به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (1)

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- عبدالله ناصری، علی‌اصغر عاشوری و احمد عبدالله‌زاده بازیکنانی بوده‌اند که در تمامی 11 دیدار فولاد خوزستان در فصل جاری فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با سپری شدن 11 هفته از فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد خوزستان با 14 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و تا نیم‌فصل 4 بازی مقابل پارس جنوبی، ذوب‌آهن، سپیدرود و تراکتورسازی پیش رو خواهد داشت.

در 11 مسابقه برگزار شده‌ی تیم سرخ‌پوش دیار کارون لیگ هفدهم، تعداد 24 بازیکن برای فولاد خوزستان به میدان رفته‌اند و عبدالله ناصری با 946 دقیقه حضور در میدان بیشترین دقایق بازی در تیم فولاد طی لیگ جاری را داشته است و همراه با علی‌اصغر عاشوری و احمد عبدالله‌زاده بازیکنانی بوده‌اند که در تمامی 11 مسابقه فولاد خوزستان در لیگ هفدهم به‌عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی به میدان رفته‌اند.

اما در میان 24 بازیکن که در مسابقات سپری شده از لیگ هفدهم با پیراهن فولاد خوزستان بازی کرده‌اند، یوسف کی‌شمس با 29 دقیقه بازی دارای کمترین دقایق حضور در میدان بوده است. ضمن اینکه 9 بازیکن از جمع بازیکنان حاضر در لیست 33 نفره‌ی فولاد خوزستان هنوز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده‌اند.

سرخ‌پوشان جنوبی 12 گل در لیگ هفدهم به‌ثمر رسانده‌اند. علی‌اصغر عاشوری و فرشاد جانفزا هرکدام 3 گل زده‌اند و عبدالله ناصری، رحیم زهیوی، یوسف کی‌شمس، هادی حبیبی‌نژاد، آرش افشین و سینا مریدی در ردیف بازیکنان یک گله‌ی تیم فولاد قرار دارند. عبدالله ناصری با 4 پاس گل بهترین پاسور فولادی‌ها بوده و مجتبی نجاریان، احمد عبدالله‌زاده، عبدالله کرمی (پنالتی)، رحیم زهیوی و ایوب والی سازندگان دیگر گل‌های تیم سرخ‌پوش سواحل کارون بوده‌اند.

بازیکنان فولاد خوزستان در فصل جاری 23 کارت زرد گرفته‌اند که حامد لک با 4 کارت زرد دارای بیشترین اخطار بوده است. عبدالله کرمی و پیمان شیرزادی هم بازیکنانی بوده‌اند که با کارت قرمز داوران روبرو شده‌اند.

فولادی‌ها در فصل جاری 2 بار صاحب ضربه پنالتی شده‌اند؛ یک پنالتی را رحیم زهیوی در بازی برابر گسترش فولاد تبدیل به گل کرد و در بازی مقابل پدیده مشهد بعد از اینکه ضربه پنالتی ایمان مبعلی توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد، علی‌اصغر عاشوری گل تساوی فولاد خوزستان را به ثمر رساند. بازیکنان فولاد خوزستان همچنین 2 بار مرتکب خطای پنالتی شده‌اند که یک ضربه در بازی با سایپا به‌صورت مستقیم وارد دروازه فولاد شد و در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز هم ضربه پنالتی برگشت شده را بازیکنان گسترش فولاد تبدیل به گل کردند.

تیم فولاد خوزستان در 5 مسابقه داخل اهواز 9 امتیاز کسب کرده و میانگین 1.8 امتیاز در هر بازی را داشته است. در مسابقات خارج از اهواز هم 8 امتیاز در 6 بازی توسط فولادی‌ها به دست آمده و میانگین  1.3 امتیاز در هر بازی بیرون از خانه ثبت شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها