به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

پیکان 1 – صنعت‌نفت 1؛ ترمز پیکان کشیده شد

پیکان 1 – نفت 1؛ ترمز پیکان کشیده شد

خوزستان اسپورت
هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم شهداء شهرقدس
چهارشنبه 24 آبان 96 – ساعت 15:15
پیکان تهران 1 – صنعت ‌نفت آبادان 1
گل‌ها: فراز امامعلی (2) – مسعود ابراهیم‌زاده (37)
داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: علی دودانگه و عسگر محمدی
اخطار: امیرحسین کریمی، محمد شادکام (پیکان) – حسین ساکی، محمد شادکام، آگوستو سزار (نفت)
تماشاگر: هزار نفر

پیکان تهران: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، ابوالفضل رزاقپور (82- علی حمودی)، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، امیرروستایی (73- کنت ایکه چوکو)، افرانگ دافه (62- مهدی مومنی) و فراز امامعلی
سرمربی: مجید جلالی

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، حسین ساکی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، محمدامین درویشی (90- رضا جبیره)، میلاد جهانی (64- محمد شادکام) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پیکان تهران و صنعت‌نفت آبادان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

کرار جاسم برای اولین بار در فصل جاری و به‌دلیل محرومیت در ترکیب نفت آبادان غیبت داشت و همین امر سبب شد تا فراز کمالوند تیمش را در غیاب هافبک بازیساز عراقی روانه‌ی دیدار مقابل تیمی کند که 7 پیروزی متوالی کسب کرده و برای هشتمین پیروزی پیاپی برنامه‌ریزی کرده بود.

شوک اول را پیکانی‌ها به صنعت‎نفت وارد کردند و در دومین دقیقه دروازه شاگردان کمالوند توسط فراز امامعلی گشوده شد. گل زودهنگام پیکان، عقب‌نشینی تیم میزبان را به دنبال داشت و بازیکنان صنعت‌نفت هم برای جبران گل خورده روی به بازی تهاجمی آوردند. سبزپوشان نفت در دقیقه هفتممی‌توانستند بازی را به تساوی بکشند اما ضربه سر لوسیانو پریرا به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان گذشت و شوت دیدنی مسعود ابراهیم‌زاده در دقیقه 33 هم در چارچوب دروازه نیازمند قرار نگرفت.

حملات بازیکنان صنعت‌نفت سرانجام در دقیقه 37 نتیجه داد و آن‌ها روی حرکت ترکیبی از یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند تا این نیمه که با میدانداری صنعتی‌ها همراه بود، با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

تلاش یاران دوتیم در نیمه دوم بازی زیباتری را رقم زد. در دقایق ابتدایی این نیمه پیکانی‌ها تهاجمی‌تر ظاهر شدند و در دقایق 47 و 56 توسط امیر روستایی و فراز امامعلی دو موقعیت گلزنی به دست آوردند که ثمری برای این شاگردان جلالی نداشت. در ادامه این نیمه هم بازیکنان نفت آبادان در میان تشویق هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه صاحب چند فرصت گلزنی شدند اما از این فرصت‌های خطرناک خصوصاً دو موقعیت عالی دقایق پایانی توسط لوسیانو پریرا و آگوستو سزار بهره‌ای نبردند تا پیکان با خوش شانسی در آخرین دقایق از شکست فرار کند.

پیکان تهران پس از هفت پیروزی متوالی بالاخره متوقف شد و به صدر جدول نرسید. نفت آبادان هم با کسب این تساوی 14 امتیازی شد.

شرح گل‌ها
1-0 (پیکان): فراز امامعلی در پی ارسال توپ از سوی افرانگ دافه و با ضربه سر دروازه نفت آبادان را گشود.

1-1 (نفت): حرکت ترکیبی بازیکنان صنعت‌نفت آبادان از روی یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را برای این تیم رقم زد و مسعود ابراهیم‌زاده ضربه نهایی را درون دروازه پیکان کاشت.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران آبادانی با پرچم برزیل در ورزشگاه حاضر شدند و یکصدا به تشویق نفت آبادان پرداختند.
* تیم نفت آبادان امروز با لباس‌های سبزرنگ مقابل پیکان حاضر شد.
* مسعود ابراهیم‌زاده، داوود نوشی سوفیانی و مرتضی اسدی 3 بازیکن تیم نفت آبادان پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی رفته و با او خوش و بش کردند.
* حدود 100 کودک در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شده بودند و تیم پیکان را تشویق می‌کردند.
* هواداران تیم پیکان برای سید پیام نیازمند دروازه‌بان تیم پیکان شعار «پیام عابدزاده» را سر می‌دادند.
* فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت کنار زمین با مجید صالح مربی پیکان خوش‌وبش کرد. او دقایقی نیز با خانبان، ناظر داوری مسابقه در مورد اشتباهات داوری در دیدارهای هفته‌های اخیر تیمش صحبت کرد و معتقد بود که زردپوشان در چند هفته گذشته از داوری متضرر شده‌اند.
* همچنان ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها ممنوع است و در این بازی هم هیچ دوربینی برای پوشش تصویری در ورزشگاه شهدای شهر قدس دیده نمی‌شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
ب نظر من بعد از ۷ برد پی در پی تیم پیکان این مساوی اونم تو زمین پیکان شهر حکم برد را داره برا تیم نفت ---درود بر مردان آبادان
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
این مساوی کم از برد نداشت و جای تبریک دارد . اما در دو بازی در دقایق اولیه دروازه تیم باز شده است . بنظر میرسد تیم در دقایق اولیه با امادگی ذهنی لازم وارد زمین نمی شود . امیدواریم اقای کمالوند فکری بکند خصوصا که بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم و انها بازی را طوفانی اغاز می کنند.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
با توجه به شرایط پیکان در چند هفته اخیر مساوی نفت که میشد با برد هم باشه خوب بوده شانس نفت برای برد هم بیشتر بوده
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
خسته نباشید بچه ها
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
نتیجه خوبی بود.اگه ساختار دفاعی تیم نفت با اضافه شدن دو مدافع خوب اصلاح بشه والبته یک مهاجم ششدانگ هم به تیم اضافه بشه تبدیل به یک تیم رویایی درنیم فصل دوم خواهیم شد.نمیشه از کمالوند زیاد ایراد گرفت.چونکه بخاطر کمبود بازیکن مجبور است بعضی از بازیکنا رو تو پست غیر تخصصیشون بکار بگیره.به هر حال این تیم نیاز به بازیکنای بیشتر وزمان دارد.تحیاتی للجمیع
محمود از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
خدایا تا کی باید تیمهای خوزستان بحران مالی داشته باشند همین مونده بود صنعت هم گرفتار این مسئله بشه که شد متاسفانه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
ما تو ورزشگاه بودیم ما نیمه اول به جز دقایق اول بد نبودیم ولی درنیمه دوم فوقالعاده بودیم واگر تک به تک شیمبا گل میشد ویا در دقیقه۹۰ شادکام وسزار دروازه خالی رو باز میکردن الان ۳ امتیاز مال ما بود واقعا حیف شد نبردیم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
اووووف
کیف کردم
پیکان داره تو افول و نزول و پست رفت می افته
فولاد بسه دیگه تساوی !
سید این بازی رو ببر تو رو حضرت عباس ببر تو رو خدا همت کنید پارس رو شکست بدین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها