به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

جلالی:‌ بازی مهمی مقابل نفت آبادان داریم

جلالی:‌ بازی مهمی مقابل نفت آبادان داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی مهمی مقابل نفت آبادان در پیش داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهارداشت: زلزله استان کرمانشاه را به هموطنانم تسلیت می‌گویم و با آنها ابراز همدردی می‌کنم. باید هرکاری از دستمان بر می‌آید انجام بدهیم. بازی مهمی فردا داریم، آرمان قاسمی محروم است و بازیکنانمان آماده هستند، یک مصدوم هم داریم، امیدواریم مقابل نفت آبادان بازی خوبی انجام دهیم.۳ بازیکن ما مصدوم هستند، آقاخان، باسین و یک بازیکن دیگرمان مصدوم هستند.

وی در مورد بحث‌های جادوگری در فوتبال که مطرح شد، عنوان کرد: ما همواره سعی می‌کنیم تمرکزمان روی تیم‌مان باشد و شرایط کاری خودمان و هدفمان را دنبال می‌کنیم اما آنچه که می‌شنویم و می‌بینیم و به گوشمان می‌رسد خوب نیست، به طور کلی می‌خواهم یک چیز به مربیان جوان بگویم، مربیانی که عاشقانه کار می‌کنند و به دنبال موفقیت هستند؛ اکنون راه‌های غلطی را به آنها معرفی می‌کنیم و با وجود این مسائل باید گفت اگر کسی به دنبال چنین مسائلی برود شاید در لحظه بهره‌مندی داشته باشد اما عقوبت بدی در انتظارش است و نابود می‌شود.

جلالی با اشاره به راز موفقیت در مربی‌گری گفت: ۴ عامل راز موفقیت در مربی‌گری است، این را که من می‌گویم به خاطر تجربیات ۴۰ ساله‌ام در فوتبال است، اول اینکه به چنین مسائلی کاری نداشته باشند و آنچه که یک مربی را خوب و موفق می‌کند تلاش و کوشش در کار، تسلط به علوم مختلف در رابطه با فوتبال است، سوم اینکه تجربیات هرساله‌شان را مکتوب کنند و هرسال از آن استفاده کنند، چهارم به مهارت مربی‌گری مجهز شوند، برخی از این مهارت‌ها خدادادی است و برخی را هم به مربیان تعلیم می‌دهند و آنها می‌تنوانند از الگوهای مربیان مختلف آنها را کسب کنند. اگر این ۴ عامل را در نظر داشته باشند و صادقانه کار کنند مطمئن باشند که لطف خدا هم شامل حال آنها می‌شود و در مقاطعی به کمکشان می‌آید، راه دیگری جز این راه‌ها وجود ندارد. اگر هم چنین راهی وجود داشته باشد مقطعی است.

وی در مورد اینکه شب گذشته در ۹۰ عنوان شد سایپا و پاس هم که قهرمانی آورده‌اند با مسائل جادوگری بوده، گفت: نباید تمام تیم‌هخایی که موفق می‌شوند را به این مسائل ربط بدهیم، این بدترین القائات است و بدترین راهی است که به جوانان نشان می‌دهیم و خطر بزرگی است. اگر پاس قهرمان شده کلکسیونی از بهترین بازیکنان آن زمان را داشته، گروه مربی‌گری‌اش هم صبح به باشگاه می‌آمده و شب بازمیگشته است، نباید زحمات مجموعه را به مسائل دیگر ربط بدهیم. کسانی که می‌خواهند زحمات تیم‌های موفق را با چنین مسائلی تحت تاثیر قرار بدهند زحمات خودشان به باد می‌رود، باید سعی کنیم مسائل را به مربیان به خوبی معرفی کنیم، نباید چنین باورهایی را به جامعه بدهیم، باید باورهای بهتری به جامعه تزریق شود، نباید اصرار کرد و بگوییم هرکسی موفق می‌شود در چنین راهی بوده، می‌دانید با چنین روشی چه فاجعه‌ای برای آینده رقم می‌زند؟ نه فقط در فوتبال بلکه در همه بخش‌های جامعه فوتبال چنین کاری خطر بزرگی محسوب می‌شود.

جلالی در مورد اینکه شما به عنوان یک مربی با تجربه در فوتبال چند مورد از فساد در فوتبال را بیان کنید، گفت: کلاً فوتبال مثل یک اتاق شیشه‌ای است و هرکاری که در آن انجام می‌شود را همه می‌بینند اما در جاهای دیگر ممکن است کارهایی رخ بدهد که در جایی هم منعکس نمی‌شوند و در اتاق بتنی قرار دارند. نمی‌توانیم بگوییم فوتبال نسبت به آنها چه وضعیتی دارد، با این شرایط فوتبال همه چیزش عالی است، با اطمینان می‌گویم فوتبال نسبت به بخش‌های دیگر مثل سیاست، اقتصاد، شهرداری ‌ها و ... وضعیت بهتری دارد، بروید کند و کاو کنید، متأسفانه هرجا بروی به چنین مسائلی بر می‌خورید ضمن اینکه پرداختن به این مسائل کمکی به فوتبال و جامعه جوان ما نمی‌کند.

جلالی در مورد اینکه چطور می‌گوئید که پرداختن به این مسائل کمکی به فوتبال نمی‌کند، اظهارداشت: زمانی من خودم در مورد این مسائل صحبت کردم و غرامتش را هم دادم، صحبت‌های من هیچ فایده‌ای نداشت، من می‌خواستم با بیان حرف‌هایم اوضاع بهتر شود اما وضعیت آشفته‌تر شد، هرکسی تفکرات و دیدگاه‌های خودش را دارد، در کشور هم تریبون زیاد داریم، تریبون گران، تریبون ارزان و می‌توانند نظراتشان را ارائه بدهند، آن چیزی که برای اجتماع خوب است باید بیان شود و حداقل راه‌های خوب و بهتر را به جوانان القا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تیمش اقتصادی و زیرکانه بازی می‌کند، گفت: در فوتبال دنیا این مسائل وجود دارد، فوتبال روز دنیا اکنون صبورانه، سخت‌کوشانه و زیرکانه است، این فوتبال در دنیا مرسوم شده، ایتالیا و هلند در این جام جهانی حضور ندارند و می‌بینید که چه وضعیتی است، تیم ملی ما هم یک دوره خوب و قوی را پشت سر می‌گذارد و فوتبالی محکم، با حوصله و زیرکانه بازی می‌کند، اینها شاخص‌های حال حاضر فوتبال دنیاست و اوج آن را هم در جام جهانی خواهیم دید، این در حال حاضر فوتبال مطلوب همه مربیان دنیاست و تعریف روشنی از فوتبال است، ما هم تلاش می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه با ۷ برد پیاپی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، گفت: ما ادعایی در لیگ نداریم، بازی‌های سختی پیش رو داریم، آن هم با لیگی که مدام با تعطیلی مواجه می‌شویم، این تعطیلی‌ها می‌تواند تیم‌ها را دگرگون کند و برای برخی تیم‌ها خوب و برای برخی تیم‌ها ممکن است بد باشد، ما هدفمان این است که این روند خوبمان را ادامه بدهیم، هدف‌گذاری ما این است که یک تیم خوب باشیم و فوتبال خوبی ارائه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
1
2
پیکان مافیایی
باخت های پیکآن شروع میشه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
4
اگه صنعت با حوصله ومحکم بازی کنه و داورها هم اجازه بدن میتونه از نقطه ضعف پیکان که جوانی تیمشه استفاده کنه و راحت برنده بشه به هر حال بچه ها باید این بازی تو زمین در جنگهای تن به تن باج ندن وقلدرانه بازی کنن و اجازه بازی سازی ندن میریم به یاری خدا وهمت بازیکنا و صد البته تشویق هواداران با غیرت برای۳ امتیاز
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
به نظر من بازی راحتی نیست ولی نفت این پتانسیل رو داره که پیکان رو توی زمین ش ببره و نوار پیروزی های این تیم رو قطع کنه حتی بدون کرار
به امید خدا ما برنده میشیم و مردم آبادان توی هوای خوب این چند روزه شاد بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
1
1
تاسف برای منطقه آزاد اروند که برای همه مادره برای آبادان زن بابا . تیم صنعت طبق گزارش خبرگزاریها در وضعیت بحرانیه مالیس و بازیکنان در حال اعتصاب هستن . چرا این منطقه آزاد با دستور استاندار میتونه به اس خوزستان کمک مالی کنه ولی به صنعت نفت که اینروزا نیازه مالی داره کمک نمیکنه . حالا بازیکنان صنعت چطوری میخوان با این روحیه ضعیف به مصاف پیکان برن . خداکنه فقط غیرت نشون بدن وگرنه شکست سنگینی در انتظارمونه. اونوقت هواداران فقط بلدن بیان ورزشگاه وبگن آبادان برزیلته چرا برعلیه منطقه آزاد و وزارت نفت شعار نمیدن . من موندم نفت مسجد سلیمان با چه امیدی دارن تلاش میکنن به لیگ برتر بیان ...
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
نگرانی اصلی داوری که اگرپیکان در90دقیقه پیروز نشه پنالتی علیه نفت میگیره ما در ابادان حقمون میخورند اب از اب تکون نمیخوره صنعت 70درصد داورا شکستش دادن خداکنه هرچی بشه شکست نباشه
فرهاد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
بازی خیلی سختیه و نفت باید باید محکم بازی کنه . نمیدونم برم استادیم واسه تشویق نفت یا نه ؟ می ترسم نفت بد بازی کنه و باخت بیاره و واسه چند روز ناراحت باشم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها