به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۸ نظر

فکری: گناه مردم مسجدسلیمان چیست؟

فکری: گناه مردم مسجدسلیمان چیست؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید سال قبل به وی توصیه شده فلان بازیکن را جذب کند تا داورها هوای تیمش را داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، شاگردان محمود فکری تا اینجای لیگ فوق‌العاده کار کرده‌اند و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند اما حالا کمیته انضباطی این مربی را به خاطر اتفاقات بازی با شهرداری ماهشهر سه جلسه محروم کرده است. فکری به شدت نسبت به این مساله معترض است.

فکری اعتقاد دارد که در بیشتر بازی‌های تیمش داوری‌ها به ضررشان بوده و همین مساله ذهنیتی را برایشان ساخته که به اشتباهات غیرعمد داوری هم شک می‌کنند. غیبت سه جلسه‌ای فکری آن هم در روزهای حساس لیگ بدون تردید شرایط را برای نفت مسجدسلیمان سخت می‌کند. صحبت‌های فکری در این خصوص را مرور کنید.

چرا سه جلسه محروم‌تان کردند؟
 در بازی با شهرداری ماهشهر داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد و من معترض شدم و ناظر بازی به جای اینکه از عصبانیت من کم کند بیشتر به آن دامن می‌زد. داور مرا اخراج کرد و گل مساوی را هم خوردیم. اصلا شما دنبال دلیل محرومیت ما نباشید.

چرا؟
 برای اینکه اصلا قرار نیست نفت مسجدسلیمان صعود کند و حالا که ما در صدر قرار داریم خیلی از معادلات را به هم زده‌ایم و از طرفی ول کن صدر جدول هم نیستیم. چطور اشتباهات داوری باید به ضرر تیم ما تمام شود؟ همین بازی با برق شیراز که آقای زاهدی‌فر را برای ما انتخاب کردند خوشحال بودیم و راضی از اینکه قضاوت عادلانه است اما...

اما چه؟
 اما در همین بازی خطاهای عجیبی را به نفع حریف سوت می‌زد یا خیلی راحت به بازیکن ما اخطار اول را داد و پس از آن اخراجش کرد اما وقتی بازیکن آنها با لگد سر بازیکن ما را می‌شکند و او را راهی بیمارستان می‌کند داور فقط یک اخطار می‌دهد. حتما اراده‌هایی هست که نفت صعود نکند وگرنه این همه اشتباه چه دلیلی دارد؟ من یک نکته را بگویم.

بفرمایید.
 سال گذشته به من گفتند فلان بازیکن را بگیر داوری بازی‌هایت با ما. جالب اینکه وقتی در فدراسیون این موضوع را مطرح کردم به هیچ کس برنخورد و هیچ واکنشی نشان ندادند اما وقتی درباره عده‌ای از تماشاگران نساجی حرف زدم فوری مرا به کمیته انضباطی احضار کردند. چرا با مدیرعاملی که فیلم کذایی پخش و سندسازی می‌کند و تمرکز تیم ما را به هم می‌زند و باعث تنها باخت ما می‌شود هیچ برخوردی نمی‌شود. با این کارها ما چطور ذهنیت نداشته باشیم. الان هم نمی‌دانیم باید با مدیران جادوگر، و مربیان جادوگر مبارزه کنیم یا با داوران.

این روزها بحث فساد در فوتبال و جادوگری باز هم مطرح شده است.
 اول فصل می‌گویند 200 میلیون کنار بگذار برای یکسری حواشی پس حتما این مسائل وجود دارد. آن وقت می‌نشینند و مدام از فوتبال پاک صحبت می‌کنند. پس من محمود فکری باید دهانم را ببندم چون اگر حرف بزنم محرومم می‌کنند. گناه مردم مسجدسلیمان چیست که نباید در لیگ برتر تیم داشته باشند چون محروم و مظلوم هستند باید هر رفتاری خواستند با تیمشان انجام دهند.

به حکم‌تان اعتراض می‌کنید؟
 به چه کسی شکایت کنیم اصلا برای چه شکایت کنیم. من بعد از بازی با ماهشهر به صورت شفاهی شکایتم را مطرح کردم. وقتی همه آنها آدم خوبه هستند و ما بد به چه کسی شکایت کنیم. 30 سال است در این فوتبال هستیم و هیچ کس نا سلامتی از ما ندیده اما ظاهرا الان ما دروغگو هستیم و این افراد راستگو. این محرومیت کاملا بودار است. من سوالم این است که چرا قبل از صدور حکم مرا نخواستند تا توضیحاتم را ارائه دهم. البته پاسخش مشخص است چون خودشان خوب هستند و بقیه بد.

خیلی ناراحتید؟
 اتفاقا خوشحالم. چون اگر در این فوتبال بخواهی سالم کار کنی یا باید بمیری یا کنار بروی. فوتبال سالم همه داستان است همین که اجازه می دهند کار کنی خیلی خوب است. خیلی جالب است وقتی به فدراسیون می‌رویم کلی احترام می‌گذارند و از ما به عنوان مربی سالم یاد می‌کنند اما در بازی‌ها تمام سوت‌ها علیه تیم ما می‌شود. من باز هم می‌گویم که اصلا قرار نیست نفت مسجدسلیمان صعود کند. ما سالم کار می‌کنیم و بدون داشتن بازیکنان 500 -400 میلیونی در صدر هستیم، بقیه هم تلاش کنند و اگر حقشان بود به صدر جدول بیایند.

صحبتی مانده؟
 صحبتم با خودم است. به خودم می‌گویم که محمود فکری «خیلی اشتباه کردی (این مودبانه‌اش است) که تا اینجا موفق بودی و اصلا بی‌جا کردی که صدرنشین شدی و ول کن هم نیستی. برو دنبال کار دیگری، در این فوتبال نمی‌توانی سالم کار کنی.» من واقعا نمی‌دانم وقتی می‌گویند فلان بازیکن را بگیر و داوری بازی‌هایت با ما چرا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. این حرف هزار کیلو حرف پشتش است، با این شرایط من چطور ذهنیت خوبی داشته باشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
5
مدیریت نفت مسجدسلیمان باید همه درایت خود را معطوف هماهنگی وآرامش تیم کنند بخصوص کادرفنی که فشارهای جانبی را به اشکال متفاوت متحمل میشوند ...یادمان باشد نفت مسجدسلیمان بیشترین طرفداررادراقصی نقاط جهان دارد..آری ما همان جمع پراکنده ..به امید صعود به لیگ برتر..تشکر ازمحمود خان فکری وهمه دست اند کاران ..اتحاد..اتحاد..اتحاد....پیروزی ازان ماست...
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
آقای فکری شما دست به کار بزرگی زده اید ..بقول ما بختیاری ها بزرگی خرج دارد...قطعا پیشرفت شما در گرو صبوری تحمل وتمرکز شماست ...به حاشیه سازان میدان ندهید...ازمدیریت نفت مسجدسلیمان خواهشمندم همه درایت خودرا جهت آرامش کادر فنی وبازیکنان خرج کنند لیگ برتر حق مسجدسلیمان است...اتحاد...اتحاد...اتحاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
آقاي فکری، شما از زمانی که در نساجی بازی میکردید وبعد به استقلال پیوستید وبعد به تیم ملی، همیشه با تعصب و با غیرت والبته با دانش، همراه بودید، درکنار آن، زندگی ، اخلاق و مرام سالم شما ستودنی است. جنابعالی از صفر شروع کردید و ببخشید هیچ وقت آويزون کسی نبودید وبا اینکه از آقای منصوریان، قدیمی تر وميدان دیده تر وبا تجربه تر و نزد هواداران واقعی دارای جایگاه بالاتري بودید، اما، از تیمهای پایین شروع کردید، که هر کدام تجربه های خاص خودش رو بهمراه دارد و امروز دارای عزت و افتخار هستید که مایه مباهات ما استقلالی ها است. شخصیت کاريزماتيک شما، سیاست مدیریتی و فوتبالی شما،درايت، رفاقت به جا وبموقع ، و مردانگی و معرفت شما ، همیشه زبانزد استقلالی ها، و حتی پرسپولیسی هاي واقعی و با مرام و فوتبال دوستان هست، پس برادر، قدر خود رو بدان وبدون رهگذران بدون پایه و تخصص به شیشه های شفاف و زیبا، سنگ میزنند، نه به شیشه های گرد و غبار گرفته و بدون مرغوبیت وکفيت.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
2
فدراسیون‌ خیلی کثیف انتخاب میکنه‌ تیمایی که‌باید صعود کنن و چه تیمایی باید سقوط کنن از لیگ برتر
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
2
اقا محمود یواش عادت میکنی اینجا مسجدسلیمانه
شهری که سالیان سالست زیر پونز نگهش داشتن .
ی مثال مثلا برو مستند کوهها را ببین
کوههای لالی را نشون میده گوینده متن میگه
کوهها میخ زمینند انگار به اسمان میخواهند برسند برای عبادت
بعد پس از توصیف گوینده از اعماق درونش میگه دزززززففففووووول
بعد میاد کوه شه مسجدسلیمان نشون میده میگه هنوز کوه نشده ولی کوه خواهد شد و و و
بعد با صدای دل انگیزی میگه شووووشتر
بعدش میاد کوه اسماری و تپه ماهورها جنوب شرق مسجدسلیمان رو نشون میده و میگه تپه ماهور قلب زمینست عشق زمینست نفس زمینست و با صدای ملیحی میگه رامهرمز.
یا در کتابچه راهیان نور خودم دیدم نوشته بود کوه منار بزرگترین کوه خوزستانست که در شهر دزفول واقع شده است
یا سالیان دراز شهید حسین فهمیده را جوانترین شهید جنگ بحساب اوردند و میاورند چون قمی بوده و نامی از شهید بهنام محمدی نیاوردن تا همین اواخر
بیست و اندی سال پیش تیم دارایی مسجدسلیمان را به کمک عبود سنگاشکن نگذاشتن بالا بره و بماند موشکها و بمبارانهای مسجدسلیمان که هیچگاه تصویری از انها پخش نشد
و در المپیک یارو از اول مسابقات صدا سیما در خونه پدر و مادرش اردو میزد و از ایشان تجلیل میکرد
ولی وزنه بردار مسجدسلیمانی ارزشی براش قایل نشدند و نمیدانم چطور وادارشم کردند بگه بچه اهوازم اخر کار
محمود خان لطفا تیم را به لیگ برتر ببر تا مشت محکمی به دهن دشمنان مسجدسلیمان باشد
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
2
محمود خان منم در یک تصادف یه عده خواستند ازمن اخاذی کنند تا تهرانم رفتم دنبالش متاسفانه همشون سر ته ی کرباسن و منو از سازمان اب هم اخراج کردند حتی برادر بزرگ خودم نیز برای پاچه خواری اقایان به من خیانت کرد چه برسد به همسایه بزرگوار از راه دوستی وارد شد انها را به خدا سپردم چنان بلایی بسرشان امد که خودمم دلم به حالشان میسوزد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
محمود جان تو خیالت جمع باشه ما مسجدسلیمانیها دوستت داریم تیم ما مظلومه اما تیم ما با غیرت بازی میکنه تیم ما نترس بازی میکنه تیم ما شجاع بازی میکنه و وقتی شجاع و جسورانه بازی میکنید تو دل ما جا دارید و ما خیالمون راحته که شیران زاگرس غرش میکنند و ستونهای هرتیمی رو فرو میریزند زنده باد شیران زاگرس زتده باد مربیان زاگرس زنده باد همه زاگرس تباران و هواداران زاگرس. شیران زاگرس در زمین از هیچ تیمی نترسید و شجاعانه بازی کنید. تشویق و تعصب شما از بیرون زمین با ما. درود درود درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
همیشه حق مسجدسلیمان و خوزستان رو راحت میخورن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها