به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (2)

نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- بازیکنان خارجی تیم فوتبال نفت آبادان بیشترین دقایق بازی با پیراهن این تیم طی فصل جاری لیگ برتر را داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان صنعت‌نفت آبادان با 13 امتیاز و یک بازی عقب افتاده، در رده هشتم جدول لیگ هفدهم قرار گرفته‌اند و تا نیم‌فصل 5 بازی مقابل پیکان، سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال خوزستان را در پیش خواهند داشت.

صنعت‌نفت آبادان در 10 مسابقه‌ای که پشت‌سر گذاشته، از وجود 21 بازیکن استفاده کرده است، بازیکنانی که دو نفر از آن‌ها به اسامی فرید بهزادی کریمی و امید جهانبخش در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی از جمع زردپوشان جدا شدند و مسعود ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی جایگزین آن‌ها شدند.

خریدهای خارجی تیم صنعت‌نفت که این تیم را تبدیل به موفق‌ترین تیم لیگ هفدهم در زمینه‌ی انتخاب بازیکنان خارجی کرده‌اند، بیشترین دقایق حضور در ترکیب نفت آبادان طی فصل جاری را داشته‌اند. مگنو باتیستا هافبک برزیلی صنعت‌نفت با 896 دقیقه حضور در ترکیب زردپوشان بیشترین بازی را برای تیمش انجام داده است. لوسیانو پریرا، آگوستو سزار، کرار جاسم و علی عبدالله‌زاده مدافع آبادانی تیم صنعت‌نفت هم دیگر نفراتی هستند که در تمامی 10 بازی صنعتی‌ها به‌ میدان رفته‌اند. با این تفاوت که عبدالله‌زاده در یک مسابقه از نیمه دوم وارد زمین شده است.

بازیکنان خارجی صنعت‌نفت در کنار حضور مداوم در ترکیب این تیم 90 درصد گل‌های تیم‌شان را به ثمررسانده‌اند. لوسیانو پریرا با 4 گل زده بهترین گلزن نفت آبادان در فصل جاری بوده، آگوستو سزار 3 گل به‌ثمر رسانده کرار جاسم نیز 2 گل وارد دروازه حریفان کرده است. اما حسین بغلانی مدافع آبادانی صنعت‌نفت تنها گلزن ایرانی زردپوشان در لیگ هفدهم محسوب می‌شود که در بازی مقابل سایپا تهران برای نفت گلزنی کرد.

تیم طلایی‌پوش آبادان که چندین امتیاز را به‌دلیل اشتباهات داوران از دست داده، در 10 بازی انجام شده، صاحب 4 ضربه پنالتی شده است که 2 بار از این ضربات به گل رسیده و 2 بار نیز بازیکنان صنعت‌نفت پنالتی‌ها را از دست داده‌اند. در عین حال 4 بار هم سوت داوران به نشانه اعلام پنالتی به ضرر نفت آبادان به صدا در آمده است که 3 ضربه تبدیل به گل شده و یک پنالتی در بازی مقابل سیاه‌جامگان راهی به دروازه نفت آبادان پیدا نکرد.

19 کارت زرد در فصل جاری لیگ برتر از سوی داوران به 11 بازیکن صنعت‌نفت نشان داده شد که محمد شادکام با 4 کارت زرد بیشترین اخطارها را در بین بازیکنان نفت دریافت کرد. این تیم خوزستانی البته از معدود تیم‌هایی بوده است که هیچ کارت قرمزی در پرونده‌ی فصل جاری ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها