به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

برق ‌جدید 0 – نفت 0؛ نفت 10 نفره امتیاز گرفت

برق ‌جدید 0 – نفت 0؛ نفت 10 نفره امتیاز گرفت

خوزستان اسپورت
هفته سیزدهم لیگ یک – استادیوم حافظیه شیراز
سه شنبه 23 آبان 96 – ساعت 14:30
برق جدید شیراز 0 – نفت مسجدسلیمان 0
داور: محمدحسین زاهدی فرد
کمک داوران: جلیل شعرانی و بهزاد پناهی
اخراج: اکبر آفاقی (59- نفت)
اخطار: محمد خان‌احمدی (نفت) - سعید خردمند، سیامک کوهنورد (برق جدید)
تماشاگر: شش هزار نفر

برق جدید شیراز: مهرداد بشاگردی، وحید جلالی‌نیا، مجید بهروزی، رسول بهاروندی، پوریا زارع، رضا فیروززاده، مجید جلالی، سعید خردمند (83- فرزان دانا)، پوریا آریاكیا، ایمان شوریابی و سیامک كوهنورد (66- مجتبی زارع)
سرمربی: داود مهابادی

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، سعید غلامعلی بیگی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی‌اصل، حمید نعمتی، اکبر آفاقی، حسین دوستدار (64- محمد علی‌نژاد)، محمد خان‌احمدی، میلاد میداودی (63- عباس عسکری) و پیمان میری (85- رضا یزدان‌دوست)
سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صدر جدولی برق جدید شیراز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

تأخیر در گشودن درهای ورودی ورزشگاه حافظیه و استقرار تماشاگران در سکوهای مربوطه باعث شد که سوت آغاز بازی تیم‌های اول و دوم جدول لیگ یک دقایقی دیرتر از زمان اعلام شده به صدا در بیاید.

نیمه اول بازی برق جدید و نفت مسجدسلیمان با صحنه‌های جدی روی دروازه‌های دوتیم همراه نبود. برق جدید چشم به نفوذهای سعید خردمند و فرارهای این بازیکن به قلب دفاعی تیم میهمان داشت و نفتی‌ها هم مترصد استفاده از ضربات شروع مجدد میلاد میداودی و ارسال‌های این بازیکن بودند، اما نقشه‌های کادر فنی دوتیم در این نیمه ثمری نداشت و بازیکنان در پایان وقت نخست بدون گل راهی رختکن شدند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم سرعت بیشتری نسبت به نیمه اول داشت و فشار چند دقیقه‌ای تیم برق جدید با یک بازیکن اخراجی برای نفت مسجدسلیمان همراه شد. محمود فکری پس از اخراج شدن اکبر آفاقی و 10 نفره شدن تیمش، دو تعویض متوالی انجام داد تا با تغییر آرایش بازیکنان نفت در میدان، با حملات تیم برق جدید مقابله کند.

برقی‌ها در دقایق 61 و 73 روی ارسال‌های از جناحین به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان خطرناکنشان دادند، اما دروازه‌بان و مدافعان تیم نفت در مقابل ضربات یاران برق جدید مقاومت کردند و در دقیقه 82 ضربه پای چپ سعید خردمند در آغوش مسعود پورمحمد سنگربان نفت قرار گرفت.

موقعیت بعدی تیم برق جدید هم در دقیقه 84 خلق شد که مدافعان نفت مانع از زدن ضربه نهایی توسط ایمان شوریابی شدند و این بازی بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این تساوی 30 امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند و تیم برق جدید شیراز با 25 امتیاز به رده سوم نزول کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
4
ده نفره توزمین حریف بالای جدولی عااااالیه.آفرین
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
در دقیقه 60 نفت 10 نفره شد و اصلا یه حمله هم نداشت و بازم خدا رو شاکریم که یک امتیاز گرفت.به امید این تیم لایق به لیگ برتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها