به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پورموسوی: مربیان از تعطیلی لیگ ناراضی هستند

پورموسوی: همه مربیان از تعطیلی لیگ ناراضی هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است هدف تیمش برای بازی فردا (دوشنبه) مقابل پارس جنوبی کسب سه امتیاز است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم، با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: حادثه زلزله غرب کشور را هم تسلیت می‌گویم. از تمام مردم بزرگ ایران که واقعا در چند روز گذشته با کمک‌های خود، همدردیشان را با این مردم اعلام کردند، تشکر می‌کنم. در سه چهار روز گذشته ما به عنوان نماینده مردم، کمک هایی که به دست مان رسید را بین مردم این منقطه تقسیم کردیم و آن‌ها نیز تشکر کرند.

وی بیان کرد: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی است. پارس جنوبی فصل را خوب شروع کرده است و تیم خوبی دارد و توانسته هفته های زیادی را صدرنشین باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در این چند روز به خوبی تمرین کردیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل پارس جنوبی ارائه دهیم. می‌خواهیم نشان دهیم فولاد تیمی است که می‌تواند در بازی‌های بزرگ بسیار خوب و قوی ظاهر می‌شود و ان‌شاءالله با کسب این سه امتیاز، شرایط مان را در جدول بهتر کنیم است.

وی درباره تعطیلی‌های لیگ نیز اظهار کرد: شما از هر مربی بپرسید، نسبت به این تعطیلات گله‌مند است. به طور میانگین در هر تعطیلی یکی دو مصدوم داشته‌ایم و در این وقفه آخر نیز یوسف وکیا و عبدالله کرمی مصدوم شدند. این مصدومیت‌ها ربطی به فشار تمرینات ندارد و به دلیل دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه است. ما واقعا از تعطیلات راضی نیستیم.

پورموسوی درباره نقاط قوت پارس جنوبی، توضیح داد: این تیم در هر بازی با انگیزه وارد میدان می‌شود و به دنبال سه امتیاز است. آن‌ها دوندگی زیادی دارند و همیشه به یک شکل و به صورت ۲-۴-۴ بازی می‌کنند. البته همین تیم قوی نقاط ضعفی هم دارد که امیدواریم فردا بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم.

او در پاسخ به سوال دیگری چرا در حالی که می گوییم لیگ ایران حرفه ای است ولی به سمتی پیش می‌رویم که خیلی از بازیکنان و مربیان به جای این که حرف خود را به صورت مستقیم با مسوولان باشگاه در میان بگذارند از طریق صفحه اینستاگرام صحبت می‌کنند؟ گفت: ما یک سمت از موضوع را نگاه می‌کنیم و برخی مواقع اصول حرفه ای را زیر پا می‌گذاریم و از وسیله‌ای که در اختیارمان است به صورت صددرصدی استفاده نمی‌کنیم. خود ما خیلی به دنبال صفحه مجازی نیستیم ولی چند وقت پیش باتوجه به این که هواداران ما در فضای مجازی با هم درگیر شده بودند، مجبور شدم که در همین فضا مردم را به آرامش دعوت کنم. برخی مواقع کارهایی که در این فضا می‌شود، شیطنت است و اطلاعات اشتباهی به مردم داده می‌شود. امیدوارم شرایطی به وجود می‌آید که همه چیز کنترل شود. برخی مواقع به دنبال این هستند، عده‌ای را سمت منفی که می‌خواهند بکشانند. بارها گفته‌ام که هواداران واقعی باید از طریق کانال باشگاه و رسانه، صحیح‌ترین اخبار را کسب کنند.


وی در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: برای دیدار فردا به طور قطع وکیا را به دلیل مصدومیت و عبدالله ناصری را به دلیل محرومیت نخواهیم داشت. همچنین حضور عبدالله کرمی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، به دلیل تداخل زمان پرواز تیمش به اهواز و نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان، در نشست خبری حضور نیافت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
3
آقای پورموسوی اگر منظور شما سایت باشگاه فولاد خوزستان می باشد که در مخیله شما هواداران باید اخبار مربوط به باشگاه را از آن دنبال بکنیم آن سایت به غیر از اعلام خلاف واقع نسبت به اوضاع واحوال باشگاه وتصمیمات خاطی مدیریت ودادن امیدهای واهی وغیره وذالک گام مثمرثمری درجهت روشنفکری صحیح وادای رسالت خود برنداشته است ...
فولادی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
1
2
ماشاالله پور موسوی فقط توی مصاحبه کردن اوله
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
2
انشالله یه بازی خوب فردا ببینیم همراه با پیروزی تیم محبوب فولاد خوزستان
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
2
2
آقای پورموسوی! والله ،بالله تو مربی خوبی نیستی! و فولاد برای تو یک لقمه گلوگیره که فکر میکنید باهاش بتونی هرچیزی رو بدست بیاری! آقا تو رو بخدا بعد بازی استعفا بده و بذار فولادی در حد نام و آوازه اش برای سال آینده پایه ریزی بشه. خدایا ما چ بدبختی گرفتارشدیم. 4ساله هرچه بی سواد و .... شدن کاره ای در فولاد. از یک طرف باشگاه ورزشگاهی مدرن درسطح آسیا میزنه واز طرفی تیم بزرگسالش شده مسخره عام وخاص در کشور (عدم توسعه در بخشهای باشگاه). آقایون هیئت مدیره و مسولان کارخونه تورو خدا به هواداران خوزستان واهواز رحم کنید . یعنی چی مربی که ابتدایی ترین مسائل فوتبالی رو نمیدونه رو به سرمربیگری باشگاهی که آکادمیک ترین پایه ها و زیرساختها رو داره ،انتخاب نمودید؟ والله بردن پورموسوی با این سطح سوادش از زهرمار هم تلخ تره. آقایون تا دیر نشده فولاد رو برای سال آینده مهیا کنید. والله ما از فولاد امسال سهمیه هم نمیخوایم چون حقش نیست وکسی هم دل خوش به این مربی وسبک بازی فولاد نداره. فولاد شده بزن زیرش و رفیق بازی سرمربی با تعدادی بازیکن دیپورتی و مصدوم. خبر مرگ اژدری کم بود حالا این بی سواد، قوز بالا قوز شده. خدا لعنت کنه این هیئت مدیره رو! خدا لعنت کنه اژدری رو ! خدا لعنت کنه مسولینی که این افراد رو حمایت میکنن. فولاد آرزوی بردن پارس جنوبی رو داره!!!! یعنی چی؟ چی بودیم وبه چی تبدیل شدیم؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
3
خواهشا یه ترکیب تهاجمی بذارید پارس جنوبی دفاعش ضعیفه اگه هجومی بازی کنید سه امتیاز برای ماست.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
2
پورموسوی بجای اینکه دنبال بهانه تراشی باشی سعی کن فردا با بازیکنان جوان با کیفیت برنده بشی
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
اقای فولاد شهر اهواز . مثلا تو هوادار فولادی !!؟؟ مطمینا نیستی که یک روز مانده به بازی حساس فو لاد با جم اینطور روحیه تیم رو پایین میاری حالا هم هرچی میخوای بگو پورموسوی سرمربی فولاده و ما وظیفه دارم ازش حمایت کنیم . والسلام
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
2
0
سید ما پشت تیم هستیم بی خیال چند نفر ک پول بهشون نرسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
1
من خوشم از سبک بازی اقای پور موسوی نمیاد ولی بهتره امسال بهش فرصت بدیم بعد در صورت نتیجه نگرفتن یا گرفتن کنار بره یا قرار دادش تمدید بشه بنظرم هوادارا باید یکم صبور باشن و تیمو حمایت کنن و باید قبول کنیم بودجه فولاد خیلی پایین بود و سرمربی نتونست بازیکنان مورد نظرشو جذب کنه به اضافه ی قانون مسخره ی عدم جذب بازیکن خارجی اینا موانع کوچیکی نیستن و امیدوارم در اینده اقای پور موسوی به جوانان پایه بیشتر توجه کنه؛ به هر حال ارزوی موفقیت میکنم برا تیم محبوبم فولاد.
Alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
1
اقای محترم (با I'd فولاد شهر اهواز)
به نظر میرسه دارید خیلی سیاه نمایی میکنید
یکم منطقی تر قضیه را بررسی کن، فولاد با توجه به بضاعتش نتیجه نسبتا مناسبی گرفته، لیکن حتما باید در نیم فصل تقویت بشود، در غیر اینصورت به مشکل بر خواهد خورد، لذا انتظار هست، منصفانه قضاوت بکنیم لیکن تاکنون شیوه بازی فولاد هنوز نتوانسته نظر تعدادی از هواداران را جلب کند، که انشااله این هم بهتر میشود.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
2
فولادی بی تعصب تهمت ناروا به اشخاص نزنید و مراقب اظهاراتتان درقبال هواداران باشید به گواهی تمام کامنتهای صادره ازسوی شما، شما فردی هستید که هیچ گونه تعصبی نسبت به تیم فولاد نداشته وندارید وتنها اسم کاربریتان فولادی باتعصب است لیکن تعصب شما نسبت به اشخاص خاص است که این ذهنیت رابه افراد متبادر می نماید که مصلحت شخصی ودنیوی با آنان دارید بنابراین مراقب الفاظ خود د رقبال هواداران ویامنتقدان که صرفا غایتی به جز سربلندی واعتلای نام بزرگ فولاد خوزستان است، باشید.
ومن الله التوفیق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها