به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- تیم استقلال رامشیر تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در دهمین هفته از مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران که امروز به انجام رسید، چهار تیم خوزستانی به دیدار حریفان رفتند و با یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست به کارشان در این هفته پایان دادند.

استقلال رامشیر تنها تیم خوزستانی پیروز در بازی‌های امروز بود که موفق شد نساجی بروجرد را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کند و صدرنشین باقی بماند. این در حالی بود که استقلال رامهرمز در خانه‌ی تیم سپاهان خورموج تن به شکست 2 بر یک داد تا به رده دهم جدول نزول کند و در خطر سقوط قرار بگیرد.

در همین چارچوب، تیم‌های سپاهان ایذه و فرهنگ رامهرمز برابر حریفان به نتیجه مساوی رضایت دادند. سپاهان ایذه در بازی مهم برابر فولاد یاسوج علیرغم حملات زیاد نتوانست از سد دفاعی حریف عبور کند و مصاف این دوتیم بدون گل تمام شد. سپاهان با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. فرهنگ رامهرمز هم در بازی خانگی با پرسپولیس بنه‌گز به تساوی یک بر یک رسید تا با 13 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های لیگ دسته سوم در 5 گروه برگزار می‌شود و در پایان این مرحله از هرگروه 2 تیم راهی مرحله نهایی خواهند شد. نمایندگان خوزستان در گروه چهارم این مسابقات قرار گرفته‌اند که در این گروه تیم‌های استقلال رامشیر و پردیس خرم‌آباد با 21 امتیاز اول و دوم هستند و سپاهان ایذه با 17 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته سوم به‌صورت تک دوره‌ای جریان دارد و سه هفته به پایان این مرحله باقی مانده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها