به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آلومینیوم 2 – شهرداری 1؛ شهرداری روی نوار شکست

آلومینیوم 2 – شهرداری 1؛ شهرداری روی نوار شکست

خوزستان اسپورت
هفته چهاردهم لیگ یک – استادیوم امام خمینی اراک
سه‌شنبه 30 آبان 96 – ساعت 14:15
آلومینیوم اراک 2 – شهرداری ماهشهر 1
حسین احمدلو (78) میثم آقایی (4+90) برای آلومینیوم - بابا احمدی (2+90) برای شهرداری
داور: سعاد وفاپیشه
کمک داوران: حمیدرضا کنعانی و جعفر رهبرفام

آلومینیوم اراک: آیدین قویدل، سجاد آقایی، میلاد رخشان، میثم آقایی، حسین احمدلو، سعید یوسف‌زاده، علی عزیزی، فردین عابدینی، ابوالفضل قربانی، بهادر عبدی و ایمان رئیسی‌نسب
سرمربی: حامد بصیری

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدی‎خانی، محمد باشی، ميلاد شيخ‎سليمانی، خيرالله ويسی‌آرا، محمدحسين مهرآزما، هادی ايمانی، كمال‌الدین نيك‌خوی، سجاد قنواتی، حسین مالکی، هانی تمیمی‌نژاد و بابا محمدی
مربی: کورش برمک

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر در مصاف با تیم پایین جدولی آلومینیوم اراک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

شهرداری ماهشهر در غیاب سروش سعیدی و فرشید پاداش و با مربیگری کورش برمک که پس از استعفای کورش موسوی به‌صورت موقت هدایت این تیم را عهده‌دار شده است، برابر تیم پایین جدولی آلومینیوم اراک به میدان رفت تا در این بازی نوار ناکامی‌هایش را قطع کند.

نیمه اول این مسابقه که با استقبال اندک تماشاگران همراه بود، بدون گل مساوی پایان پذیرفت، اما در نیمه دوم این تیم میزبان بود که ابتدا به گل رسید و در دقیقه 79 حسین احمدلو کاپیتان آلومینیوم اراک با استفاده از ارسال ایمان رئیسی‌نسب، دروازه شهرداری ماهشهر را گشود.

این گل تا دقیقه دوم وقت تلف شده پابرجا ماند که در این دقیقه بابا محمدی مهاجم شهرداری موفق به زدن گل تساوی شد، اما شادی تیم ماهشهری دوام زیادی نداشت و بازیکنان آلومینیوم اراک در چهارمین دقیقه از وقت تلف شده، توسط میثم آقایی دروازه تیم میهمان را برای بار دوم باز کردند و فرصتی هم برای جبران این گل از سوی شهرداری وجود نداشت تا این بازی در نهایت با حساب 2 بر یک به‌سود شاگردان حامد بصیری تمام شود.

تیم شهرداری ماهشهر با قبول این شکست 16 امتیازی باقی ماند و شرایط این تیم در نیمه پایین جدول سخت‌تر از قبل شد. شهرداری‌چی‌ها در 4 بازی اخیر هیچ امتیازی کسب نکرده‌اند و باید چاره‌ای برای خروج از وضعیت فعلی بیندیشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
1
2
یکی از عوامل موفقیت یک تیم ثبات در مدیریت و اعتماد به سر مربی و صبوری تماشاگران و دور کردن حاشیه از تیم میباشد،امیدوارم با حاشیه های پیش امده حداقل این تیم در لیگ یک ماندگار بمونه.
سلامات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
1
1
متاسفانه هنوز اثرات سرمربی قبلی وجود داره زمان میبره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها