جدول و این که سه بازی تا پیان فصل مالنده است نیاز مبرمی به امتیازهای این بازی داریم تا خودمان را از پایین جدول جدا کنیم .اگر غیر از سه امتیاز، به دست آید تا پایان نیم فصل، وضعیت خطرناکی خواهیم داشت.

او افزود: پیکان اوایل فصل خوب نبود اما رفته رفته شکل خوبی گرفت و جزو تیم‌ها بالای جدول قرار گرفته است. این بازی برای ما مرگ و زندگی است اما برای پیکان اینطور نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطرنشان‌کرد: از لحاظ روانی پیکان به بردن و نباختن عادت کرده است و ما هم باید به بردن عادت کنیم. فردا معلوم می‌شود، تفکرات بازیکنانم چقدر برای پیروزی، آماده است.

ویسی درخصوص وضعیت مالی تیمش نیز گفت: چند هفته پیش گفتند اوضاع مالی باشگاه خوب شده است. به همین دلیل ما ملوان و سیاه‌جامگان را شکست دادیم اما بعد وضعیت خراب و شد و دچار افت روحی شدیم و دوباره باختیم. از هفته گذشته وزیر ورزش و مسوولان استانی به ما کمک داشتند و آقای موسوی هم مالکیت کارخانه و باشگاه را بر عهده گرفته است. باتوجه به جلسات خیلی خوبی که داشتیم، امیداور شدیم. ما از این که صاحب پیدا کردیم، خوشحال هستیم. آقای موسوی عِرق خوزستانی دارد و به ما کمک می کند که از این بابت خوشحالیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
2
مبارکه. ولی خداکنه باز مثل سه هفته پیش نشه ودوباره همه چیز خراب نشه واینبار مالکیت اقای موسوی از شرکت وباشگاه قطعی باشه و اقای موسوی هم از تیم استقلال حمایت کامل کنه وخرج کنه براش تا دوباره تیم مدعی بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
پس استقلال خوزستان رفت زیر نظر نیشکر هفت تپه توروخدا مثل نفت طهران که شد طلاییه شکر وقند ونیشکری به اول اسم تیم اضافه نکن مثل سیاه جامگان یروز مشکی پوشان یروز راه راه پوشان تا جوک بشه
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
ادمین الان دقیقا میشه بگین که اس.خ واقعا مالکیتش به اقای موسوی داده شد( رییس شرکت هواپیمایی) یا بازم در حرفه??
مدیر پایگاه سلام
مالکیت شرکت گروه ملی به آقای موسوی سپرده شده و باشگاه استقلال خوزستان هم زیرمجموعه این شرکت است.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها