به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

ویسی: بدشانس بودیم و تمرکز کافی نداشتیم

ویسی: بدشانس بودیم و تمرکز کافی نداشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به این نکته اذعان کرد که تیمش در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز بدشانس بوده و تمرکز لازم را نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: سه امتیاز این بازی اهمیتی زیادی داشت. به همین خاطر دو تیم بازی هجومی انجام دادند. دو تیم پایاپای جلو رفتند و بازی می‌توانست با تساوی به اتمام برسد، اما گسترش فولاد پیروز شد. بازی می‌توانست با تساوی به اتمام برسد، اما متأسفانه ما شکست خوردیم. ما در این بازی بدشانس بودیم و تمرکز نداشتیم. در هر حال به مردم تبریز و تیم گسترش فولاد تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ما امروز با تمام تمرکز به زمین آمدیم. بازیکنان ما غیرت کردند و تلاش زیادی داشتند. امیدوارم مشکلاتی که به نتیجه هم ربط نداشت، حل شوند و بتوانیم در آینده در شرایط بهتری قرار بگیریم. ما اطمینان داریم که در ادامه با توجه به داشته‌های‌مان در جایگاه خوبی قرار گرفته و جایگاه خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما امروز بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. مثلاً در برگشت یکی از توپ‌ها دفاع لازم را انجام ندادیم و گل خوردیم. می‌توان گفت که بدشانس بودیم که این ربطی به جوانی و باتجربه بودن نداشت، چراکه تمرکز به جوانی و تجربه ربطی ندارد. به بازیکنانم گفته بودم تا زمانی که داور سوت را نزده و به رختکن نیامده‌اید، بازی تمام نشده است. امروز، روز ما نبود. اینکه بگوییم روی اشتباه فردی گل خوردیم، درست نیست.

ویسی با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، یادآور شد: ما از سال گذشته می‌دانستیم که تعطیلات وجود دارد و هیچ اعتراضی به این مسئله نداشته و نداریم. اگر تعطیلات کمتر شود، بهتر است، اما با توجه به برنامه‌ریزی که وجود دارد، کمتر نخواهد شد. شرایط تیم ما این‌گونه است. باید صبر و تلاش کنیم تا ساختار تیم‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون مسئله جادوگری در فوتبال گفت: من این مسئله را خودم دیدم و به من پیشنهاد هم داده‌اند. آنها سر تمرین ما هم آمده‌اند، ولی آنقدر او را به مسخره گرفتم که دیگر رفت و نیامد!

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا به همکاری‌تان با استقلال خوزستان ادامه خواهید داد؟»، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و روی قرارداد پایبند هستم. با تمام توان به‌دنبال انجام وظیفه‌ام هستم و پیگیر حق‌وحقوق بازیکنانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
4
اقای ویسی خسته نباشید با این مشکلات بازی میکنید غیرتو تعصب خوزستانو نشون میدید خسته نباشید جانانه کار کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
3
واقعا.خسته نباشید .بچها.خوب بازی کردن.والا فقط شانس نبود وگرنه باید با سه.امتیاز میومدن..یکهفته تمرین نداشتن با روحیه خراب.عالی بودن.دستتون درد نکنه بچها آقای ویسی .واقعا بد شانسی بود وبس..
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
سلام به تمامی همشهرهای اهوازی خوبم وسلام مخصوص به اقای ویسی میخوام بگم عبدالله ویسی خیلی مردی تمامی بازیکنانت وکادر فنی شما ازتمام وجودشان غیرت میبارد کاری به نتیجه بازی امروز ندارم چون جنس فوتبال اینجوری هست ولی خوش به غیرت خودت وتمامی بازیکنان وکادر فنی همه باهم انشالله برای حمایت از عبدالله ویسی وبازیکنان وکادر فنی وعده ما استادیوم غدیر بازی استقلال خوزستان و پیکان اهوازیهای با غیرت وعده دیدار ما غدیر باغیرتها یادتان نرود اهوازیها یادتان نرود تشکر تشکر تشکر تشکر حداقل دستمزدی که ما میتوانیم به انها بدهیم حضور ما در استادیوم غدیروحمایت جانانه از این با غیرتها
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
2
تیمی که دو هفتس تمرین نمیکنه معلومه نباید انتظار بد داشته باشیم متاسفم برا هیات مدیره نالایق وتحمیلی که جرات ندارن اسماشونو تو رسانه اعلام کنن که مردم بدونن اینا دارن نماینده خوزستانو نابود میکنن ادمین اگه عکسای این ضدخوزستانیها رو دارید چاپ کنید تا همه بفهمن عامل نابودی تیم قهرمان این بی لیاقتهای نابودگر هستن یک ریال نمیتونن برا تیم پول در بیارن همش چشمشون به تربیت بدنی استانه که دو ریال پول بذاره کف دستشون تا تیم بتونه بره سفر واقعا اینا شرم نمیکنن حیا نمیکنن چرا دست از سر باشگاه برنمیدارن؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها