به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
بازیکنان صنعت نفت را باید طلا گرفت

کمالوند: تیم نفت آبادان در آستانه فروپاشی است

کمالوند: نفت آبادان در آستانه فروپاشی است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: عیسی‌زاده از ساعت 6 صبح تا 12 شب دنبال پول است اما یک نفر با این شرایط فوتبالی در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فراز کمالوند درباره شرایط مالی نفت آبادان اظهار داشت: بعد از قانونی که در مجلس شورای اسلامی بابت هزینه نشدن برای تیم‌های حرفه‌ای تصویب شد شرایط مالی باشگاه نفت آبادان بغرنج شده است. از سال گذشته که این تیم به لیگ برتر صعود کرده هر سال به بدهی‌های این باشگاه اضافه می‌شود و متأسفانه شرکت نفت نمی‌تواند به صورت مستقیم به باشگاه کمک کند و ما در حال تبدیل شدن به مشکلاتی مثل مشکلات نفت تهران هستیم.

وی افزود: تمام فشارها روی شخص عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه است و او خودش به دنبال اسپانسر از طریق ارتباطاتش است اما یک نفر نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد. وضعیت مالی بازیکنان ما به حدی رسیده که حتی برخی از آنها پول توجیبی ندارند. باور کنید اگر به خاطر مردم آبادان و هواداران نفت نبود بازیکنان تیم همان کاری را می‌کردند که سایر تیم‌های دیگر می‌کنند و در تمرین شرکت نمی‌کردند ولی ما دلمان به حال مردم می‌سوزد و نمی‌توانیم به خاطر احساسات مردم تمرین تیم را تعطیل کنیم.

کمالوند تصریح کرد: من خودم از روی بازیکنان خجالت می‌کشم، تصویری که از من درست شده مثل شخصیت چوپان دروغگو است چون هر هفته می‌گویم هفته بعد پول می‌رسد. ما تیمی بسیار خوبی درست کردیم، با هزاران آرزو و انگیزه در آبادان مشغول به کار شدیم و تاکنون هم خوب نتیجه گرفته‌ایم ولی این باشگاه به عالم و آدم بدهکار است از آژانس هواپیمایی گرفته تا هتل. عیسی‌زاده از ساعت 6 صبح تا 12 شب دنبال پول است اما یک نفر با این شرایط فوتبالی در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات باشد. اگر به وضعیت نفت در سریع‌ترین حالت نرسند این تیم وضعیتی مشابه نفت تهران پیدا می‌کند.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: باید این بچه‌ها را طلا گرفت، از دیوار صدا می‌آید اما از این بازیکنان صدا در نمی‌آید ولی مشکلات زندگی آنها را نابود کرده و مردم هم از داخل تیم خبر ندارند. مردم فکر می‌کنند این نفت آبادان همان نفت گذشته شده و انتظارات بالاست ولی ما هیچ تکلیف مشخصی نداریم و نفت آبادان مثل بچه سر راهی شده است. واقعاً نمی‌دانیم چه کنیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه نفت حتی هنوز نتوانسته مجوز حرفه‌ای گری را بگیرد، گفت: این هم یکی از معضلات است، باشگاهی که این همه بدهی دارد مشخص است که دچار این مشکل می‌شود.

کمالوند در ارتباط با اینکه سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه چه اقداماتی می‌کنند، اعلام کرد: به عیسی‌زاده همین را گفته‌ام و از او خواسته‌ام در جلسه‌ای تکلیف را مشخص کند. این تیم در آستانه فروپاشی است و تا این لحظه به خاطر مردم سرپا مانده است. خودم اگر در تیمی بدون تماشاگر بودم مطمئن باشید با این شرایط 10 بار آن را ترک کرده بودم. جالب است بدانید که بحث مالی بچه‌ها فقط برای امثال نیست و از سال قبل هم طلب زیادی دارند. خیلی جالب است که کل بودجه کشور از نفت و گاز استان خوزستان است اما ما این چنین در مشکلات مالی دست و پا می‌زنیم. تعدادی از بچه‌های ما یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند و من خجالت زده آنها هستم.یک کلام می‌گویم که وضعیت نفت آبادان بحرانی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
1
چرا دولت مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان ب دو تیم نور چشمی پایتخت کمک میکنه اما برای کمک ب نفت آبادان و اس خوزستان و مابقی تیمها ممنوعیت وجود داره ؟؟؟؟
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
1
مشکلات نفت ابادان بیخالی مدیرانشونه چرا در سپاهان تراکتور همین پیروزی استقلال که دولب با بیحیایی میگویند دوتیم سرخابی نگران پول نباشند دولت درخدمت این دوتیم هست اقای روحانی این بود عدالت شما باعث خجالت که خوزستان با این ثروت همه خرج تهران بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
پشیمونم که به این دولت رای دادم چون همش میگفت عدالت همش شده تبعیض بابا هر سه تیم خوزستان مشکل مالی دارن فولادم اصلا هزینه ای نکرد بعد تیمای تهرانی و اصفهانی و تراکتور تبریز بریز و بپاش کل ثروت از خوزستان اونا حالشو میبرن بوی گند و دود و خاکشم نصیب ما میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
1
0
اقای ناشناس .شما یکی از کسایی بودی که احتمالا میگفتی( با اینکه هوا نداریم ولی هواتو داریم ?? نه!! )
حالا هم خوب هوامون رو دارن از همه جهت
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
آقایان مسئول لطفا رسیدگی کنید واقعا برای این تیم با نام صنعت نفت که بزرگترین سرمایه ودرامد ماست زشته که از بی پولی بناله
رضا
|
Australia
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
فوتبال خوزستان تعطیل کنید خودمون وخودتان را راحت کنید این هم از نفت و استقلال و فولاد و.... آقا ول کنید فوتبال
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
استاد کمالوند خبر زلزله رو پیش از وقوعش داده
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
استقلال و پرسپولیس به مفت خوری عادت کرده اند . بزودی بحران مالی دوباره به سراغ انها خواهد امد چون کمک های دولت همیشگی نیست و در قبال ان با دخالت های خود انها را با بحران های دیگری به زمین خواهند زد پس وضعیت انها نه تنها ایده ال نیست بلکه قابل ترحم هم هست . اما ما چه کنیم که سرنوشت تیم های محبوب مان در خوزستان به فروپاشی نرسند ؟ از سایت محترم ورزش خوزستان درخواست دارم که صفخه ای برای پیشنهادات علاقمندان ایجاد کند تا راههای ممکن برای خصوصی شدن با اینده ای روشن هم برای باشگاهها و هم جذاب بودن برای سرمایه گذاری ها جستجو شود . مصاحبه با افراد با نفوذ و صاحبان سرمایه علاقمند استانی و بزرگان فوتبال میتواند سمت وسوی پیشنهادات را به سرانجامی قابل استقاده برای تصمیم گیری رهنمون شود . با تشکر از سایت ورزشی خوزستان .
رضا اسحق پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
1
0
با تشكر از زحمات علي عيسي زاده هر چقدر ايشان زحمت ميكشد كمالوند و دوستان همه رو دود ميكنن هوا
آقاي كمالوند شما برخلاف ادعايت آماتور هستی جاي اين حرفها و پست گذاشتن در اينستاگرام فكري به حال عمق دفاع مان كن چهار تا پنالتي حساس نصيب مان فقط دوتاش گل شد هدف خريد ابراهيم زاده درويشي چي بوده ابراهيم زاده پاس گل به تيم مقابل ميده درويش هم تا الان يه سانتر شوت تو چهار چوب نزده مگر شما نگفتيد اسدي بالاترين امار را اورده پس چرا ضعيف ترين بازيكن زمينه برانكو عاقل باشه با منشا ميتونه شما رو دورقمي كنه اسدي براي نابودي يك تيم كافيه زوج ابراهيم زاده هم كه داره فراز كمالوند يك روز روي تراكتور هستيد مشغول درست كردن زمين يك روز به فكر حل مشكلات شهري ابادان آب فاضلاب اسفالت يك روز در اينستاگرام مشغول پست گذاشنن براي دلجويي تبريزي هاست ميشه بفرماييد كي دنبال حل نقاط ضعف تيم هستيد؟ اقاي كمالوند مشكلات مالي اصلا به شما ربطي نداره اين تيم بزرگ داره مدير داره بهتره شما وقتتان صرف تيم كنيد چهار تا كمك دو تا اناليزور اوردي كدوم بازي برامون در اوردن كرار هر كاري دلش ميخاد ميكنه الانم كه عراقه شد يك دفعه بهش حرفي بزني اقاي كمالوند اينجوري نميشه تيم داري كني اول فصل خيلي فكر ميكرديم شما تيم مقتدري درست ميكنيد ولي اشتباه كرديم جز اينكه بهانه دست حسن دشتي جمشيد بشاگردي سلامات ها بدي كاري نكردي دشمن شاد شديم رفت فردي را اوردي كنار تيم كه فقط كارش درگيري با مردمه اين فرد معلوم نيست كجاي فوتبال بوده بعد چنان با ادعا حرف ميزني كه انگار فرگوسني اقاي كمالوند جاي تراكتور سواري برو به فكر تيم باش , به شعور مردم توهين نكن همين تيم دست قاسمپور كاستا الفردو طوسي برزگري مانول بود الان صدر بود
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
آقای اسحاق پور خیلی تند رفتی قصد دفاع از نتایج صنعت نفت را ندارم ولی تیمهای پولداری مثل ذوب آهن تراکتور سایپا استقلال الان کجای جدول هستن بعدم منشاء عددی نیست همین طور تیمش مطمئن باش میبریمشون البته اگه داورها اجازه بدن فکر کردی چه خبره بازیکنا هم احتیاج به زمان دارن تا هماهنگ بشن تمام بدبختیهای صنعت نفت از همین مربیهایی که نام بردی شروع شد با رفیق بازی وبله قربان گفتن مسبب پسرفت فوتبال آبادان شدن البته برزگری از این جمع جداست کمالوند وبازیکنان دارن زحمت می‌کشن تا تیم بهتر نتیجه بگیره با تقویت تیم حتما این اتفاق خواهد افتاد درود بر صنعت نفت کبیر و هواداران با عظمتش
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
دوستان مصاحبه کمالوند زنگ خطره بهر حال از مجموعه باشگاه این مصاحبه به کمالوند سپرده شده باید حق فوتبال و باشگاه و آبادان رو از مسئولین بگیریم واقعا جای تاسف ه که تیمی با این اسم گدا ترین تیم باشه البته این گوشه ای از دیگر حق خوری و بی عدالتی در قبال شهر و مردم آبادان ه باید یا علی گفت و اعتراض اعتراض اعتراض
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها