به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

بهزادی‌ کریمی: بازیکنان به‌خاطر ویسی بازگشتند

بهزادی‌ کریمی: بازیکنان به‌خاطر ویسی بازگشتند

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید بازیکنان الان از شرایط اصلا راضی نیستند اما به‌خاطر ویسی به تمرینات برگشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، فرید بهزادی‌ کریمی مهاجم استقلال خوزستان که دیرتر از بقیه بازیکنان به تیم اضافه شده، تنها بازیکنی است که پول نگرفته، اما از انتخاب استقلال خوزستان پشیمان نیست.

بهزادی‌کریمی در رابطه با شرایط تیم، وضعیت مصدومیتش، مشکلاتی که اخیرا پیش آمده و ... صحبت می‌کند.

اوضاع تیم‌تان ظاهرا چندان خوب نیست.
 یکسری مشکلات وجود دارد اما تمرینات شروع شده. البته من چون مصدوم بودم و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارم، نتوانستم سر تمرین بروم اما می‌دانم بچه‌ها تمرین کردند.

الان شرایط مصدومیتت چطور است؟
 من بعد از بازی با سیاه‌جامگان مصدوم شدم و این روزها کارهای پزشکی‌ام را انجام می‌دهم. فعلا شرایطم خوب است و امیدوارم به بازی این هفته مقابل گسترش فولاد تبریز برسم.

بازی این هفته هم خیلی حساس است.
 بله، بازی سخت و حساسی داریم. شرایط تیم هم طوری بود که بازیکنان تمرین نکردند که این مساله کار را سخت‌تر هم می‌کند. بازیکنان الان از شرایط اصلا راضی نیستند اما به خاطر ویسی به تمرینات برگشتند.

به خاطر اینکه گفته می‌شود بازی با گسترش فولاد آخرین فرصت عبدالله ویسی است؟!
 من چیزی در این مورد نشنیدم. قبلا شنیده بودم که 2 بازی به ویسی مهلت دادند که در آن 2 بازی هم بردیم اما الان از بازی با گسترش و اینکه آخرین فرصت ویسی است، چیزی نشنیدم و خبر ندارم.

ظاهرا این مساله چندان جدی نبود که مصاحبه‌های تند و انتقادی ویسی باعث شد هیات مدیره چنین تصمیمی در مورد آینده او بگیرد.
 بهتر است احساسی تصمیم نگیرند چون بدون شک شرایط بدتر می‌شود. به هر حال مشکلات تیم باعث شد همه معترض شوند و ویسی هم مصاحبه کند. پس بهترین کار این است که از تیم حمایت کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

به هر حال این مساله باید 2 طرفه باشد تا آرامش تیم حفظ شود.
 دقیقا. الان تیم آرامش لازم را ندارد و با اولتیماتوم دادن هم کار درست نمی‌شود. الان باید همه دست در دست هم بدهند تا مشکلات حل شود و تیم شرایط خوبی پیدا کند.

با این شرایط فکر می‌کنید بتوانید گسترش فولاد تبریز را ببرید؟ چون این روزها تیم‌تان مشکلات زیادی دارد و البته بازی هم در سرمای تبریز است.
 ما تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله و به امید خدا بتوانیم تاکتیک‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. هر چند که پیروزی مقابل گسترش فولاد در این شرایط و در تبریز خیلی سخت است.

چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بودی، تنها بازیکنی هستی که پول نگرفتی.
 بله، من تنها بازیکنی هستم که پول نگرفتم.

اما بعد از آن 2 میلیاردی که ابتدای فصل به تیم داده شد، یک میلیارد و 350 میلیون تومان هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه تزریق شد که گفته می‌شد آن مبلغ هم قرار است بین اعضای تیم تقسیم شود.
 من در جریان این مبلغ نیستم اما چون دیر به تیم اضافه شدم تا الان پولی نگرفتم. البته قبل از من 2 میلیارد به تیم داده شد اما نمی‌دانم یک میلیارد و 350 میلیون تومان به تیم داده شد یا نه. به هر حال ظاهرا تا الان فقط من و شاید کادرفنی هیچ پولی نگرفته باشیم.

با این شرایط کار کردن برایت سخت نیست؟
 به هر حال می‌گذرد.

زمانی که از صنعت‌نفت آبادان جدا شدی ظاهرا پیشنهادهای خوبی داشتی. چرا استقلال خوزستان را انتخاب کردی؟
 بله، من چند پیشنهاد داشتم اما چون روزهای آخر نقل و انتقالات بود باید زودتر تصمیم می‌گرفتم. به خاطر همین هم به پیشنهاد ویسی جواب مثبت دادم تا باز هم شاگرد ایشان شوم.

پیشنهاد پیکان واقعا جدی بود؟
 بله، پیشنهاد پیکان خیلی جدی بود اما به خاطر ویسی، استقلال خوزستان را انتخاب کردم.

الان از این انتخابت پشیمان نیستی؟
 نه، اصلا پشیمان نیستم و با قدرت کارم را دنبال می‌کنم که بتوانیم نتایج خوبی با استقلال خوزستان بگیریم. امیدوارم مسوولان هم حمایت کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها