به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (3)

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- میثم دورقی و عقیل کعبی بازیکنانی بوده‌اند که در تمامی 11 بازی استقلال خوزستان در لیگ هفدهم برای این تیم به میدان رفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان لیگ هفدهم را تغییرات بسیار زیادی در اسکلت‌بندی بازیکنانش آغاز کرده بود، با شکست دادن سیاه‌جامگان مشهد جمع امتیازاتش را به عدد 10 رسانده است و 4 بازی تا پایان نیم‌فصل برابر تیم‌های گسترش فولاد، پیکان، سپاهان و نفت آبادان پیش رو خواهد داشت.

استقلال خوزستان در هفته‌های سپری شده از مسابقات فصل جاری 26 بازیکن را به میدان فرستاده است که میثم دورقی و عقیل کعبی با حضور در تمامی دیدارهای آبی‌پوشان بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته‌اند. ضمن اینکه  10 بازیکن تیم استقلال خوزستان اولین سال حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه کرده‌اند.

قهرمان لیگ پانزدهم که برای دومین سال متوالی با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند، در مجموع 8 گل را وارد دروازه حریفان کرده است. یونس دلفی جوان‌‎‌ترین گلزن لیگ هفدهم با 3 گل زده بهترین گلزن آبی‌های جنوب بوده، میثم دورقی و رضا کرملاچعب هرکدام 2 گل به‌ثمررسانده‌اند و موسی کولیبالی نیز یک گل برای تیمش زده است.

19 کارت زرد در این دوره از رقابت‌ها به بازیکنان استقلال خوزستان تعلق گرفته و رضا کرملاچعب تنها بازیکن 3 اخطاره آبی‌پوشان بوده است. ضمن اینکه موسی کولیبالی در دیدار مقابل پرسپولیس با تصمیم سخت‌گیرانه‌ داور از بازی اخراج گردید و تنها استقلالی بود که این فصل کارت قرمز دریافت کرد.

استقلال خوزستان که امسال برای اولین بار به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرده است، بیش از آن‌که در مسابقات خارج از خانه لیگ هفدهم شکست خورده باشد، در زمین خانگی‌اش شکست خورده است، بطوری که 2 باخت در بیرون از خانه و 3 باخت در داخل خانه برای استقلال خوزستان به ثبت رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها