به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

نگاه ویژه وزیر ورزش به ورزش خوزستان

نگاه ویژه وزیر ورزش به ورزش خوزستان

خوزستان اسپورت- وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که باید نگاه ویژه‌ای به ورزش خوزستان داشت و ورزش این استان را مورد حمایت بیشتری قرار داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، امروز به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان رفت و موضوعات مهم مرتبط با ورزش خوزستان در جلسه طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر ورزش ضمن ابراز رضایت از عملکرد ورزش خوزستان در ماه‌های اخیر تأکید داشت که باید نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران خوزستان داشت، چرا که این استان دارای استعدادهای ورزشی زیادی است که می‌توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند. وزیر ورزش همچنین اعلام کرد که در بحث اعتبارات به ورزش خوزستان نگاه خاصی خواهد شد تا این خطه ورزش‌خیز در زمینه اعتبارات و مباحث مالی کمتر دچار مشکل شود.

در این جلسه همچنین مشکلات باشگاه‌ استقلال خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و موضوع انتقال مالکیت باشگاه استقلال خوزستان توسط وزیر ورزش و از طریق مدیریت بانک ملی ایران پیگیری و مقرر شد که مدیرکل ورزش خوزستان در بازگشت به استان مراحل بعدی این موضوع را پیگیری کند تا مدیریت استقلال خوزستان به متقاضیان خریداری و پرداخت هزینه‌های باشگاه منتقل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
1
هر چی مشکل و بدبختی تو سراسر این مملکته ریشه اون حرف زدن بدون عمل هست .
يا أيها الذين آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون ( 2 ) كبر مقتا عند الله أن تقولوا ما لا تفعلون ( 3 ) سوره الصف
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
1
اقای وزیر هزینه برای ورزش خوزستان جای دوری نمی ره خوزستان معدن استعداده نه فقط فوتبال خیلی از رشته ها از قدیم قهرمانان زیادی داشتیم در کشتی فرنگی، شنا، واترپلو، دوومیدانی، وزنه برداری و ... خوزستان استعداد زیاد داره که بدلیل فقر اکثرشون مجبور به ترک ورزش می شوند واگر جنابعالی و وزارت متبوعتان تمهیدات لازم رو بیندیشید و ازنظر مالی وامکانات این ورزشکاران محروم را حمایت کنید مطمئن باشید هرساله بچه های خوزستان تو رشته های متعدد برای ایران در سطح بین المللی افتخار آفرینی می کنند
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
با عرض سلام خدمت جناب اقای وزیر
ما هواداران استقلال اهواز هنوز منتظر عملی شدن وعده ها و البته دستورات حضرتعالی به مدیر کل ورزش استان خوزستان مبنی بر صعود استقلال اهواز از لیگ 2 به لیگ برتر ظرف 2 سال هستیم همان وعدهایی که در همایش استانداری فرمودید. خواهش میکنم به فکر تیم مورد علاقه مردم اهواز و خوزستان یعنی استقلال اهواز 70 باشید
با تشکر
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
وزیر ازتیمهای سرخابی چه خبر بابا ولمون کن خوزستان همیشه بدبخت بوده وخواهد بود چون مدیر نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها