به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

مساعدت مدیرکل برای سفر استقلال خوزستان به تبریز

مساعدت مدیرکل برای سفر استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مشکل سفر تیم فوتبال استقلال خوزستان به تبریز جهت دیدار با گسترش فولاد تبریز توسط مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برطرف شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به مشکلات مالی شرکت گروه ملی به‌عنوان مالک باشگاه استقلال خوزستان و عدم توانایی این شرکت در پرداخت هزینه‌های تیم استقلال خوزستان، سفر آبی‌پوشان به تبریز جهت دیدار با گسترش فولاد در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما این مشکل با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان برطرف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تمامی هزینه‌های رفت‌وبرگشت سفر اعضای تیم استقلال خوزستان به تبریز و مدت زمان حضورشان در این شهر را تقبل کرد تا آبی‌پوشان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

اما افشین حیدری که به تهران سفر کرده است، امروز جلسه‌ای با دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان داشت که در حین این جلسه، در خصوص اتخاذ راهکارهای اساسی به منظور برطرف شدن مشکل مالکیت باشگاه استقلال خوزستان بحث و بررسی صورت گرفت.

در جریان این جلسه، وزیر ورزش از طریق مدیریت بانک ملی ایران که مالک شرکت گروه ملی محسوب می‌شود، پیگیر موضوع انتقال مالکیت باشگاه استقلال خوزستان به متقاضیان خریداری امتیاز و پرداخت هزینه‌های این باشگاه شد که با نتایج مثبتی همراه بود.

در پایان مقرر شد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بازگشت به استان، مراحل انتقال مالکیت باشگاه استقلال خوزستان به متقاضیان را پیگیری نماید تا مشکل این باشگاه به‌صورت اساسی برطرف شود و بازیکنان تیم آبی‌پوش خطه جنوب در هفته‌های بعدی با خیالی آسوده‌تر در مسابقات حضور پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
دست اقای حیدری درد نکنه. اقا این شرکت گروه ملی که نمیتونه بلیت هواپیما بخره واسه سفر تیم چرا باشگاه رو تحویل نمیده؟؟؟ گروه ملی پول قرارداد بازیکنها رو که نمیده اگر قرار باشه هزینه سفر تیمو هم نده پس واسه چی مالک باشگاه باشه؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
تو خوزستان متاسفانه هرتیمی قهرمان میشه تضعیفش میکنن تا سقوط کنه همه درآمد کشور از خوزستانه بعد ببین چقد مشکل داریم برا بودجه تیم فوتبالمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
اقای حیدری پیگیر باش خواهشن حیف استقلال ک ضعیف بشه
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
4
سلام به کلیه همشهریان اهوازی توجه کنید !!!! سر پرسپولیس تهران و استقلال تهران سلامت باد بقیه تیمها کشک اصلا یک پیشنهاد کلیه تیمهای لیگ برتر حذف فقط پرسپولیس تهران و استقلال تهران این دو تیم در لیگ برتر باشندو بقیه ماجرا اتفاقی نمیفتد !!!!!! چرا اینقدر بی عدالتی دو تیم با این همه بدهیهای مالی که باید دولت از بیت المال پرداخت بکند و یک تیم برای اعزام بازیکنهایش به تبریز به نداشتن بودجه نتواند این کار رو انجام بدهد ان هم کجا در استان به اصطلاح زرخیز خوزستان !!!!!
خوزستانی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
2
با سلام خدمت هواداران واقعی واقعا بیتکلیفی استقلال خوزستان خیلی بد امیدوارم مسئولین استان همت کنن مالکش مشخص بشه واقعا حیف به سرنوشت استقلال اهواز دچار نشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها