به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورموسوی: مشکلات استقلال زیر سر یک نفر است

پورموسوی: مشکلات استقلال زیر سر یک نفر است

خوزستان اسپورت- استقلال خوزستان این روزها شرایط سختی دارد که البته دیگر تکراری شده، چرا که فصل گذشته هم این مسائل وجود داشت تا تیم نتواند با آرامش کار کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان که فصل گذشته هدایت استقلال خوزستان را به‌عهده داشت، اعتقاد دارد که مشکلات باشگاه استقلال خوزستان از یک مقام مسئول در شرکت گروه ملی نشأت می‌گیرد.

صحبت‌های سیروس پورموسوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد، همچنین مشکلات باشگاه استقلال خوزستان را در ادامه مرور خواهید کرد.

اوضاع فولاد خوزستان در آستانه بازی حساس و مهم مقابل پارس جنوبی جم چطور است؟
 قبل از هر چیز می‌خواهم مصیبت زلزله غرب ایران را به همه مردم کشورمان و مخصوصا آنهایی که در این زلزله، عزیزی را از دست داده‌اند، تسلیت بگویم. درباره شرایط تیم هم باید بگویم خدا را شکر همه چیز خوب است و بچه‌ها به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند. البته تعطیلات لیگ آزاردهنده است. این تعطیلات انگیزه بازیکنان را کم می‌کند. با بازی‌های دوستانه هم نمی‌توانیم آنها را در شرایط بازی نگه داریم. به خاطر همین کار سختی در تعطیلات داشتیم اما الان شرایط خوبی داریم و آماده بازی با پارس جنوبی جم هستیم. بازی با پارس سخت است اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم با یک بازی محکم، 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

در پارس جنوبی بازیکنانی حضور دارند که قبلا هم شاگرد شما بودند. این شناخت به شما چقدر کمک می‌کند؟
 پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که چند سال است کنار یکدیگر بازی می‌کنند. بازیکنانی مثل نانگ، سالاروند، صالحی، زبیدی و امید سینک شاگردان من بودند و من از پارس جنوبی شناخت کامل دارم. شکست دادن آنها دور از دسترس نیست و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

به نظر می‌رسد برای بازی با پارس همه بازیکنان به جز عبدالله ناصری را در اختیار دارید.
 عبدالله ناصری محروم است و به بازی نمی‌رسد اما عبدالله کرمی یک هفته‌ای است که تمرین نمی‌کند. او هفته قبل دچار کشیدگی شکم شده که این مساله باعث شد فعلا نتواند تمرین کند. البته کرمی بازیکن بسیار باغیرتی است که می‌دانم اگر حتی یک درصد هم بتواند به تیم کمک کند، خودش را به بازی می‌رساند. در واقع خیالم از این بابت راحت است. این فصل خدا را شکر اکثر بازیکنان ما از خودگذشتگی می‌کنند و مثل خیلی از بازیکنان ظریف و شکننده نیستند. الان هم منتظر نظر کرمی هستم تا ببینیم از او می‌توانیم  مقابل پارس استفاده کنیم یا نه.

حامد لک هم که تمریناتش را با تیم شروع کرده است.
 بله، لک هم یکی از همین بازیکنان محکم است. لک با وجود اینکه شکستگی سختی داشت و از سوی پزشکان تیم از تمرین ممنوع شده بود اما با قدرت به کار خود ادامه داد و تمریناتش را دنبال کرد.

این روزها بحث مشکلات استقلال خوزستان به سوژه داغی تبدیل شده. مساله‌ای که شما هم سال گذشته با آن دست به گریبان بودید.
 مساله اعتراض بازیکنان و تمرین نکردن آنها، چیز جدیدی نیست چون مشکل این تیم از جای دیگر است. استقلال خوزستان 6 سال به لحاظ پرداختی، جزو بهترین‌های ایران بوده که اگر چه مبلغ قراردادها کم بوده اما پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شد. یادم می‌آید یک بازی مهم داشتیم که در آن باختیم اما دیدیم فردای آن روز به حساب همه پاداش واریز شد. این مساله را از باشگاه جویا شدم که مدیرعامل گفت چون دیدم تیم عملکرد خوبی داشت به آنها پاداش دادم. با این اتفاق، تیم به لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرد و توانست خودش را بالا بکشد. با این شرایط حالا تصور کنید خبری از پرداختی‌ها نیست. به این صورت بود که همه چیز از هم پاشید. البته محبت‌های استاندار در این مدت هم کمک زیادی به تیم کرد اما این کمک‌ها مثل مسکن می‌ماند. در حالی که باید درد اصلی برطرف شود.

 درست است که این کمک‌ها مثل مسکن می‌ماند اما این فصل استقلال خوزستان پرداختی‌های نسبتا خوبی داشته. به خاطر اینکه استاندار 2 میلیارد تومان و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم یک میلیارد و 350 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کرده.
 من هم شنیدم که آن یکی گفته من یک میلیارد و نیم آوردم، آن یکی هم گفته 500 میلیون آوردم و از این خبرها. شاید نگرانی تیم استقلال خوزستان بلاتکلیفی است. به هر حال اینکه می‌گویند باشگاه استقلال خوزستان 13 میلیارد بدهی دارد، درست نیست. این بدهی از زمان قهرمانی تیم وجود دارد که مربوط به پاداش‌هاست. بخشی از آن به آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها، مینی‌بوس‌ها، تیم‌های پایه و ... برمی‌گردد. بخش دیگری هم مربوط به حقوق پرسنل باشگاه است. به هر حال این بدهی مختص باشگاه نیست و نمی‌تواند مشکلی برای آنها ایجاد کند. در واقع یک سال و نیم است که پولی به باشگاه نیامده ضمن اینکه مالیات‌ها هم به آن اضافه می‌شود. مثلا من 126 درصد از استقلال خوزستان طلب دارم که حتی بخشی از طلبم را کسر کردند و گفتند می‌خواهند به اداره مالیات پرداخت کنند اما این مساله هم انجام نشد تا اینکه اداره مالیات با من تماس گرفت. گفتم قرار است باشگاه پرداخت کند اما آنها گفتند شما محکوم هستی و ما به باشگاه کاری نداریم. به همین دلیل مجبور شدم مالیاتم را حتی خودم بدهم. در کل این اتفاقات باید اساسی حل شود.

به نظرتان چرا استقلال خوزستان دچار این مشکلات شد؟
 همه این اتفاقات به خاطر یک نفر است. من نمی‌خواهم از او نام ببرم اما همه چیز زیر سر آن یک نفر است. شرکت گروه ملی 60، 70 میلیارد پول بلوکه شده در قوه قضاییه داشت که قول داد اگر این مشکل حل شود و زودتر پول را بگیرند بخشی از آن را به باشگاه بدهند، با تلاش همه، مشکل حل شد اما او سر قولش نماند و پول را نداد. الان هم همان شخص اجازه کار نمی‌دهد. از یک طرف می‌گوید ما به باشگاه کاری نداریم و پول نمی‌دهد اما از طرف دیگر اجازه نمی‌دهد باشگاه واگذار شود. به همین دلیل مشکلات هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
مشکل ما اینجاس ک هیچوقت اسم مقصر نمیاریم....این اخلاقمون مارو انداخته عقب....
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
3
0
سید خواهشا تمرکز کن روی مسایل فنی تیم فولاد. دست بردار از مسایل حاشیه ای استقلال خوزستان و گروه ملی و 13 میلیارد بدهی داره یا نداره اصلا به فولاد و هوادار فولاد مربوط نیست
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
3
باسلام همه مشکلات جامعه ما همینه دیگه اسم نمیبرم، مصلحت نیست که بگم کار کی بوده، آبروریزی نمیکنم، اونوقت انتظار رشد کردن هم داریم بابا اسم ببرید بگید،تخلفات رو بگید که نفرات بعدی جرات دست زدن به تخلف را نداشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
2
0
نکنه اژدری زاده یا نره موسی باشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
مدیر شرکت گروه ملی دست از سر تیم برداره دنبال چی هست نه پول میده به اس. خوزستان نه میذاره کسی دیگه تیمو تحویل بگیره
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
سید جان اسم اون ادم بدعهد رو رسانه ایی کن که شاید با تحت فشار گذاشتنش راضی به کمک به استقلال خوزستان شود.
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
ببینید عزیزان همشهری اهوازی مشکل اصلی ما ایرانی ها این است که فقط بلدیم خوب حرف بزنیم عمل کردن به حرفها نمره اش صفر است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها