به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشته‌ام

شیخ‌ویسی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشته‌ام

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، باشگاه تراکتورسازی که از سوی فیفا از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده بود، امسال مشکلات زیادی درون دروازه داشت. فرزین گروسیان که پس از رفتن محمدرضا اخباری پیراهن شماره یک تراکتورسازی را به تن کرد، انتظارات را برآورده نکرده و به‌‌جز یکی دو بازی اصلاً عملکرد خوبی در قفس توری تراکتورسازان نداشته است.

از مدت‌ها پیش هم معلوم بود که نخستین هدف تراکتورسازی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، جذب یک دروازه‌بان شش‌دانگ است، دروازه‌بانی که بتواند در نیم‌فصل دوم دروازه‌ تراکتورسازی را بیمه کند تا شاید بخشی از شاهکارهای گروسیان در نیم‌فصل نخست از یاد هواداران این تیم برود.

پس از صحبت‌های علیرضا بیرانوند درباره تمایلش برای رفتن به سربازی بود که گمانه‌زنی‌ها راجع‌به دروازه‌بان تراکتورسازی در نیم‌فصل آغاز شد. یکی از این گزینه‌ها وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان کنونی استقلال خوزستان بود. وی درباره احتمال حضورش در تراکتورسازی گفت: من هیچ‌ مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی نداشته‌ام و فقط از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که گزینه مدنظر تراکتورسازی هستم.

شیخ‌ویسی در پاسخ این پرسش که «آیا با شرایط پیش آمده می‌تواند از استقلال خوزستان جدا شود؟»، تصریح کرد: با شرایط که پیش آمده بعید می‌دانم مشکلی برای جدایی داشته باشم، چون شرایط استقلال خوزستان مساعد نیست.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
2
چرا فکری به حال استقلال خ و اهواز نمیکنن آقای الباجی یوسفی و ساری کجان استاندار کجاست نماینده ولی فقیه چرا پیگیری نمیکنه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
یعنی‌ مذاکره داشته صد در صد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها